אמן-חושים-וטלפתיה-אסף-סלומון-איך-אפשר-לגרום-ללקוחות-שלכם-לקנות-מהר-יותר

איך אפשר לגרום ללקוחות שלכם לקנות מהר יותר – אמן חושים לרווחיותו של כל עסק!

כל אדם העומד בראש חברה או עסק יודע שמצד אחד, בכדי שהעסק או החברה יהיו ריווחים יש לשווק אותם באופן תמידי לקהל לקוחות פוטנציאלי. אך תחום לא פחות חשוב שיש להשקיע בו בכדי לשמור על רווחיות החברה או העסק הוא שמירה על קהל הלקוחות הקיים תוך כדי ביצוע פעולות שיגרמו להם לקנות שוב ושוב ממוצרי החברה או העסק.

מדוע חשוב להשקיע בלקוחות?

כאמור, כל עסק או חברה מבינים באופן מהותי שקהל לקוחות קיים הוא דבר שיש לשמור עליו בשלמותו. בכדי לגרום לקהל הלקוחות הקבוע להיות שבע רצון ולהמשיך ולרכוש באופן תמידי מוצרים אשר מוכרים העסק או החברה, יש לבצע פעולות שונות באופן שגרתי, אשר יעוררו בקהל הלקוחות את הרצון לקנות עוד ממוצרי העסק או החברה ובאופן מהיר וזמין. הפעולות הללו כוללות: כרטיסי מועדון ללקוחות קיימים אשר מקנים זכויות מיוחדות רק לחברי המועדון, מבצעים והנחות ללקוחות הקיימים, שמירת קשר עם הלקוחות והודעה על מבצעים והטבות על ידי שליחת אימיילים או הודעות טקסט, עריכת  ימים מרוכזים ללקוחות הקיימים בהם הלקוחות ייהנו מתוכן חוויתי ומעניין ובד בבד גם ממבצעים אטרקטיביים ומיוחדים. אם אתה מתכנן לערוך מפגש לקוחות כאירוע מיוחד, כדאי מאוד להזמין לאירוע כחלק מתכניתו אמן חושים, אשר עוסק בתחום התת מודע. אמן חושים בערב שכזה, יגרום ללקוחות שלך רצון לקנות מהמוצרים אותם מציעים העסק או החברה באופן מהיר.

אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון איך אפשר לגרום ללקוחות שלכם לקנות מהר יותר

מיהו אמן חושים?

אמן חושים הוא  אדם אשר יש לו מעין חוש שישי. מדוע מעין חוש שישי? מכיוון שאותו אדם מסוגל לבצע פעולות שנראות לכאורה פעולות נבואיות, אך למעשה הן אינן מתבססות על חוש נבואי כלשהו אלא  על הכרת התת מודע באופן מהותי, יכולת מרשימה לקרוא שפת גוף והבעות פנים, עיסוק אינטנסיבי בדמיון מודרך ועוד. כל הדברים הללו נכללים יחד במופע מרשים של אמן חושים. אין ספק שבכדי לספק ללקוחות שלכם חוויה בלתי נשכחת של אמן חושים שתגרום להם לקנות מהר יותר, הטוב ביותר בתחום הוא אסף סלומון. אסף עוסק בתחום התת מודע מזה כ15 שנה, הוא יודע כיצד לקרוא מחשבות של אנשים מתוך  הקהל, לנחש פרטים אישיים שונים על אנשים אותם הוא כלל לא מכיר, להזיז או לכופף חפצים על ידי כח המחשבה ועוד שלל פעולות מעוררות התפעלות אשר נכללות במופע מרהיב ועוצר נשימה.

אין ספק שאם אתם מתכננים אירוע ללקוחות, בכדי לגרום להם לקנות עוד ומהר, הופעה של אסף אמן החושים תשדרג את הערב ותגרום ללקוחות שלכם לצאת מרוצים.

דילוג לתוכן