אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון אירועים לימי הולדת

יום הולדת חוגגים עם אסף סלומון!

יום הולדת הוא יום מיוחד וייחודי, הן עבור ילדים והן עבור מבוגרים. יום ההולדת מסמל את הגעתו של האדם לעולם ותחילת קיומו בו, בכל הרבדים. לכן, כל אדם אוהב לחגוג את יום הולדתו באופן השמח והייחודי ביותר. אם אתם עורכים מסיבת יום הולדת ואתם מחפשים עבורה הפעלה חוויתית ומיוחדת, הן עבור ילדים והן עבור מבוגרים- הופעה של קוסם ואמן על חושי היא בהחלט הדבר שיהפוך כל יום הולדת לאירוע חוויתי ובלתי נשכחת. אסף סלומון-אומן חושים הוא הדבר הטוב ביותר עבור כל יום הולדת.
ימי הולדת לילדים עם קוסם מיוחד!

מה משמח ילדים יותר מקוסם אשר מפעים אותם עם שלל קסמים מיוחדים ואיכותיים?

כל ילד אוהב את עולם הקסמים, המכיל בתוכו רבדים נסתרים ומרתקים. אסף סלומון יעניק לכל יום הולדת של ילד הפעלות לימי הולדת, מיוחדות ומקוריות. אסף סלומון הוא קוסם ליום הולדת, אשר יבצע שלל קסמים, בשילוב, בשיתוף ובצירוף חתן או כלת השמחה. כמו כן, הפעילות היא דינאמית וחוויתית ומשלבת בה את כל הילדים כולם, כשתופים פעילים בכל סוג הקסמים. אין דבר משמח ומיוחד כהפעלה ליום הולדת לילדים, יותר מהופעה של קוסם מוכשר וייחודי. אסף סלומון, אמן על חושים ייחודי, יעניק לכל ילד את החוויה המיוחדת ביותר במופע קסמים מרתק.

ימי הולדת למבוגרים עם אמן על חושי

אסף סלומון, הוא אמן על חושי הבקיא מאוד בתחום הפסיכולוגיה הפנימית, תחומי התת מודע, קריאת תווי פנים, שפת גוף ועוד. לאסף יש מעין חוש שישי, שמבוסס על חמשת חושים אחרים מדויקים וחדים להפליא. אם אתה עורך מסיבת יום הולדת לעצמך ואתה מעוניין בתוכן חוויתי, מרתק, ייחודי ואיכותי, אסף ישמח לסייע לך להפוך את מסיבת יום ההולדת שלך לבתי נשכחת עם הפעלת יום הולדת ייחודית. במהלך ההופעה אסף ישתף את האורחים באופן מהותי, יקרא את מחשבותיהם, יעשה תרגילי מחשבה מקורים ומפתיעים ויותיר את כולם פעורי פה.
אין ספק שהבחירה הטובה ביותר עבור הפעלה לימי הולדת הן לילדים והן למבוגרים היא אסף סלומון, אמן על חושי העוסק בקסמים עבור ילדים, פעולות טלפתיה, קריאת מחשבות ועוד.

דילוג לתוכן