אמן חושים דתי אמן חושים אסף סלומון

מופע אמן חושים דתי – אסף סלומון

כשמדברים על אמן חושים לציבור הדתי חרדי השם הראשון שמיד עולה לראש הוא אסף סלומון. אסף הוא אמן חושים דתי בעצמו, שמופיע רבות במגזר הדתי חרדי באירועים שונים כמו שבת חתן, באירועי בר מצווה ועוד. מופע אומן החושים שלאסף סלומון מתאים לציבור הדתי חרדי בהיותו הוא עצמו דתי והעובדה שחלק נכבד מהמופע שלו מדבר על דברים הקשורים ליהדות, אנקדוטות, טלפתיה ביהדות וסיפורים מהתנ"ך הקשורים לכך. 

אמן חושים לציבור הדתי חרדי – אסף סלומון

אמן חושים דתי מכיר את כל הניואנסים, הביטויים, הבדיחות והז'רגון של הציבור הדתי חרדי ויכול לשלב אותם במופע שלו כפי שאסף סלומון עושה. המופע מדהים ומרתק ומצליח לרתק את הצופים, לשתף אותם במופע כמשתתפים פעילים ולגרום לקהל לחשוב, להרגיש ולהבין דברים על המוח האנושי, על אמונה ועוד דברים שברומו של עולם, חלקם מיסטיים הקשורים לעולם הקבלה ועוד.

אסף סלומון הוא אמן חושים דתי מוכר ומפורסם בקרב הקהל הדתי כבר מעל 15 שנה. אסף סלומון ידוע בתור אמן חושים דתי משפיע ומוכר כדמות נערצת, דמות לחיקוי עבור נערים רבים שמכירים את הכישרון שלו ורוצים לדעת עוד על הדרך שעשה בחיים, דרך שהביאה אותו לרתום את הכישרון והיכולת שלו לטובת גרימת שמחה ועניין אצל אחרים.

אמן חושים דתי לאירוע בר מצווה, שבת חתן ועוד – אסף סלומון

באירוע שלכם הכול צריך להיות מושלם, המקום, האוכל, המוזיקה וגם החלק האומנותי. אסף סלומון הוא אמן חושים לציבור הדתי חרדי והחילוני עם וותק של שנים בתחום והצלחה רבה במגזר הפרטי והעסקי כאשר באירועים כמו יום הולדת ובר מצווה אסף מלווה את האורחים לאורך כל האירוע, בהתחלה בקבלת הפנים אסף עובר בין כל האורחים ומבצע עליהם קסמים קטנים שמכניסים אותם לאווירה. חלק ראשון זה כבר הופך את האירוע למעניין. לאחר מכן, באמצע האירוע, לאחר האוכל או מתי שתחליטו, אסף יבצע את המופע המרכזי. שימו לב, מתחילת האירוע אסף עבר בין האורחים, ביצע עליהם פעלולי מנטליזם וכדומה, ליקט מידע והוא עומד להדהים ולהפתיע את כולם במופע המרכזי שם יחשוף דברים ויתעתע במחשבתם, ידבר על טלפתיה ביהדות ויבצע תרגילי קריאת מחשבות ועוד קסמים פשוטים ומורכבים בעזרת אביזרים ובהשתתפות הקהל.

אסף סלומון – אמן חושים דתי לכל אירוע

בהיותו מחובר לדת בעצמו, אסף סלומון שומר על הצביון הדתי באירוע, מקפיד על צניעות בבדיחות ולא גולש למחוזות גסים ולא רלוונטיים. המופע מתאים לקהל הצופה בו בין אם קהל דתי או חילוני וגם התוכן במופע קשור לעולם התוכן ממנו מגיע הקהל, בבדיחות ובסיפורים. מופע אמן חושים דתי לכל אירוע מתאים לציבור הדתי חרדי ויכול להשתלב בקלות בחלק האמנותי של כל אירוע משפחתי, ואף באירועים במוסדות חינוך כמו, ישיבות, אולפנות וכדומה. בנוסף ניתן לשלב את מופע אומן החושים של אסף סלומון בנופשונים המיועדים לקהל דתי, כיוון שזהו מופע קליל אך מתאים למקום ולקהל.

