אמן חושים וכח המחשבה אמן חושים אסף סלומון

אמן חושים וכוח המחשבה – אסף סלומון

אמן חושים וכוח המחשבה הוא אדם מיוחד הניחן במשהו שונה, כישרון פנימי שאם מפתחים אותו במהלך שנים רבות, הופך לכוח מיוחד שיכול לרתק את הצופים והעביר להם מופע מיוחד במינו. זה בדיוק התיאור שמתאים לאסף סלומון, אמן חושים וטלפתיה יחיד במינו שמריץ בהצלחה רבה כבר מעל 15 שנה את מופע אמן החושים שלו בכל רחבי הארץ.

אסף סלומון הוא אמן חושים וכוח המחשבה המוכר ובין המובילים בישראל. אסף סלומון מוכר על ידי קולגות ומוערך מאוד בתעשייה וידוע בתור אמן חושים וכוח המחשבה פורץ דרך, שהתחיל כבר לפני יותר מעשור, עוד לפני פריחת התחום, להעלות מופע אמן חושים וכוח המחשבה  מיוחד במינו המשלב בתוכו את כל האלמנטים:

  • מופע קוסמות ייחודי
  • מופע טלפתיה
  • מופע קריאת מחשבות
  • מופע מנטליזם
  • מופע אמן חושים

אסף סלומון הוא אמן חושים וטלפתיה שלא שוקט על השמרים ומחדש את המופע שלו כל פעם מחדש ומתאים אותו לקהל שלו, בין אם זה ילדים, בני נוער או מבוגרים, במגזר הדתי או החילוני. המופע שומר על רמה גבוהה ולא יורד למקומות נמוכים, מלמד ומשכיל את צופים, מהנה ומשעשע, מרתק ומדהים!

חושבים להזמין אמן חושים וכוח המחשבה לאירוע הבא שלכם? גלוש באתר ומצאו ביקורות והמלצות על אסף סלומון. צפו בסרטונים ביו-טיוב וחייגו להזמנת את המופע המיוחד במינו של אסף. שריינו תאריך לאחר הסגר מכיוון שהתאריכים הולכים ונסגרים כמה שבועות קדימה בשל ההפסקה הארוכה שחווינו בשל הקורונה.

שריינו תאריך למופע אמן חושים וכוח המחשבה של אסף סלומון!

אמן חושים וכוח המחשבה מקצועי יודע לשתף את הקהל, ליצור אמצעים חזותיים מקוריים ולהשאיר חשמל באוויר. זה בדיוק מה שתקבלו במופע אמן החושים של אסף סלומון, אמן חושים וטלפתיה הנחשב בין הראשונים והמובילים בישראל, שזכה לשבחים וביקורות מצוינות מהגדולים ביותר בתחום, כמו אורי גלר ושיתף בפינתו השבועית בערו. 2 אומנים, ידוענים וסלבריטאים, אשר לקחו חלק מתרגיליו השונים. אסף סלומון הוא אמן חושים וכוח המחשבה מיוחד במינו המגיע מהעולם הדתי ומשלב סיפורים מהיהדות ומהתנ"ך הקשורים לטלפתיה ולקריאת מחשבות, סיפורים ואנקדוטות שמעשירים את הקהל ומלמדים אותו לא רק על ההיסטוריה אלא על הקשר להווה.

אמן חושים וכוח המחשבה לכל אירוע: בר מצווה, שבת חתן, אירוע עסקי ועוד!

חוגגים יום הולדת? בר מצווה? שבת חתן? אסף סלומון הוא אמן חושים וכוח המחשבה מוביל בישראל עם מופע אמן חושים וכוח המחשבה ייחודי ומושקע ביותר, שמשאיר את הקהל עם מחשבות כמו: "איך הוא עשה את זה!" וכדומה. אם עוד לא יצא לכם, מומלץ לשריין תאריך לאירוע הבא שלכם. המופע מתאים לילדים בכל גיל ולמבוגרים. אסף מגיע מרקע דתי ובתור אמן חושים וכוח המחשבה מוביל בישראל הוא הבכיר ביותר במגזר. המופע מתאים ומשלב אנקדוטות וסיפורי יהדות עם אוריינטציה לקריתא מחשבות וכוחות על טבעיים שמתקשרים אתנו עוד מתקופת התנ"ך.

אסף סלומון חקר את הנושא ויחד עם אלמנטים מהפסיכולוגיה המודרנית ועוד אלמנטים שצבר לאורך הדרך, מעלה מופע אמן חושים וכוח המחשבה ייחודי ומרשים שאך אחד אחר לא מבצע. השילוב בין מנטליזם, קריאת מחשבות, טלפתיה מרחוק וקסמים רגילים בשילוב אביזרים מיוחדים ופעילויות עם הקהל הופכים את המופע להרבה יותר ממופע צפייה בלבד.

