אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון איך אמן חושים ישדרג לכם את האירוע

איך אמן חושים ישדרג לכם את האירוע

בכל אירוע מעוניינים ליצור אצל האורחים את התחושה הזו: להרשים אותם, לגרום להם להגיד "וואו" ולספק לכם חוויה כמותה לא ראו. בשנים האחרונות, הבינו יותר ויותר מארגני אירועים כי הדרך היעילה ביותר לעשות זאת היא באמצעות מופע עוצר נשימה של אמן חושים. אז מדוע רצוי לשקול הוספה של אמן על חושי גם לאירוע שלכם?

המטרה: להלהיב את האורחים

אירוע צריך להיות חד פעמי ככל האפשר ולחרוג מהנוסחאות המקובלות והשחוקות עד מאד. מופע של אמן חושים יכול לספק את זה בדיוק, כאשר המופע לא יכול שלא לרתק את האורחים לכל אורכו. בין אם בוחרים במופע טלפתיה או קסמים לקהל רחב ובין אם במופע לקבוצה קטנה יותר של אנשים ("קסמי תקריב"), מובטח כי כל האורחים יסתקרנו, ישתעשעו וייהנו.

אפשרות להתאמה לקהל היעד

החדשות הטובות עוד יותר הן שאמני חושים מוכשרים באמת יוכלו להציע סוגים שונים של מופעים, אותם אפשר להתאים לקהל היעד מבחינת גילו, סוגו ועוד. במקרה של הופעה לילדים הרי שדרך מוצלחת "לכבוש" אותם היא באמצעות קסמים המדברים אליהם בגובה העיניים, בעוד שהקהל המבוגר יותר בוודאי יתרשם מיכולותיו של אמן טלפתיה. כמובן שיש בנמצא הפעלות אשר מרשימות כל אדם, באשר הוא: חשבו, למשל, על שבירת כוסות באמצעות כוח המחשבה בלבד. אמן החושים אסף סלומון כאן בשבילך בכדי  שכל האורחים ללא תלות בגילם או מגזרם ייהנו מהאירוע הבלתי נשכח.

שדרוג האירוע במספר צורות

מנטליסט שיודע היטב את עבודתו יוכל גם להתאים את המופע שלו לסוג האירוע ובכך לספק לו ערך מוסף גדול עוד יותר. במקרה של חתונה, למשל, הוא יכול "להפוך" את חתן או כלת השמחה לקוסמים ליום אחד. אם לוקחים בתור דוגמא נוספת אירוע עסקי, אפשר להפוך את המופע לכלי שיווקי של ממש: העברת מסרים שיווקיים לקהל היעד על ידי אומן טלפתיה, לדוגמא, או שילובם של מוצרי ושירותי החברה כחלק אינטגרלי מהמופע.

דילוג לתוכן