אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון מנטליסט הופעה של פעם בחיים

מנטליסט – הופעה של פעם בחיים

כאשר יש לנו אירוע חשוב שאנחנו חוגגים ומציינים עם חברים אנחנו רוצים שהוא יהיה הכי מרשים והכי מהנה. אחת הדרכים להפוך את האירוע שלנו למהנה יותר היא לכלול בו הופעה של אמן אורח.

אחד מסוגי ההופעות הכי ייחודיות והכי מהנות היא הופעה של מנטליסט. אסף סלומון הוא מנטליסט מומחה שמופיע כבר שנים רבות. ההופעות של אסף כוללות קריאת מחשבות ודברים מפתיעים כמו "ניחוש" מספרים שאנשים חושבים עליו בזמן אמת בהופעה או כמו הפתעות אחרות שידהימו את כל הנוכחים באירוע. ההופעות של אסף הן רגישות, מלאות בהומור ותובנות לחיים.

 

מה זה בעצם מנטליסט? ואיך הוא ישדרג את האירוע שלכם?

מנטליסט הוא למעשה המילה הלועזית למילה אמן חושים. אמן חושים הוא אמן שעושה שימוש בכל החושים וגם בחוש השישי המיוחד שלו על מנת להדהים ולבדר את הקהל. אמני חושים יודעים לקרוא מחשבות והם יודעים לעניין את הקהל באופן שירתק וידהים אותו. אמן חושים יוכל לשדרג את האירוע שלכם ולהפוך אותו לאירוע שיהיה הרבה יותר מסתם עוד אירוע אלא אירוע שיהיה בו תוכן ייחודי, הנאה והכי חשוב הרבה מאוד קסם וערך מוסף.

לאיזה אירועים הופעה של מנטליסט יכולה להתאים?

הופעה של מנטליסט או אמן חושים יכול להתאים מאוד למגוון רחב מאוד של אירועים כמו אירועים של ימי הולדת למבוגרים, מסיבות אירוסין, מסיבות ימי נישואים וגם אירועים אחרים כמו שבת חתן, בר ובת מצווה או אמן חושים לשבת בר מצווה. כמובן גם אירועים לחברות וארגונים. הופעה מסוג זה מגבשת מאוד את הקהל והיא יכולה להפוך את האירוע לאירוע הרבה יותר קליל, מהנה וייחודי מאוד. הבחירה איזה אמן להזמין לאירוע שלנו יכולה להיות רבת לבטים. לאחר שנראה פעם אחת הופעה של מנטליסט כמו אסף סלומון נוכל להפסיק להתלבט ופשוט נהיה חייבים להזמין אותו לאירוע שלנו כך שהוא יהיה הרבה יותר מהנה ומשמח לנו ולכל החברים שהזמנו לאירוע שלנו.

מנטליסט – לא מה שחשבתם…

כאשר אומרים לרוב האנשים מנטליסט הם חושבים על עולם הנסתר והמיסטיקה. למעשה הופעות של מנטליסט הן הופעות שאין בהן תחושה של רצינות או כובד. הופעות אלו הן קלילות מאוד והן יכולות להיות מאוד מהנות וייחודיות. ההופעות עצמן יכולות לרתק מאוד את כל קהל הצופים בהן והן יכולות להתאים לקהל רב גילי מילדים בגיל יסודי ועד אנשים בני הגיל השלישי. הופעות אלו יכולות להוות כלי מגבש למשפחה שלנו באירועים משפחתיים משמחים והן יכולות בהחלט לשבור את הקרח ולהפוך את האווירה באירוע להרבה יותר חמה ושמחה.

מנטליסט – איך הוא יפתיע אתכם?

אנשים רבים לא רוצים להזמין מנטליסט כי הם חושבים שהם מכירים את כל מה שהוא יוכל להציע בהופעה שלו. למעשה אם נבחר להזמין אמן חושים לאירוע שלנו נוכל להיות מופתעים מאוד. אסף סלומון מתאים באופן אישי את ההופעות שלו לקהל הצופים. התאמה אישית של ההופעה לאירוע שלנו ולאופי שלנו תוכל לאפשר לנו ליהנות הרבה יותר מאירוע מהנה, ייחודי, מפתיע והכי חשוב מאירוע שמתאים בדיוק לנו.

כל הופעה בכל אירוע יכולה להיות מעניינת ולהוסיף לאירוע תוכן וצבע. הופעות של אמן חושים או מנטליסט באירועים הופכות את האירוע לאירוע הרבה יותר מרגש. אירוע שיש בו הכול מהכול כולל הרבה צחוק, הומור והרגשה ואווירה טובה מההתחלה עד הסוף.

