אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון קוסם ליום הולדת קוסם לילדים

קוסם ליום הולדת – קוסם לילדים

לילד/ לילדה יש יום הולדת בקרוב? אתם בטח רוצים שהוא וחבריו ייהנו מהמסיבה שאתם מתכננים עבור/ה.

אז אם אתם רוצים להיות בטוחים בהצלחת האירוע  – כדאי להזמין קוסם ליום הולדת

קוסם ליום הולדת לילדים

בהופעותיי בתור קוסם לילדים בימי הולדת אני דואג שחתן/כלת השמחה יהפכו לקוסמים ליום אחד, הם עוזרים לי לבצע את הקסמים – כי בלעדיהם הקסמים פשוט לא מצליחים!

אני מביא איתי ניסיון של מעל ל-15 שנה בהופעות כ-קוסם ליום הולדת. ניסיון זה מקנה לי הבחנה בין הגילאים השונים שכן קוסם ליום הולדת לגיל 4 שונה מקוסם ליום הולדת לגיל 9 הן מבחינת הקסמים הנעשים והן מבחינת תוכן המופע.

לאחר אינספור הופעות כקוסם לילדים ולאחר פינה שקיבלתי בערוץ 2 בה כמידי שבוע אני מתארח ומציג קסמים  – אני יכול לספר לכם שמצאתי את הנוסחה המנצחת להגיע ללב ליבו של כל ילד’/ילדה שחוגגים יום הולדת.

קוסם לילדים – איך זה עובד?

בתור קוסם לילדים, כאשר אני מגיע ליום הולדת בו אני מופיע – אני נפגש עם החתן/כלת השמחה – מראה לו/ה קסם קטן ובעצם שובר את הקרח, בד”כ אני גם מלמד את החוגג/ת קסם אשר הם מבצעים מול כולם לבד, דבר זה מעבר לשבירת הקרח מקנה לילד/ה תחושת ביטחון שהינה גם הוא נהפך לקוסם!

כמעט תמיד לאחר המופע אני שומע את החברים של החוגג/ת באים אליו/ה ושואלים אותו/ה איך עשית את הקסם הזה? הוא ממש ביצע את זה טוב כנראה…  מזה למדתי – שברגע שנותנים לילד/ה הזדמנות והוא פתאום רואה שגם הוא מצליח לחולל ניסים , נפלאות, ו…קסמים  – דבר זה מקנה לו ביטחון אישי רב

קוסם לימי הולדת – מה במופע?

ישנם מופעי קסמים – בהם הקוסם מבצע את הקסמים על הבמה – ללא שיתוף הקהל. מופע הקסמים שלי שונה ממופעי קסמים אלו – אני שם דגש על שיתוף הקהל , אני חושב שקוסם לילדים במיוחד קוסם לימי הולדת שהוא טוב במה שהוא עושה הוא –  קוסם שמעבר לקסמים שמבצע משתף את הקהל ולכן אין הבדל בין אירוע  מצומצם כמו  יום הולדת , לבין אירוע גדול –  החברים של חתן/כלת השמחה משתתפים באופן פעיל במופע!

אם חשוב לכם מופע בו לבן/בת שלכם יהיה חלק מרכזי – אשמח לסייע לכם.

אז אם גם אתם חפצים בהצלחת יום ההולדת של הבן/הבת –  קוסם לילדים זה הפתרון..

ואם קוסם לילדים אז כדאי קוסם עם ניסיון של שנים כמו אסף הקוסם  שבין רגע יעשה שמח.

דילוג לתוכן