אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון קוסם המתמחה בהופעות לילדים

אסף הקוסם – קוסם המתמחה בהופעות לילדים

אסף הוא קוסם מיוחד המשלב הפעלה מעניינת ומיוחדת לילדים,
אסף מופיע כ-קוסם בהופעות לילדים כ – 15 שנה.

אז אם יש לבן/בת יום הולדת בקרוב, מופע קוסמים של אסף, הפתרון המושלם עבורכם.

קוסם רציני כמו אסף מגיע לאירוע כחצי שעה לפני שכל הילדים מוזמנים וזאת על מנת לשבור את הקרח עם חתן השמחה, לארגן את הציוד כנדרש, את ההגברה וכמובן כדי לקבל את הילדים שמגיעים עם  שירים וקסמים.

קוסם טוב נמדד מעבר למופע קסמים, בידע לחבר את הילדים ואת הקהל.

לאחר שהילדים מגיעים, מתחילים בהופעת קוסם ליום הולדת!

מופע הקסמים של אסף כולל קלפים, מטפחות, ריחוף, אש ועוד המון פרסים והפתעות, מופע הקסמים של אסף מטובל בהרבה קטעי צחוק,  כך שהילדים גם נדהמים מהקסמים הנפלאים וגם מתגלגלים מצחוק.

לאסף הקוסם חשוב מאוד שחתן/כלת השמחה יהיה תמיד במרכז השמחה – ועל כן אסף הקוסם הופך את החתן/כלת השמחה למן קוסם /קוסמת ליום אחד – הקסמים נעשים בשיתופו/ה המלא – אסף מלביש אותם עם גלימה, כובע כיאה לקוסם אמתי ורציני ומלמד  את הילדים אף לעשות כמה קסמים.

כמובן שאסף שומר על שפה נקייה במופע, חלקם מהקטעים במופע של אסף הקוסם אף הנם חינוכיים. בסוף מופע הקסמים אסף מחלק בלוני צורות לילדים, ופרסים שהם גם קסמים , אסף מלמד את כל הילדים קסם מיוחד במינו וכמובן מחלק לילדים, כל ילד הופך ממש לקוסם גדול – כך שכאשר יגיעו לביתם לאחר ההפעלה – יוכלו להראות לבני המשפחה את הפלא שלמדו מאסף הקוסם.

אסף הקוסם כמובן ינחה עבורכם גם את טקס קבלת העוגה, ע"י שירי יום ההולדת המוכרים בכל בית , אסף והחברים ירימו את חתן/כלת השמחה על כסא וכמובן יספרו בקול את גילו  ולא לשכוח 🙂  אחד לשנה הבאה.

מופע קוסם של אסף מתאים לימי הולדת, בריתות, אירועים פרטיים ועסקיים, קטנות והופעות בקניונים. אז אם אתם רוצים חוויה מהנה, ילדים מרותקים – אסף הקוסם הוא הפתרון.

דילוג לתוכן