אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון מופע קלוז אפ על חושי

מופע קלוז אפ על חושי

הופעות קלוז אפ – בשמם העברי קסמי תקריב – מופע זה הינו מופע אינטימי – הוא נעשה כמעבר בין אנשים/קבוצות קטנות כאשר הכל קורה ממש מתחת לאפם של המשתתפים.
במופע זה אסתובב בין האנשים אקרא את מחשבותיהם, ואפיג להם את השעמום ע”י קסמים המתבצעים – בעזרתם חפצים פשוטים כגון מטבעות, מזלגות, קלפים, מפיות וכל דבר הנמצא בסביבה.
מופע קלוז אפ – מומלץ לכל סוגי אירועים כגון אמן חושים ליום הולדת, חתונות, בר מצוות, בריתות ,קבלות פנים, אירועים חברתיים, השקת מוצר חדש בחברה, כנסים ועוד.

הופעת קלוז אפ

הופעת קלוז אפ – הינה מופע קסמים באמצעות דברים בסיסיים, כגון קלפים,מטבעות, גומיות,חבלים, גפרורים וכו’.

קסמים אלו נקראים קסמי קלוז-אפ משום שהם מתבצעים לפני קבוצות קטנות – כך שהקהל ממש רואה וחש כל מה שקורה סביבו.

אסף הקוסם יסתובב בין האורחים בשעת קבלת פנים ידהים אותם ויכניס אותם לאווירה הקסומה, כמו כן אסף יזהה את “המשועממים” יגיע אליהם ויפיג מעליהם את השיעמום.

אמן החושים והטלפתיה אסף סלומון – מומחה ביצירת קשר עם קהל – הן מתחום הקסמים והטלפתיה והן מלימודיו האקדמאים במנהל עסקים עם התמחות בשיווק.

מופע close-up – מופע קסמי תקריב – במופע זה אסף מסתובב בין השולחנות, מופע זה בד”כ נערך לקבוצות קהל מצומצמות , מפתיע ומדהים את הנוכחים בקסמים/קטעי טלפתיה  – מה שמיוחד במופע זה  – שכל הדברים קורים ממש מתחת לאפם של הנוכחים!

בד”כ במופע “קלוז-אפ” נעשים קסמים עם אביזרים פשוטים כגון קלפים, מטבעות, כפיות – כן כן כפיות… ( תוכלו לצפות באסף מכופף כפית בעזרת כח המחשבה בלבד !!) , מופע זה משולב בהומור רב!

אסף יחפש את האורחים המשועממים – ויפיג מהם את השעמום בקלילות.

מופע “close-up” מתאים לקבלות פנים, לבר/ בת מצווה, הרמת כוסית, חתונה, וכל אירוע משמח אחר,

אם ברצונכם להוסיף מימד חוויתי לאורחים שלכם  – אסף ישמח לסייע לכם ולעשות זאת עבורכם !

מומלץ לשלב באותו ערב גם  את מופע הטלפתיה – מופע על חושי

דילוג לתוכן