איך להיות אמן חושים אמן חושים אסף סלומון

איך להיות אמן חושים? כל מה שרציתם לדעת

אנשים רבים כיום בוחרים להזמין אמן חושים מצליח לאירועים שונים במטרה להבטיח את הנאתם של כלל המוזמנים. בניגוד לאומנויות רבות אשר לא תמיד ימשכו את תשומת ליבם של כלל המוזמנים (מאוד תלוי בטעמם האישי ואהבתם לתחום האומנות בה תבחרו) אומנות חושים פשוט מהפנטת את כולם. אז אם גם אתם רוצים לפנק את המוזמנים לאירוע שלכם במופע מרשים, מהפנט ומעניין במיוחד, חשוב שתכירו אמן חושים מקצועי שיודע לעשות את עבודתו על הצד הטוב ביותר הן בפן הטכני של הפעלה מוצלחת והן בפן החברתי של הפעלת הקהל. יתרה מכך, כיים ישנם לא מעט קורסים, ספרים, מאמרים וסרטונים שיוכלו לסייע גם לכם לשפר את היכולות החיוניות לכל אמן חושים. שיפור וחידוד תמידי ולאורך זמן יאפשרו גם לכם לעמוד על במה בתור אמני חושים של ממש. אז לפני שניצלול לעומק הדברים, חשוב להדגיש כמה נקודות חשובות.

אמן חושים הוא בעל כוחות על טבעיים?

ראשית, כל קוסם ואף אמן חושים משתמש בטריק כלשהו במטרה ליצור את המופע שלו. איך להיות אמן חושים אתם שואלים? אז חשוב להבין כי הוא אינו אדם בעל כוחות על טבעיים, גם אם מאוד נראה לכם שהוא כזה. שנית, קיימים לא מעט הבדלים בין הדרכים להיות קוסם לבין הדרכים שיובילו אתכם לתשובה ברורה לשאלה איך להיות אמן חושים. קוסמים מקצועיים עובדים בעיקר על זריזות ידיים וטריקים פיזיים ומוחשיים שניתן לראות או לפחות לנחש שהם קיימים במהלך המופע. לעומת זאת, אמן חושים מקצועי עושה שימוש בטריקים מחשבתיים וגורם לקהל הצופים בו לחשוב בדיוק כפי שהוא רצה שהם יחשבו. שימוש בטריקים מחשבתיים אלה גורם לקהל הצופים לעמוד המומים אל מול יכולותיו של אמן חושים מקצועי עקב ההבנה כי ברוב הופעתו אין שימוש בטריקים פיזיים, מה שכמעט לא מותיר ברירה מלבד כוחות על. איך להיות אמן חושים מקצועי? אסף סלומון עוסק בתחום במקצועיות רבה ומצליח לרתק אנשים רבים ובכל הגילאים להופעותיו.

הכירו כמה נקודות חשובות שכל אמן חושים מקצועי מכיר

אז רגע לפני שנתחיל בהצגת כמה נקודות חשובות שיש לכל אמן חושים מקצועי שעליכם לסגל גם לעצמכם אם אתם שואפים לקבל תשובה מדוייקת וברורה לשאלה איך להיות אמן חושים מקצועי. חשוב לדעת כי כיום יש לא מעט אמני חושים מקצועיים המציעים את שירותיהם לציבור הרחב. אסף סלומון ועוד רבים אחרים ידעו לרתק את כל קהל המוזמנים שלכם ולהבטיח אירועים בלתי נשכחים. בין כלל האירועים אליהם אמני חושים מוזמנים בתדירות רבה ניתן למנות מגוון רחב של אירועי חברה, אירועים חברתיים, ימי הולדת, ערבי גיבוש, חתונות ועוד. אם גם אתם מעוניינים ליהנות משירותם, חשוב לדעת לבחור נכון אמן חושים מקצועי ומיומן שיתאים לקהל היעד שלכם. בהמשך המאמר נביא כמה טיפים חשובים לבחירה מוצלחת של איך להיות אמן חושים מתאים במדוייק לאירוע שאתם מתכננים. אך עוד קודם לכן, הנה לכם כמה נקודות חשובות בעזרתם כל אמן חושים מצליח לעשות חלקים בלתי מבוטלים מהופעתו. כפי שציינו מעלה, בשונה מקוסם, התשובה לשאלה איך להיות אמן חושים מתמקדת בעיקר בטריקים מחשבתיים. טריקים מחשבתיים אלה מאפשרים לו לגרום לקהל לקוחותיו לחשוב על מה שהוא רוצה שהם יחשבו וכך ליצור הופעה מגוונות עם שלל אלמנטים. אז איך הוא עושה את זה אתם שואלים? לאחר שהבנו שאמן חושים מכוון את מחשבת לקוחותיו, הגיע הזמן להבין כיצד הוא עושה זאת או יותר נכון, באילו טריקים הוא משתמש לשם כך.

