אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון איך מפתחים יכולת טלפתית

איך מפתחים יכולת טלפתית?

בתקופה האחרונה אנו נחשפים להרבה אמני חושים ואמני טלפתיה – האם באמת קיים דבר כזה טלפתיה?
אסף סלומון, אחד מאומני הטלפתיה המפורסמים בארץ מסביר איך אפשר לפתח את היכולת הטלפתית שלכם.
אסף מה זה טלפתיה? ראשית מקור המילה טלפתיה הגיע מהשפה היוונית ״טל״- רחוק, ״פתוס״ – רגש, ובמילים פשוטות היכולות ״לקרוא״ במודע ולא במודע את מחשבותיו של אדם אחר.
קרה לכם פעם שחשבת על מישהו ופתאום הוא התקשר אליך? זה לא מקרה, זה חלק מהתקשורת ומהמחשבה שיצרתם, היא הייתה כל כך חזקה שגרמתם לאדם רחוק גם לחשוב עליכם – אכן גם לכם יש יכולת טלפתיה מרשימה!
במופעי הטלפתיה שלי אני  מעביר תחושות בין אנשים מהקהל, אחד התרגילים האהובים עלי זה לעלות זוג נשוי לבמה ולבקש ממנו לעצום את העיניים, אני נוגע בגבר ומבקש ממנו לחשוב טוב על אשתו , לאחר מספר שניות אני שואל את הגברת האם הרגישה משהו, לא יאומן היא גם טוענת שהרגישה נגיעה.

יכולת טלפתיה – היא דבר שיש לכולנו , אך אפשר לפתח את זה ולקחת את זה למקומות מאוד רחוקים ונחמדים.
באחד התרגילים המפורסמים של הטלפתים  מוצאים דף נייר ומציר 5 סמלים , בהגייה המקצועית של שפת המנטליזם וטלפתיה זה נקרא צורות של ESP – הטלפת מבקש  לחשוב על צורה מסוימת ולנסות לשדר לו את הצורה.

אם הצד השני ממש חושב ומתרכז על הצורה שבחר  הטלפת אמור לגלות במה בחרתם.

 איך אני יכול להגיע לרמה כזאת של טלפתיה?

כדאי לתרגל זאת עם בני זוג או חברים קרובים, שב מול אשתך תבקש ממנה לעצום עיניים ולדמיין מספר כלשהו בין 1-5, ( התחילו ב 5 ספרות ולאט לאט עם ההצלחה תעלו לעוד מספרים, לכיוון של ציורים וכו…) , נסה להתחבר אליה ולקלוט את המספר עליה היא חושבת, מאמין שאולי בהתחלה יהיה קשה, אך לאט לאט הטלפתיה בנכם תתפתח ותהיה מדהימה.

אם תלך לבתי קפה ותראה בני זוג בתחילת דרכם אפילו בדייט ראשון, נסה לשבת בשולחן סמוך ודמיין מה עובר להם בראש- אני בטוח שתוכל לזהות לפי שפת הגוף שאנשים משדרים, מה אכן קורה שם, אם תאזור קצת אומץ, גש לאחר בדייט לגבר/לאשה בדוק האם צדקת – בטוחני שכן – וכך אתה  יכול לפתח את היכולת הטלפתית שלך.. ניסיון ולימוד – זה סוד ההצלחה!

דילוג לתוכן