אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון מה זה אמן חושים

מה זה אמן חושים

אומנות חושים מהווה חלק בלתי נפרד מעולם הקסמים, אך אין משמעות הדבר שכל קוסם הוא גם אמן חושים. בעוד במופעי קסמים נעשה שימוש רב באביזרים, מופע אומנות חושים אינו דורש כל אביזר פרט לכוח המחשבה.

אמן חושים או קוסם – מה יותר כדאי?

לפני שבוחרים מופע קסמים או מופע אומנות חושים לאירוע כדאי לאפיין את הקהל ואת האירוע. אסף סלומון כאמן חושים וקוסם בעל ניסיון, יוכל לייעץ לכם ולהמליץ על המופע המתאים ביותר בעבור האירוע שלכם. ניתן להזמין מופע המשלב גם אומנות חושים וגם קסמים. מופעי אומנות חושים מאפשרים השתתפות פעילה של הקהל על מנת לעורר עניין, להלהיב, לרתק ולהעניק לאורחים שלכם חוויה בלתי נשכחת.

איך אמן חושים יודע מתי אדם משקר?

במהלך המופע מזמינים אמני חושים מתנדב מהקהל לעלות אל הבמה ולספר על עצמו 4 עובדות כאשר 3 מהן נכונות ואחת שקרית. אמן החושים יצליח ללא כל היכרות מוקדמת עם המתנדב מהקהל לדעת מתי הוא דובר אמת ומתי הוא דובר שקר. אמן החושים יציג עצמו במהלך המופע כקורא מחשבות, אך בפועל הוא מבסס את הדברים על קריאת שפת גוף. אמן החושים אינו מנחש מתי אתם משקרים ואינו משאיר דבר ליד המקרה, הוא קורא את שפת הגוף שלכם.

איך משלבים נכון את המופע באירוע?

הצלחת המופע דורשת את מלוא תשומת הלב של הקהל. מופעי אומנות חושים הם מופעים מרתקים ומעניינים, האורחים שלכם ירצו להתרכז רק במופע. האחריות שלכם היא לוודא שלא יהיו מסיחי דעת או הפרעות במהלך המופע. אמן החושים משקיע הרבה מאוד מאמצים בהכנת המופע ובמהלכו, על מנת לאפשר את הצלחת המופע, כדאי להפסיק פעילות של אטרקציות נוספות במהלך המופע ולא לאפשר הגשת אוכל אל המתחם. בקשו את האורחים שלכם לכבות מכשירי טלפון ניידים במהלך המופע.

צורת הישיבה המומלצת ביותר במהלך המופע היא "ישיבת תיאטרון" בה האורחים יושבים אל מול האומן. כדאי לסדר את הכיסאות בשורות על מנת להבטיח צפייה נוחה במופע לכולם. הקפידו להשאיר מרווח תנועה שיאפשר למתנדבים מהקהל להגיע בקלות אל הבמה. אם אנכם בטוחים כיצד כדאי לקבוע את סידור הישיבה למופע כדאי להתייעץ עם האמן.

ציוד הגברה ותאורה נחוץ גם כן להצלחת המופע. עליכם לדאוג שהקהל יוכל לראות היטב את המופע וגם לשמוע את הדברים. הצלחת המופע מותנית בהשתתפות פעילה של הקהל. על מנת להשיג השתתפות פעילה עלינו להבטיח תקשורת טובה בין האמן לבין הקהל.

מתי כדאי לקיים את המופע במהלך האירוע?

הסדר הנכון בעבור רוב האירועים עם אמן חושים הוא קבלת פנים, הגשת הארוחה, מופע אומנות חושים מדהים, מסיבת ריקודים. לא תרצו להדהים ולרגש את האורחים שלכם בעודם רעבים ולא תרצו להפסיק את הריקודים ברחבה לטובת המופע. תכנון נכון של לוח הזמנים במהלך האירוע חיוני להצלחתו. הרגע הנכון ביותר בעבור המופע הוא מיד לאחר הגשת המנה העיקרית וטרם הגשת הקינוחים. בקשו את צוות האולם להתחיל בהגשת הקינוחים רק עם סיום המופע. אל תשכחו לספר לאורחים שלכם שצפוי מופע אומנות חושים על מנת שלא יעזבו מוקדם ויפספסו את האטרקציה המרכזית.

שאלות ותשובות

אסף סלומון הוא אחד מאמני החושים המובילים בישראל. עד כה הופיע אסף במאות מקומות שונים בארץ ובעולם. אך לפני שתזמינו אמן חושים לאירוע שלכם, אתם צריכים לדעת מה זה בדיוק ומה הוא מציע לכם. אמן חושים הוא איש מקצוע…

יש לא מעט סיבות שבגינן עדיף לכם להזמין דווקא אמן חושים לאירוע שלכם, על פני כל איש מקצוע אחר. אסף סלומון הוא מאמני החושים המובילים בישראל, כאשר ברזומה שלו הופעות בארץ ובעולם. כדאי לכם להזמין את אסף סלומון כי…

אם ברצונכם להזמין את אסף סלומון לאירוע הקרוב שלכם, אתם בוודאי לא הולכים להיות מאוכזבים. אסף סלומון כבש כל במה אפשרית בארץ ובעולם, ומאחוריו רשימה ארוכה של הופעות. אמן חושים יכול להופיע בעיקר מאירועים מסוג…

החלטתם שאתם לא רוצים להתפשר כאשר אתם מזמינים אמן חושים לאירוע הקרוב שלכם? אסף סלומון הוא ללא ספק אמן החושים המושלם עבורכם, הוא יגרום לאורחים שלכם להישאר פעורי פה. העלות של הזמנת אמן חושים לאירוע הינה…

דילוג לתוכן