הסחות דעת מקצועיות – אחת הדרכים המוצלחות ביותר לעשות זאת

הטריק הראשון ואולי החשוב ביותר בדרך איך להיות אמן חושים וכוח המחשבה הוא הסחת דעת. אמן חושים וכוח המחשבה יודע בדיוק כיצד להסיח את דעתם של קהל לקוחותיו מהנושא המרכזי, אותו הוא מנסה להסתיר. הסחת דעת מקצועית מאפשרת לכל אמן חושים לבצע מגוון פעולות אליהן כלל לא נשים לב וכך בעצם הוא יכול לייצר אלמנטים רבים בהופעתו. חשוב לדעת כי אמני חושים ואף קוסמים, עושים שימוש בהסחות דעת מאוד מוגדרות ובדוקות. כלומר, במידה ותרצו גם אתם יום אחד להופיע בתור איך להיות אמן חושים וכוח המחשבה, תוכלו ללמוד את כל שיטות הסחות הדעת בהן עושים שימוש כל אנשי המקצוע הגדולים ביותר. אחת הדוגמאות השכיחות ביותר היא פעולה משמעותית כלשהי שמושכת את כל תשומת הלב של הקהל. פעולה משמעותית זו יכולה להיות צעקה חזקה, פעולה פיזית גדולה עם הגוף אמירה מקוממת ועוד שלל אפשרויות בעזרתן אמן החושים מצליח לרכז את כל תשומת הלב שלנו לפעולה הגדולה במטרה שלא נשים לב לפעולה קטנה שהוא משתיל כעת להמשך הופעתו והצלחתו. הפעולה הקטנה שמושתלת ללא שימת לב הקהל מאפשרת לאמן החושים לצלוח מגוון אלמנטים מעניינים ומסקרנים שגורמים לקהל להישאר המומים.

יצירת אשליות מחשבתיות – ישנן מספר דרכים ברורות

בדומה לטריק הראשון, גם הטריק השני נועד כדי להסתיר פעולות שצריכות להיעשות ללא שימת לב של קהל הלקוחות. טריק זה מתמקד בעיקר ביצירת אשליה שמסייעת לכל אמן חושים מקצועי להסתיר בצורה יעילה וחכמה את פעולותיו. גם במקרה זה ישנן דרכים מאוד ברורות וידועות לכל אנשי המקצוע בתחום, כיצד להצליח לייצר מעין אשליה אופטית, הדמיה מתעתעת שתגרום לקהל הלקוחות לא לראות את הפעולות הקטנות שהם רוצים שהקהל יפספסו. במהלך למידת התחום, איך להיות אמן חושים וכח המחשבה, ניתן להכיר את כל השיטות השכיחות והמוצלחות ביותר בהן כל אמני החושים המצליחים עושים שימוש באופן מדוייק. הטריק השלישי אינו שייך רק לאמני חושים אלא גם לקוסמים רבים והוא כולל הסתייעות באנשים חיצוניים המתחזים לחלק מקהל הלקוחות או העוברים ושבים באזור. אמן חושים מקצועי יודע להסתייע בצורה מיטבית באנשים מושתלים בין קהל לקוחותיו. בעזרת אנשים אלה ניתן להצליח לייצר מגוון רחב של פעולות, הן פיזיות והן מחשבתיות, שישפיעו על כל הופעתם של קוסמים ואמני חושים.

שימוש בחפצים "תמימים" – הטריק שמשמש כל קוסם ואמן חושים בהופעותיו 

הטריק הרביעי הוא כמובן השכיח ביותר בו עושים שימוש מזה שנים ארוכות, שימוש בחפצים "תמימים". אמן חושים ובעיקר קוסמים, לא אחת עושים שימוש בחפצים מתוחכמים אשר נראים לקהל הלקוחות שלהם כחפצים תמימים, במטרה לצלוח טריקים רבים. כיום יש לא מעט חפצים כאלה המיועדים בעיקר לקוסמים, שיוכלו לסייע גם לכם להצליח לעבור על הקרובים לכם ללא כל ידע או ניסיון בתחום. בשנים האחרונות החלו לייצר מגוון עשיר של חפצים מיוחדים מעין אלה שכוללים נדבך נוסף שרק המפעילים שלהם מכירים. אסף סלומון בפרט ועוד לא מעט אמני חושים בכלל עושים שימוש תדיר בכלל הטריקים הללו ובעוד רבים נוספים אשר מסייעים להם להצליח להגיע לכל קהל ללא יוצא מן הכלל. אז אם גם אתם רוצים תשובה לשאלה איך להיות אמן חושים מצליח, חשוב להתחיל בהיכרות מעמיקה עם ארבעת הטריקים שהובאו מעלה. עד אז, חשוב לדעת שניתן להזמין אמן חושים מקצועי לכל מטרה ואף ללמוד ממנו חלק מהופעתו. בעזרת ספרים רבים, מאמרים רבים ואף סרטונים רבין שצולמו בתחום, תוכלו ללמוד במהירות רבה את המקצוע ואט אט עם הניסיון, להפוך מקצועיים ומוצלחים במיוחד.

דילוג לתוכן