אמן חושים לבר מצווה ברמת גן

אמן חושים לבר מצווה ברמת גן – אסף סלומון

הילד הפך סוף סוף לנער? מחפשים אמן חושים לבר מצווה ברמת גן? הנה מצאתם! אסף סלומון הוא אמן חושים עם ניסיון הופעות משמעותי בהיותו אחד מאומני החושים הראשונים בישראל! אמן חושים לבר מצווה שיספק לכם את המופע הכי מטריף חושים ומדהים בתחום אומנות החושים בישראל. אסף הוא אמן חושים אשר מגיע בעצמו מהעולם הדתי ואמנם כאשר הוא היה בן 13 לא הביאו לו אמן חושים לבר מצווה ברמת גן או מופע חושים כל שהוא כי התחום רק היה בחיתולים אז, אבל 20 שנה אחרי ואסף סלומון בעצמו הוא אותוריטה בתחום אומנות החושים בארץ ואם אתם רוצים למצוא אמן טלפתיה ברמת גן ברמה הכי גבוהה שיש, הגעתם למקום הנכון!

" יש לנו בשבילכם אמן חושים ברמת גן מס' 1 בארץ!"

אמן חושים לבר מצווה ברמת גן המגיע מהמגזר הדתי אך מופיע בפני כל המגזרים, כל הגילאים, כל המינים וכל מי שבסך הכל רוצה ליהנות מחוויה יוצאת דופן ואומנות חושים שמהתלת בקהל וגורמת לו לחשוב שהוא חושב את מה שהוא חושב בלי לדעת שהוא חושב את מה שאסף רוצה שהוא יחשוב…

ואגב אתם לא חייבים להאמין לזה… אתם יכולים לקרוא לזה קסם או אחיזת עיניים אבל עד שלא תעמדו בעצמכם באולם מטר ליד אסף ותרגישו את האנרגיות המשוגעות שהוא מקרין ועד שלא תיפלו בפח בעצמכם באחד הקטעים הלא הגיוניים של אסף בהם הוא קורא את המחשבות שלכם, עד אז אל תגידו שזה לא אמיתי וזה לא ייתכן…  

אסף סלומון – אמן חושים לבר מצווה ברמת גן שיפיל את האורחים שלכם מהכיסאות           

חפשו אמן חושים לבר מצווה ברמת גן ובוודאי תקבלו רשימה של אומני חושים. כולם קולגות של אסף סלומון וחלק מהם התחילו את הקריירה שלהם גם בזכות אסף והיותו מחלוצי תחום אומנות החושים בארץ. כך שאם אתם צריכים אמן חושים לבר מצווה ברמת גן לכו אל המקור! אמן חושים שהיה פה מהתחלה, פיתח את התחום, הופיע בכל הארץ, אירח מפורסמים וחברי כנסת בתוכנית טלוויזיה בערוץ השני וניבא לא פחות משתי מערכות בחירות בתוצאות המדויקות של המנדטים אחד לאחד! אמן חושים לבר מצווה ברמת גן שייתן לכם תמורה מלאה לכסף שלכם, יקפיץ את האירוע לרמות גבוהות ויעבור ערב בלתי נשכח עם מופע אומן חושים מושקע, מיוחד, מטריף  ומטורף שמתאים לילדים בכל הגילאים, בני נוער ואפילו מבוגרים, עבורם הרכיב אסף מופע אומן חושים מקפיץ ומיוחד.          

מופע הקלוז-אפ של אסף סלומון, אמן חושים לבר מצווה ברמת גן 

מוזמנים להשאיר פרטים ולקבל את המידע המלא לגביי כל סוגיי המופעים של אסף סלומון, אמן חושים לבר מצווה ברמת גן לימי הולדת בכל גיל, לאירועים פרטיים ועסקיים, מופע המתאים להיות כמופע פותח או מופע שלם, מופע לחברות וארגונים ועוד. כנסו לאתר של אסף סלומון וקראו ביקורות ומידע אחר על אמן חושים לבר מצווה ברמת גן שלא ראיתם כמותו בשום מקום! יש היום פריחה גדולה בתחום אומנות החושים ודי הרבה אומני חושים חדשים שמנסים את מזלם ונמצאים בתחילת דרכם. אסף סלומון הוא אומן משופשף שכובש את הקהל מהרגע הראשון ושולט בו ביד רמה בדיוק כמו שאמן חושים צריך! הקהל הופך לחומר ביד היוצר בידיו של אסף סלומון, אשר מצליח להיכנס למוחות של כל מי שלוקח חלק באחד הקטעים שלו, משחיל מחשבות לתת מודע של המשתתפים וגורם להם לומר מילים, לעשות מעשים ולחשוב מחשבות שהוא כבר יודע מה הם!        

