אמן-חושים-וטלפתיה-אסף-סלומון-איך-אמן-על-חושי-יכול-להציל-את-ישיבת-הצוות-שלכם

איך אמן על חושי יכול להציל את ישיבת הצוות שלכם

אז קבעתם בסוף יום העבודה ישיבת צוות?

העובדים מגיעים עייפים וגם ממורמרים על זה שבמקום להיות בבית עם  הבעל/האישה/ הילדים – שוב צריכים להגיע לעבודה – חייבים לגוון !
כאמן שמופיע במופע טלפתיה – בהמון מוסדות חינוך/חברות וארגונים – גיליתי את הדרך הנכונה להציל את ישיבת הצוות הבאה שלכם.
מופע הטלפתיה שלי – בנוי ומותאם לכל קהל  , בין אם זה אנשי חינוך ובין אם זה אנשי הייטק או הנדסה – המופע שונה מענף לענף.
במופע הטלפתיה – הקהל  – העובדים  – אנשי הצוות שלכם משתתפים לאורך כל המופע – שכן מופע הטלפתיה הינו מופע עם אינטראקציה מלאה עם הקהל.
המופע הינו מופע שיגבש את העובדים, מופע אינטילגינטי מצד אחד אך הומוריסטי מצד שני, לעיתים אני מתבקש במופע להעביר מסרים של החברה/בית הספר , ועל כן בד"כ כשבוע לפני המופע אני נפגש עם המנכ"ל /מנהל ולומד על הענף/החברה – ומתאים חלק מקטעי הטלפתיה של המופע לענף עצמו, וכך תוך כדי קטע של קריאת מחשבות בין העובדים אני משלב את יעדי החברה, מטרת החברה ודרכים להשגת היעד.

אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון איך אמן על חושי יכול להציל את ישיבת הצוות שלכם

אז אם יש לכם אירוע חברה – ישיבת צוות וברצונכם שהעובדים לא יהיו כ"כ ממורמרים – הוסיפו להם פאן מעניין , הוציאו אותם קצת מהשגרה הרגילה – תנו להם לחשוב מחוץ לקופסה, ובמקום לדבר על עבודה שיגידו – "איך לעזאזל הוא ידע על מה הוא חשב.." – ואל דאגה תוך כדי אני אטמיע את המסרים שלכם ( הכל דרך התת מודע…) לעובדים שלכם.. – כך שאתם תיהנו כפליים- גם ממופע מרענן , מאתגר ומצחיק, וגם שיעדי/מסרי החברה יעברו לעובדים ולצוות בצורה מעניינית.

 

דילוג לתוכן