אמן חושים וכוח המחשבה – אסף סלומון

קריאת מחשבות וטלפתיה מעסיקים את המדע מתחילת דרכו אך מסתבר שיש עדויות לכך גם בתקופות קודמות יותר. כמובן שהדעות חלוקות ויש כאלה המאמינים בטלפתיה ויש כאלה שלא. אסף סלומון שם הכול על השולחן ומציג לכם את הדברים הבלתי יאומנים שלא חשבתם שבאמת קרו. הוא מנהל דיון עם הקהל ומצליח לבלבל את הקהל כמו שצריך בדרך לתרגיל הבא. הקהל מהופנט למופע מתחילתו ועד סופו ומשתף פעולה באופן מלא עם אסף.

מוזמנים לקרוא ביקורות וחוות דעות באתר על הופעות קודמות באירועים פרטיים בהם אסף הופיע. כמו כן אסף סלומון מוזמן עם מופע אמן החושים שלו לחברות הייטק וחברות אחרות המעוניינות להעניק לעובדים שלהם ערב שונה ויוצא דופן. בהופעות העסקיות הללו אסף מכין את המופע ומשלב בו מידע שקיבל מבעלי החברה ומפתיע את העובדים. הופעות אלו בעלות ערך חברתי ומבוקשות מאוד במגזר העסקי.

במגזר הפרטי אסף סלומון מעלה מופע אמן חושים בהתאמה מלאה למגזר הדתי חרדי או למגזר החילוני ומצליח להפתיע את כולם עם ידע עשיר וניסיון שעוזרים לו להפיק מופע קולח וגדוש בקטעים וקסמים מדהימים! חובת צפייה והשתתפות!

"ברוכים הבאים למופע אמן החושים המוביל במדינה!"

רוצים לארגן מופע בלתי נשכח לאירוע הבא שלכם? קוסם רגיל זה כבר פאסה. קריוקי זה משעמם ומפעיל או מפעילה מתאים רק לילדים קטנים. רוצים מופע מושקע ומיוחד במינו שגם הילדים ייהנו ממנו וגם ההורים? מופע יוצא דופן עם ערך מוסף וקסמים מטורפים על גבול העל טבעיים? הזמינו עוד היום את מופע אמן החושים המרתק והמהפנט של אסף סלומון, אמן החושים מהמובילים בישראל!

במהלך המופע הקהל לוקח חלק פעיל, משתף פעולה עם אסף שנעזר הקלפים, מטבעות ועוד אביזרים מיוחדים העוזרים לו ליצור את קסמיו המיוחדים. המופע מצליח להוציא קריאות השתאות מהקהל ובאירוע של ילדים ובני נוער ההורים מתלהבים הרוצים להשתתף אף יותר מהילדים לפעמים…

תמיד רציתם לראות מה זה אמן חושים ולא יצא לכם עדיין? מהרו לשריין תאריך למופע אמן החושים של אסף סלומון עוד היום! עקב ההפסקה שנכפתה על כל המופעים בשנת 2020 נוצר עומס ובשנת 2021 רק מי שיספיק לשריין תאריך יצליח ליהנות ממופע אמן החושים של אסף סלומון.

"איך הוא ידע את זה? איך זה יכול להיות?!"

אמן חושים וכוח המחשבה. איך זה עובד ביחד? רוצים לראות במו עיניכם את הטריקים של אומני החושים המובילים מהטלוויזיה? אולי תצליחו לתפוס את אמן החושים ולחשוף את השיטה שלא לעבוד על הקהל… אסף סלומון שומר על הומור במהלך כל ההופעה שלו ואפילו עוזר לקהל להבין את חלק מהקסמים, מלמד את בעל השמחה כמה טריקים לביצוע מול הקהל ומקיים סדנאות אמן חושים לכל הגילאים אם תרצו!

שנת 2020 הייתה שנה קשה מאוד לכל האומנים באשר הם. הקורונה עצרה את העולם והתחום שנפגע בצורה הכי קשה היה תחום התרבות והמופעים. בשנה זו בקושי היו הופעות אך היה זמן לפתח חומר חדש וליצור חומרים חדשים למופע אמן החושים של אסף.

אנו בטוחים שגם אם צפיתם והשתתפתם כבר במופע אמן החושים של אסף סלומון, צפויות לכם הפתעות חדשות ודברים חדשים שטרם ראיתם כמותם!

חייגו עכשיו לפרטים מלאים על המופע ולהזמנת מופע אמן חושים מסחרר לאירוע הבא שלכם! גלשו באתר לקרוא חוות דעת והמלצות על מופע אמן החושים של אסף סלומון. להתראות בשמחות!

דילוג לתוכן