מנטליסט – קוסם המחשבות

כאשר אתם מתכננים אירוע, בין אם זה אירוע עסקי, יום הולדת של מישהו אהוב, או יום נישואין, חישבו על תוכן הולם, בעבר היה נהוג לחשוב שמופע קוסמות הוא מופע שמיועד לילדים בלבד, הרי כולנו יודעים שהכל מסתכם באחיזת עיניים, אך מה קורה כאשר הקסם חוצה את המימד הפיזי ומתחיל להיות מופע של טלפתיה, קריאת מחשבות או זריעת מחשבות? כולם כבר מבינים שכאשר מדובר באדם שהוא מנטליסט, כולם נשארים פעורי פה, גם הקטנים וגם הגדולים.

האם מנטליסט הוא אדם עם כוחות על טבעיים?

כאשר אורי גלר ואורן הקטן פרצו את דרכם בעולם, רבים האמינו שיש בידיהם כוחות על טבעיים, שהם למעשה מדיומים בעלי כוחות מיוחדים לקרוא מחשבות ולשבור כפיות. מי שגדל והיה ילד בשנות ה-90, ודאי ניסה מספר פעמים לכופף כפית ולתקן שעון מכוח המחשבה בלבד, כיום הילדים קצת פחות תמימים וקסמים פשוטים יעוררו בהם חשדות והם יחפשו בגוגל את התשובות לכל שאלותיהם.

לעומת זאת כאשר מדובר בקוסם שמעבר לקסמים הידועים והפיזיים הוא גם מנטליסט אפקט ההפתעה הוא גדול ומאוד קשה למצוא לו הסבר הגיוני, וזה משאיר אנשים רבים פעורי פה ותוהים איך מה שהתרחש כאן זה עתה, התרחש?!

בשנים האחרונות גברה ההתעניינות במופעי מנטליסט ואמני חושים רבים וטובים יצאו ממחוזות הארץ וכבשו את יעדים ובמות גדולות באירופה ובארצות הברית, האם כל אלו הם אנשים עם כוחות על טבעיים? התשובה היא לא. כדי להיות מנטליסט ובעיקר כדי להיות מנטליסט טוב שיודע להעיף ולהפעים את הקהל שלו, יש צורך בהמון תירגולים, המון ריכוז וידע וכמו כן רצוי שיהיה לו ידע בקוסמות. מופעי קוסמות קלאסיים ופשוטים לרוב מחממים את המופעים הגדולים, וכל מנטליסט כדאי שידע לסחוף את הקהל ואת תשומת ליבו גם עם מספר קסמים פיזיים יותר, טרם המופע מעלה הילוך.

איך הם עושים את זה?

אי אז בשנות ה90 המוקדמות באמת היה נהוג לחשוב שלאורי גלר יש כוחות על, כיום אפילו הוא כבר צוחק על כך ומסכים שהיכולות שלו הן אמנם פנומנליות אך לאו דווקא בתחום העל חושי, אלא דווקא בתחום השיווקי, אורי גלר הוא בהחלט מנטליסט, אז מה זה בעצם מנטליסט, אם זה לא אמנות על טבעית?

מנטליסט הוא למעשה קוסם מחשבות, יותר מאשר קורא מחשבות הוא זורע מחשבות, באחת מתכניתיו של נמרוד הראל, אחד מאמני החושים המוכרים בישראל, היה ניתן לראות כיצד הוא מבצע חלק מהקסמים שלו, בניגוד לשנים עברו בהם מנטליסטים נהגו להתרברב ביכולות העל טבעיות שלהם, היום כבר ידוע לכולם שלאמן חושים אין כוחות על מלבד היכולות אשר רכש בכדי להפוך למנטליסט.

כמובן שכמו בעולם הקוסמות, עולמם של אמני החושים הוא גם עולם מסתורי ששומר על המידע שיש לו ברשותו ולא מוציא אותו החוצה, ככל שאמן חושים ותיק יותר, נכון לומר שיש לו ניסיון רב יותר, ידע רב יותר ויכולות גדולות יותר לחשוב ולהמציא עוד ועוד קסמים שעדיין לא נעשו.

מופעים על חושיים שכאלה, תמיד משאירים את הקהל פעור פה ועם המון סימני שאלה והתרגשות, כיום ניתן להזמין מופעים של אמני חושים לאירועים חברתיים, ימי הולדת, ימי גיבוש, אירועים עסקיים ולכל אירוע אחר, היופי במופעים הללו שהם מצליחים לסחוף כמעט כל אדם, זקן או צעיר, גבר או אישה ולרתק אותו, כמו כן המופעים הם חוויתיים ובניגוד למופע בו הקהל פסיבי, במופע של אמן חושים יש שיתוף של הקהל.

דילוג לתוכן