אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון מופע על חושי טלפתיה

מופע על חושי – טלפתיה

מחפשים מופע על חושי? מופע הטלפתיה של אסף – מותאם מאוד למגזר העסקי, אסף סלומון הינו אמן חושים וטלפתיה מהמובילים בתחומו בארץ – מופיע על במות, ובאולפני הטלוויזיה כדבר שבשגרה.

מה זה מופע על חושי?

המופע למגזר העסקי הינו מופע המשלב בין אמנות החושים לבין יעדי ומטרות החברה., בין הדברים שתצפו במופע הטלפתיה: יכולת קריאת מחשבות, קריאת שפת גוף, חיזוי ונבואות , חיבור בין אנשים.

מופע הטלפתיה של אסף סלומון – הינו מופע בידורי, אינטיליגנטי , המאתגר ומשלב את הקל – שכן המופע הינו מופע עם אינטראקציה מלאה עם הקהל. המופע זכה להצלחה מרובה בענף ההיטק, ענף התרופות , והסללור. אז אם צפיתם באסף בטלוויזיה ואמרתם – אין סיכוי שזה אמיתי – תנו לי צ’אנס ואראה שגם לקרא את מחשבות העובדים שלכם – זה אפשרי!

מופע טלפתיה עם אסף סלומון

יש לכם אירוע עסקי חשוב? חשוב מאוד גם התוכן אותו תעבירו לעובדים/ללקוחות. אסף ניבא במשך שנתיים ברציפות בערוצי המדיה השונים את תוצאות הבחירות, משתתף באופן קבוע בתוכניות בערוצי הטלוויזיה , אסף מופיע במשך שנים על במות בארץ, כאמן חושים וכמנטליסט – המנבא את העתיד – וכיום אסף נחשב – כאמן מבטיח – מהמובילים בתחומו בארץ. מופע טלפתיה של אסף סלומון – הינו מופע שירתק את הקהל, מופע המשלב טלפתיה- קריאת מחשבות, חיזוי העתיד , תוך שילוב הרבה הומור, יכולת אילתור ואינטראקציה מלאה עם הקהל. המופע של אסף מתחדש ממופע למופע , באפקטים מדהימים המשלבים יכולת פסיכולוגיה, השפעה על תת מודע וכ”ו. האם חשבתם פעם – שניתן להשפיע על הבחירות שלכם? אסף יוכיח לכם כי לא רק שניתן להשפיע, גם ניתן לגרום לכם לחשוב אחרת.. המופע בנוי מקטעים שידהימו ויסחפו גם את האנשים הסקפטיים ביותר – ויגרמו לכם ולהם לחשוב כי יש לאסף כוחות, וכי הוא ניחן בכוחות על טבעיים – אך אל דאגה, אסף אינו טוען לאדם עם כוחות על טבעיים – במופע הטלפתיה אסף ישבור לכם את המיתוס של איש עם כוחות מיוחדים – ואף ידגים לכם וילמד אתכם חלק מהדברים אותם מבצע! אין ספק כי אם חשוב לכם הצלחת האירוע הבא שלכם –מופע הטלפתיה של אסף הוא הפתרון! המופע לקהל עסקי / חברות וארגונים שונה במהותו ממופע הטלפתיה הרגיל של אסף – במופע זה אסף משלב תכנים ומסרים שהחברה רוצה להעביר לעובדים/ללקוחות, אסף יפגש עימכם כשבועיים לפני המופע – יבין את הצרכים והתכנים של חברתכם ועל סמך זה יבנה ויגבש מופע טלפתיה ייחודי רק לכם! מופע הטלפתיה של אסף – מתאים לקהל מ20 איש ועד 500 איש.

דילוג לתוכן