אמן חושים למבוגרים בגבעתיים

אמן חושים למבוגרים בגבעתיים- מופע מקצועי שיצליח לרתק גם את המבוגרים שבינינו

בניגוד למקובל לחשוב, אמן חושים למבוגרים בגבעתיים מתאים את מופעיו לקהל היעד ומצליח לרתק לאורך מופע שלם את כל שכבות הגיל. אנשים רבים משוכנעים שמופעיו של אמן חושים מתאימים לשכבות הגיל הנמוכות בלבד ומשווים אותם למופעים של קוסם. לכן חשוב להדגיש ולומר כי המופעים של אמן חושים מקצועי יכולים להתאים הן לשכבות הגיל הנמוכות והן למבוגרים שבינינו. אמן חושים מיומן ומקצועי יודע להתאים את הטריקים המחשבתיים השונים ואת המופע כולו לקהל היעד. יש לציין, שבשל השוואת מופעיו של אמן החושים למופעיו של הקוסם, רבים נוטים לחשוב שהמופעים ילדותיים ומיועדים לצעירים בלבד. כדי להפריך טענה זו, חשוב להכיר את ההבדליים המהותיים בין השיטות של אמן חושים בגבעתיים לבין השיטות של קוסם.

מתבלבלים בין אמן חושים לבין קוסם? הכירו את ההבדלים המשמעותיים שיעשו לכם סדר בבלגן

עד לפני מספר שנים עולם אומנות החושים לא קיבל מקום של כבוד כפי שמגיע לו. הוא בעיקר עמד בצילו של עולם הקוסמות, לכן אנשים רבים נוטים לערבב בין אמן חושים למבוגרים בגבעתיים לבין קוסמים. אך בשנים האחרונות חלה התפתחות משמעותית בעולם אומנות החושים וסוף סוף הוא מקבל את ההכרה לה הוא ראוי. התפתחות זאת החלה בזכות שידורים של תוכנית טלוויזיה אשר ערכה תחרות בין אמני חושים שונים מרחבי הארץ. הצופים נדהמו לגלות עולם שלם של טריקים מחשבתיים, אשר לא מזוהים עם עבודתם של הקוסמים כלל וכלל. בזכות שידורי התוכנית בפריים טיים, עולם אומנות החושים עומד כיום בפני עצמו ומציע שלל מופעים מרהיבים לקהלי יעד מגוונים מבחינת עיסוק, שכבות גיל ועוד. ההבדל העיקרי שיסייע לכם להבחין בין אמן חושים בגבעתיים לבין קוסם הוא שימוש בטריקים מחשבתיים לעומת שימוש בטריקים פיזיים.

אסף סלומון, אמן חושים מקצועי ומוערך בתחום ישתמש לאורך המופע שלו בטריקים מחשבתיים שונים המסוגלים להעביר מידע מאדם לאדם ללא דיבור כלל! או כאלה המסוגלים לגרום לאדם העומד מולו לבחור במספר מסוים שאמן החושים גרם לו לבחור בו באופן לא מודע. הקוסם לעומת זאת, מתבסס ברוב המופע שלו על שימוש בעזרים פיזיים כמו כובע, מקל, קלף ועוד. אין ספק השימוש בטריקים המחשבתיים מרשים הרבה יותר מאשר השימוש בטריקים הפיזיים והוא מספק מופע עוצר נשימה גם עבור קהל המבוגרים.

רוצים לארגן אירוע גיבוש לעובדי החברה שלכם? אמן חושים למבוגרים בגבעתיים הוא הבחירה המושלמת!

בשנים האחרונות רווחת ההבנה שהשקעה בעובדי החברה מעבר לשעות העבודה, מניבה תוצאות מרשימות. כלומר, מחקרים מוכיחים שאירועי גיבוש המתקיימים מעבר לשעות הפעילות בעבודה, מגבירים את רמת המוטיבציה בקרב העובדים. והתוצאה? עובדים מאושרים ומסורים יותר. נוסף לכך, אירועי הגיבוש, כשמם כן הם, מטרתם לגבש את עובדי החברה ולאפשר להם ליצור קשרי חברות בעבודה ולהרגיש שייכים יותר. אסף סלומון, אמן חושים בגבעתיים, מציע מגוון עשיר של מופעים מרהיבים ובלתי נשכחים, כמו מופעי אמן חושים למבוגרים בגבעתיים, מופעי אמן חושים לאירועים עסקיים בגבעתיים ועוד. אסף סלומון ישמח להתאים עבור הצרכים שלכם ועבור עובדי החברה שלכם מופע בלתי נשכח ומגבש במיוחד.

אמן חושים למבוגרים בגבעתיים- אז.. איך בדיוק זה עובד? הכירו את השיטות המרכזיות של אמני החושים

ישנן שיטות שונות לשימוש בטריקים מחשבתיים, השיטה העיקרית היא השתלטות על התת מודע של נבחרי הקהל. אמן חושים מקצועי, לומד במהלך הכשרתו את מהלך הפעילות המוחית. לאחר שאמן חושים בגבעתיים יודע כיצד עובדת הפעילות המוחית, הוא יודע איך לתעל זאת לטובתו. לדוגמה, ישנם דברים רבים שאינם נתפסים במודע שלנו משלל סיבות, אך הם בהחלט נתפסים בתת המודע שלנו. אמן חושים מקצועי יודע להשתמש בטריקים מחשבתיים אלו ולהחדירם אל תת המודע של האדם העומד מולו. כמו כן, אמן חושים למבוגרים בגבעתיים ידע כיצד להסב את כל תשומת הלב שלכם אליו. לרוב, הוא ייצר בצד אחד של הבמה תנועה רועשת ומורגשת במיוחד, מה שמאפשר לו לעשות פעולות קטנות ושקטות יותר בצידה האחר של הבמה. באופן טבעי, תשומת הלב שלנו מופנית אל מוקד הרעש, אמן חושים בגבעתיים יודע זאת ומנצל את הרגע לטובת יישום הטריק המחשבתי שלו.

כך מצליח אמן חושים למבוגרים בגבעתיים להעביר מידע רב – ללא מגע ומילים כלל!

כפי שציינו קודם, אמן חושים מקצועי ידע כיצד להשתמש בתת מודע שלנו ולנצל זאת לטובתו. כדי להבין מהן השיטות השונות דרכן מצליח אמן חושים למבוגרים בגבעתיים לשתול את התשובות בתת מודע שלנו, אספנו עבורכם מספר שיטות עיקריות שאמן החושים עושה בהן שימוש כדי ליישם את הטריקים המחשבתיים השונים. אחת השיטות המוכרות הינה הצבת תמונה הכוללת את המידע אותו רוצה אמן חושים בגבעתיים להחדיר אל התת מודע של העומד מולו. אמן החושים מציב את התמונה במרחק כזה שהמידע בה אינו נקלט במודע שלנו, אך הוא בהחלט נקלט בתת מודע שלנו וללא תשומת הלב שלנו כלל. כך, ברגע שיבקש אמן חושים למבוגרים בגבעתיים מהעומד מולו להעביר לו מידע מסוים, כמו: מספר, תאריך, שנה וכו'. הוא ישלוף את התשובה הרצויה, משום שהמידע כבר חדר למוחו דרך התמונה שהוצבה מבעוד מועד. אם גם אתם מעוניינים בשירותיו של אמן חושים למבוגרים בגבעתיים, אמן חושים לאירועים עסקיים בגבעתיים ועוד. אסף סלמון הינו אמן חושים מקצועי אשר יעניק לכם מופע בלתי נשכח לכל מטרה.

דילוג לתוכן