יש לכם בר מצווה בקרוב? מזל טוב! עכשיו קחו את הנייד והשאירו הודעה בוואטס-אפ לאסף סלומון, אמן טלפתיה ברמת גן, אמן חושים ברמת גן ותרימו את האירוע שלכם גבוה-גבוה!

כנסו עכשיו לאתר של אמן חושים ברמת גן אסף סלומון ועברו על כל התגובות, השיתופים וחוות הדעת של אורחים ולקוחות שהזמינו את אסף לאירוע שלהם ונהנו מכל רגע. המופע מתאים לילדים החל מגיל 8 ועד 80 ואסף מצליח לכבוש את הקהל בזכות כישרון מיוחד שקיבל מלמעלה ואשר יחד עם אהבה לתחום והשקעה אין סופית, הביאו אותו למקום בו הוא נמצא היום, כפרפורמר כובש שמצליח לגרום לאנשים לחייך, לצחוק, ליהנות, להתרגש ולו לרגע אחד… החיבור של אסף עם ילדים ובכלל הוא ראשוני, אמיתי, בלי מסכות ובלי הצגות, וחוץ מההצגה שהוא נותן על הבמה, באולם או בכל מקום בו הוא מופיע, מתנדב או נמצא – אסף סלומון הוא אומן חושים בכל רמ"ח אבריו ואת המתנה שהוא קיבל הוא חייב לחלוק עם הקהל, לשמח את הבריות ולתת לכולנו לגלות משהו קטן על עצמנו. האם זה אמיתי או לא? האם זה משנה? העיקר החוויה, ההנאה, הציפייה וההתרגשות. גם קוסם רגיל שאינו אומן חושים עדיין מצליח לגרום לקהל ליהנות ואפילו אם הקהל כבר יודע שאולי הקסם הזה לא אמיתי, הוא עדיין מוחא כפיים, מתלהב ורוצה עוד קסם ועוד קסם אחד אחריו.

חפצים זזים, מחשבות זזות וקהל משלוהב – מופע אומן החושים של אסף סלומון

קסמים, מנטליזם, קריאת מחשבות, כניסה אל התת מודע, הזזת עצמים, טלקינזיס ועוד המון מילים והגדרות משונות שאת חלקם אתם אולי מכירים וחלק אחר מהם לא אומר לכם כלום. אז קודם כל אם אתם רוצים להבין קצת יותר על מנטליזם ואומנות חושים אתם יותר ממוזמנים לגלוש באתר של אסף סלומון ולצבור עוד מידע מרתק על הנושא. ודבר שני, החיים מסתוריים ולאף אחד אין את הצופן והמפתח לחידת החיים עדיין כך שכל מה שאתם צריכים לעשות זה לבוא בראש פתוח וליהנות. וגם אם אתם ספקניים ולא מאמינים באומנות החושים כדבר מופלא ומיוחד, דבר אחד בטוח: אמן חושים לבר מצווה ברמת גן אסף סלומון יצליח לרתק את הקהל למשך שעה וחצי והקהל ייהנה עד הגג, בין אם הוא מאמין או לא מאמין למראה עיניו…

יש לילד בר מצווה? רוצים להביא אטרקציה חד פעמית לאירוע הבא שלכם? אסף סלומון הוא אומן החושים הכי טוב בעיר עם המופע הכי מוצלח שירים לכם את האירוע, ילהיב, יעניין וישגע את האורחים שלכם כל הערב בשמחה!

קבלו עוד פרטים על המופעאמן חושים לבר מצווה ברמת גן, שלחו הודעה בוואטס-אפ, צפו בסרטונים ביו טיוב ובאתר ואולי תגלו שבא לכם לראות כבר את המופע הזה ולהיות הראשונים שיצליחו להערים על אסף ולהפיל אותו בפח… אתם תהיו אלא שיחשפו את התרמית והוא לא יצליח לקרוא אפילו מחשבה אחת שלכם! חושבים שתצליחו בכך? מוזמנים להשאיר פרטים להזמין את אסף למופע ולראות בעצמכם האם באמת זה כך. אז מזל טוב, להתראות ובהצלחה!

דילוג לתוכן