ראו בעצמכם באתר תמונות וקראו המלצות של אורחים מאירועים קודמים בהם אסף ביצע את המופע שלו. אסף מתחבר לכל קהל, ילדים או מבוגרים, חילוניים או דתיים ויודע להתאים את המופע לסוג הקהל מולו הוא מופיע. כאשר המופע הוא עבור קהילה דתית הוא מתאים לכך וכך המופע מיועד לאירוע עסקי, למשל בחברת הייטק המעוניינת לספק לעובדים שלה חוויה מיוחדת ויצאת דופן, אסף יוצר מופע מיוחד במינו בעל ערך מוסף ובאפשרותכם כבעלי החברה ומזמיני האירוע לשבת איתו מראש ולתכנן תוכן ייחודי וייעודי למופע המשלב מידע פנימי, כך תוכלו להפתיע עובדים על קידום שיקבלו או קיבלו, ימי הולדת ואף ליצור תחרות או שאלות הקשורות לאופי החברה וליצוק מסרים רלוונטיים וחשובים עבורכם דרך אסף במופע שלו מול העובדים ומשפחותיהם. המופע ייחודי, מרתק, מעניין ומושקע מאוד, בקיצור חוויה חד פעמית שצריך להיות בה ולראות בעצמכם.

כנסו לדף " 10 דברים שהאורחים שלך יגידו על אומן חושים" באתר ותראו משהו נחמד

כבר באתר אסף טומן כמה טריקים ופעלולי מחשבה נחמדים שכדאי לכם לבדוק. גלוש באתר ותוכלו לקבל מושג על עוצמת המופע והיכולת של אסף לרתק ולעניין קהל מכל סוג בכל סדר גודל. אסף מגיע מהמגזר הדתי ואין ספק שהוא אומן מופע החושים המוביל בתחום במגזר זה כאשר ברזומה שלו מאות הופעות שביצע עבור קהל זה במגוון אירועים לקטנים ולגדולים בהם ביצע את קסמי הטפתיה וקראית המחשבות שלו בהצלחה על קהל שלא ידע איך עושה את זה כל פעם מחדש.

המסע של אסף סלומון עד להיותו אומן חושים מפורסם ומצליח התחיל בגיל 14 כאשר צפה בקסם מיוחד שגרם לו להימשך לתחום, ללמוד ולחקור אותו ולגלות שהוא מתאים ואוהב את העולם הזה ויכול ליצור בעצמו תרגילי מחשבה מורכבים המבוססים על חדירה לתת מודע, מנטליזם, פרה פסיכולוגיה ועוד שיטת שאסף חקר ולמד ומיישם בהופעות שלו.

אסף רואה בכישרון שלו שליחות ומרבה להתנדב בארגונים ובבתי חולים ולשמח אוכלוסייה שצריכה את זה יותר מכל. הופעת אומן החושים של אסף מתאימה לגנים, בתי ספר, מסיבות סיום, ימי הולדת, בריתות, בר מצווה, ועוד.

לאסף 2 סוגי הופעות המתאימות לקהל שונה: הופעת קלוז-אפ, הופעת קסמי תקריב ומופע טלפתיה וקסמים בו הוא עובר בין השולחנות של אורחים באירוע ובין האנשים בקבלת הפנים. אסף משתמש במגוון אביזרים שונים מחיי היום יום וגם באביזרים מיוחדים כמו: קלפים, טבעו, גומיות, גפרורים ועוד. המופע דינמי, חוויתי ומשתף את הקהל כך שכולם דרוכים מתחילת האירוע ועד סופו ורוצים שאסף ייבחר אותם לביצוע הקסם הבא לו על הבמה.

"יום הולדת יש רק פעם בשנה"

בין אם אתם בני 6 או 60, כל אחד רוצה לחגוג את יום ההולדת שלו כמו שצריך ולפחות פעם אחת להזמין קוסם לאירוע. אסף סלומון הוא הרבה יותר מקוסם ומופע אומן החושים שלו הוא ההזדמנות שלכם להזמין לאירוע הבא שלכם אטרקציה ייחודית ומופע מושקע וקסום שעובד על כל החושים של הקהל, משתף אותו בחוויה ויוצק תוכן מצחיק, מעניין, משעשע ומלמד באירוע שלכם.

טרנד המנטליזם ומופעי אומן חושים התפתח מאוד בשנים האחרונות אך אסף סלומון היה שם מההתחלה והגיע למקומות גבוהים מאוד הן ברמת ההצלחה והן ברמת החשיפה שלו בין אם בטלוויזיה או במופעים עצמם. כיום אסף ממשיך להופיע מול קהל רב ורחב מכל גווני הקשת של קהלים בארץ ושמח לשמח את כל מי שמעוניין בכך.

גלשו באתר, קראו המלצות וביקורות, עברו על התמונות והמידע ובואו גם אתם לראות מופע מיוחד במינו שלא רואים כל יום, מופע שכולו חוויה מהנה ומדהימה של דברים בלתי מוסברים, פעלולי מחשבה חכמים ומצחיקים, קריאת מחשבות וטלפתיה ברמה הגבוהה ביותר. להתראות ובהצלחה!

דילוג לתוכן