אמן חושים בגבעתיים אמן חושים אסף סלומון

אמן חושים בגבעתיים – אסף סלומון

גבעתיים היא עיר במחוז תל אביב המציעה אטרקציות לכל המשפחה, בילויים זוגיים ומפגשים חברתיים בקניונים ומסעדות. היתרון הבולט שלה הוא הקרבה לתל אביב-יפו ורמת גן. קלות ההגעה לשם בתחבורה ציבורית או ברכב פרטי הופכת אותה לאטרקטיבית עבור מי שמעוניין לגור במרכז, אך לא רוצה להתעורר כל בוקר למרכז העינייניים של תל אביב. גבעתיים מתאפיינת בהתפתחות חדשנית, עסקים רבים, תחום ההיי טייק מגשג, רמת חינוך גבוהה ומתן שירותי פנאי לגיל השלישי.

זמן פנוי מעבירים בגבעתיים

העיר מתאפיינת בפעילויות רבות שניתן ליהנות מהן, נתחיל בהמלצה על "מצפה הכוכבים", פעילות המיועדת לגילאי 8 ומעלה. תוכלו להעביר את זמנכם בהרצאה על מערכת השמש והכוכבים ולעלות לתצפית הפלנטריום. אל התצפית ניתן להגיע כיחידים או כקבוצות. אם מתחשק לכם דווקא טיול בטבע תוכלו להגיע לגן הציבורי בגבעתיים שנקרא: "גן העלייה השנייה", הגן מוקף בשבילי הליכה נוחים, מפלי מים מלאכותיים ובעיקר באווירה מהנה של טבע וצמחייה רבה. כפי שציינו הקרבה אל תל אביב מאפשרת לכם להמשיך את הטיול בערים הסמוכים לה. אם מתחשק לכם לחגוג בגבעתיים בדרכים אחרות אז נמליץ לכם על מופע מרהיב, כזה של פעם בחיים, מופע של אמן חושים בגבעתיים – אסף סלומון. אמן חושים לאירועים או אמן חושים לאירועים עסקיים בגבעתיים שהופך את האירוע שלכם לחוויה הן בשביל האורחים והן בשבילכם.

מי לא רוצה להיות נוכח במופע של פעם בחיים?

לא כל יום נתקלים במופע מיוחד, כזה שמשאיר לכם שאלות ומחשבות, כזה שעושה לכם טוב על הנשמה, מעיר לכם את החושים ובעיקר מפתיע כל פעם מחדש. אמן חושים בגבעתיים למבוגרים הוא הלהיט הכי טוב שאפשר לבקש, הוא יכול להגיע לכל מקום שתבחרו, להציג את המופע המיוחד ביותר שתראו, לשלב מעט הומור, יציאה מחוץ לקופסא ועוד ערכים אחרים שחשובים לכם שיהיו ובעיקר לגרום לכולם להיות מחויכים ומאושרים, תכינו את עצמכם לקבל ביקורות טובות על הבחירה שלכם.

קוסם או אמן חושים בגבעתיים?

אם תהיתם מה ההבדל בין קוסם לאמן חושים למבוגרים עליכם להבין כי קוסם עושה שימוש בחפצים פיזיים כמו: קלפים, כובעים,מנעולים ועוד בעוד שאמן חושים בגבעתיים משתמש בכוח הטלפתיה, הדמיון וכדומה ולכן ההבנה של הפעולות שהוא מבצע משאירות את הקהל ללא מילים. מופעי הטלפתיה מבדרים, מעניינים ובעיקר מחדשים את מה שהכרתם עד כה ולכן הם מהפנטים כל כך. אמן חושים בגבעתיים משתמש בחושים הקיימים לנו: חוש שמיעה, חוש הראייה, חוש הטעם, חוש הריח וחוש המימוש ובעזרתם יוצר אשליה שגורמת לכם לראות את מה שנראה לכם כלא ייאמן. השימוש בטכניקות מיוחדות כמו שפת גוף ודמיון מודרך מעניקות לכם את התחושה הבלתי נתפסת, חלק מהטכניקות מגיעות מתחום הפסיכולוגיה ולכן הן מרתקות מאד.

ארגז כלים לאירוע מוצלח ובלתי נשכח

לעיתים על מה שצריך זה אומן שיידע להעביר את הקונספט של האירוע בדרך שרציתם, שיעביר לקהל שלכם את המסר הרצוי, אם בא לכם לשים דגש על יציאה מחוץ לקופסא אמן חושים לאירועים עסקיים ישיג לכם את המטרה הרצויה בעזרת הרצאה אנרגטית שתוכיח לכולם שיציאה מחוץ לקופסא קיימת, רק צריך לדעת איך לגשת לכל דבר בחיים שלנו, לשבור את תקרות הזכוכית ולהבין שלא כל מה שאנו רואים או שומעים או אכן כך. זו בדיוק המטרה של אמן חושים אסף סלומון בגבעתיים, החדרת סימני השאלה למוח של הקהל שגורמים להם לתהות עוד ועוד איך מה שנעשה, אכן נעשה, הרי זה נוגד את כל החוקים והכללים שהם מכירים ולכן מופע אמן חושים בגבעתיים לאירועים הוא המבוקש ביותר, המפתיע והמרגש שתוכלו לבחור עבור האורחים שלכם.

עוד מידע על אמן חושים בפתח תקווה

דילוג לתוכן