אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון אמן חושים איך זה עובד

אמן חושים איך זה עובד

מה בין אמן חושים וכוחות על טבעיים?

בהופעותיי כאמן חושים לעתים נראה למתבונן מהצד שלאדם העומד על הבמה האמן חושים  יש כוחות על טבעיים, שכן במהלך מופע טלפתיה, כאמן חושים אני מציג דברים שלא נתפסים כ"כ ע"י השכל הישר.

אני גורם לאנשים לשכוח את שמם, גורם לאדם להאמין שלא יכול לזוז , חושף ומנבא שמות וקלפים שאנשים חושבים עליהם ועוד. אמנם אני בכל מופע טלפתיה אך אני נוהג בתחילת דברי להדגיש כי לא "זכיתי" בכוחות על טבעיים וכל מה שאני עושה מבוסס על טכניקות שונות מעולם הפסיכולוגיה, סוגסטיה, דמיון מודרך , שפת גוף וכו'..

אך עדין אנשים לעתים לא מאמינים למראה ענייהם ועדין מאמינים שיש לי כוח "על טבעי" שלהם אין.

במקרים רבים  לאחר מופע על חושי  בה הדגמתי יכולות של אמן חושים  המשתתפים באים אלי בבקשות שונות ומגוונות.

זכור לי מקרה שרווק ביקשה ברכה לזיווג, משתתף שביקש ברכה לרפואת אביו.. במקרים אלו וכמו במקרים רבים אחרים  דאגתי להדגיש כי אני אמן חושים, כל מה שאני עושה זה לצורך בידורי נטו.

המרחק בין להיות אמן חושים ולבדר את הקהל לבין להיות אמן חושים ולטפל ולרפא אנשים  (סוג של שרלטנות)  הוא כ"כ דק ואפשר להיסחף אליו בקלות.

שכן כאמן חושים ניתן בהחלט להשפיע על אנשים , ברמה מסוימת של שינוי רגשות וכ"ו  אך לדעתי לקחת את זה לכיוון הטיפולי הוא  אסור ולא מוסרי ומי שעושה זאת בעיני נחשב כשרלטן.

אם לדוגמה במופע טלפתיה אני מבקש ממתנדב לחשוב על שם כלשהו  ומבקש ממנו להגיד בקול רם את סדר האלף בית וכך מזהה את האותיות בשם שהוא חושב עליו,  טכניקה בה אני משתמש לצורך זיהוי השם לקוחה מעולם  קריאת שפת גוף, הקשבה לטון הדיבור שלו, לנשימותיו וכ"ו…  לפי דברים אלו אני יכול לדעת במדויק אלו אותיות יש בשם עליו המתנדב חושב ואז אני מחבר את האותיות ומגלה את שמו, טכניקה זאת  יכולה בקלות לצאת מהגדרת אמן חושים לבידור ללכת לכיוון השרלטן.

שרלטן הוא בעצם אמן חושים שמשתמש באותם טכניקות בדיוק שאני משתמש אך "עובד על אנשים" במודע, אמן חושים לעומתו אמנם משחק בחושים של האנשים, משפיע עליהם, אך לא זורע בהם תקווה שיכול לרפותם, או לסייע להם במחלות שונות. פעם הבאה שאתם נתקלים באמן חושים – ונראה לכם שהוא לוקח את המקצוע הזה רחוק מדי – היזהרו!

שאלות ותשובות

אם החלטתם להזמין אמן חושים לאירוע בהחלט מדובר על החלטה נבונה במיוחד. העלות של אמני חושים היא איננה קבועה ועשויה להשתנות בעקבות לא מעט אלמנטים כאלה ואחרים. לכן מוטב כי תקבלו הצעת מחיר אישית, כך תוכלו לדעת בדיוק כמה אתם צריכים לשלם.

אם בעבר היה נהוג להזמין אמן חושים לאירועים קטנים ובינוניים, כיום תוכלו למצוא אמני חושים שמופיעים בכל סוגי האירועים. אין שום מגבלה, כי היום אמני חושים הם אלה שמתאימים את עצמם לאירוע – כך שלא משנה כמה אורחים צפויים להגיע, אמן חושים ידע איך להופיע בצורה מיטבית.

אמן חושים הוא איש המקצוע היחידי שיכול לרתק את האורחים שלכם לכיסא, ולגרום להם להישאר פעורי פה לאורך כל הערב. מדובר על הופעה שאף אחד מהאורחים לא ישכח לעולם, ואתם יכולים להעניק להם אותה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להזמין את אסף סלומון.

אסף סלומון הוא אחד מאמני החושים המובילים בישראל, לכן אם אתם רוצים לשריין אותו לאירוע שלכם מוטב שלא תחכו לרגע האחרון. בכללי כאשר אתם ניגשים להזמין אמן חושים לאירוע, מוטב כי תעשו זאת מספיק זמן מראש על מנת שלא תפספסו.

דילוג לתוכן