אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון אמן חושים ייחודי ואטרקטיבי לכל סוג של אירוע

אסף סלומון – אמן חושים ייחודי ואטרקטיבי לכל סוג של אירוע – מסביר מה זה אמן חושים

להפוך כל אירוע למיוחד ונדיר!

כאשר אתה מתכנן אירוע כלשהו, בין אם מדובר באירוע אישי ובין אם מדובר באירוע עסקי, מעבר לכל הפרטים הטכניים הבסיסיים לארגון אירוע שיש לדאוג להם, אתה וודאי מחפש את הדברים האטרקטיביים עבור האירוע שלך, שיהפכו אותך לאירוע בלתי נשכח, אשר ייחקק בתודעת האורחים באופן מהותי, יעורר בהם התפעלות ועניין ויעלה על פניהם חיוך בכל זמן שהם רק יזכרו באירוע שלך.  כיום קיימות אטרקציות רבות ומגוונות עבור כל סוגי האירועים, אבל אין ספק שאם אתה מחפש את האטרקציה האידיאלית והמיוחדת ביותר עבור האירוע שלך, אמן חושים ישדרג את האירוע שלך פי כמה וכמה מכל אטרקציה אחרת.

מיהו אמן חושים?

אמן חושים הוא אדם שיש לו לכאורה חוש שישי. מדוע לכאורה? מכיוון שאין לאותו אדם חוש נבואי באמת, אבל הפעולות אותן הוא עושה בעזרת מניפולציות פסיכולוגיות, יכולת נדירה לקרוא שפת גוף, דמיון מודרך וכוח מחשבתי,נראות כאילו הן פעולות שנעשות בעזרת חוש נבואי כלשהו. אומן חושים הוא אדם אשר במהלך הופעה שבה יש לו אינטראקציה עם קהל יכול לקרוא מחשבות של אדם מהקהל, לכופף מתכות, לנחש את מספר הטלפון האישי של האדם, ליצור זרם חשמלי בקהל כולו ועוד. הופעה של אמן חושים יכולה לשדרג כל אירוע באופן בלתי רגיל. זוהי הופעה מרתקת, מעניינת ובעיקר מעוררת התפעלות. בכדי שהאירוע שלך באמת יהיה אירוע ייחודי ובלתי נשכח, כדאי מאוד שתבחר באמן חושים כאטרקציה מיוחדת עבור האירוע שלך. ואם החלטת להזמין אמן חושים לאירוע, כדאי כמובן לבחור בטוב ביותר בתחום.

אסף סלומון – אמן חושים שיהפוך את האירוע שלך לבלתי נשכח!

שואלים איך אמן חושים ישדרג לכם את האירוע? אסף סלומון הוא אמן חושים מזה כ15 שנה, הוא עוסק גם בקסמים ובטלפתיה. לאסף יש פינה קבועה בערוץ 2, בה הוא מנחש את מחשבותיהם של פוליטיקאים, זמרים ועוד. את אסף ניתן להזמין לכל סוגי האירועים, אירועים פרטיים או אירועים עסקיים. שבתות חתן, בת מצווה או בר מצווה, חתונות, השקת מוצר חדש ועוד. כל אירוע עם אסף יהפוך לאירוע חוויתי, מעניין ומעורר התפעלות. אסף מופיע גם בפני מבוגרים וגם בפני ילדים, הוא אדם איכותי בעל אישיות מרתקת, ובהופעתו במהלך האירוע ישנה אינטראקציה מושלמת בינו לבין הקהל כך שכל אורחי האירוע לא ישכחו את האירוע שלך.

אם אתה מחפש את האטרקציה האולטימטיבית עבור האירוע שלך, פנה לאסף, אמן חושים ייחודי ואטרקטיבי לכל סוג של אירוע ולא תתחרט!

דילוג לתוכן