אמן חושים לאירועים בחיפה

אמן חושים לאירועים בחיפה – לחגוג את האירוע שלכם כמו שצריך!

אחת מהמשימות הקשוחות ביותר אשר מוטלות עלינו ההורים כאשר אחד מילדינו חוגג יום הולדת ובפרט כאשר מדובר בבת או בבר מצווה, היא המשימה של מציאת תוכן לאירוע. זה נכון, שוק האירועים רווי באמנים שונים אשר מציעים את מרכולתם, זמרים, רקדנים, לוליינים ומה לא?! למעשה ההיצע הוא כל כך גדול שלעתים אנחנו מבולבלים כל כך ויחד עם הדרישות של הילד או של הילדה, לעתים כל מה שמתחשק לנו לעשות זה לקנות כרטיס טיסה לכיוון אחד ולחזור מתישהו אי שם אחרי שהאירוע מסתיים, ורצוי שהילד יהיה מרוצה.

כאשר מדובר באירוע בר מצווה המשימה היא אף קשה יותר, מכיוון שיש להתאים את התוכן לא רק לחברים של הילד, אלא גם לקהל מבוגר יותר או צעיר יותר וזו משימה מאתגרת מאוד. אמן חושים לאירועים בחיפה בהחלט יכול לספק לכם מענה על אתגר הגיל המתפרס על כמה דורות.

אמן חושים בחיפה – מה מקבלים במופע כזה?

חשוב להבין שאמן חושים זה שם מאוד כוללני לתחום מאוד רחב, כאשר מדובר באמן חושים יש להתייחס לכמה וכמה דברים. ראשית, בדקו עם אמן החושים שאתם מעוניינים להזמין מציע מופעים לקהל רב גילי, תתפלאו לגלות שיש אמני חושים שמופעים אך ורק לקהל בוגר או אך ורק לילדים. שנית, בררו מול אמן חושים לאירועים בחיפה שאתם חושבים להזמין לאירוע שלכם או של ילדכם מה תקבלו ממנו, אמני חושים שונים מספקים מופעים שונים בתכליתם אילו מאילו. לדוגמה, אסף סלומון הוא אמן חושים ותיק בתחום של אמן חושים לבר מצווה בחיפה ומעבר למופע הרגיל שלו הוא מכין הופעה עם חתן בר המצווה, לרוב יהיו אלו קסמים לחימום הקהל והאווירה, כאשר לאחר מכן ועם התקדמות המופע יהיו התפתחויות לכיוון של אמנות חושים.

מהי אמנות חושים?

אמן חושים הוא למעשה אמן שמשתמש בטכניקות שונות של תעתועי מוח, ומבצע סדרה של מופעי קריאת מחשבות, טלפתיה ועוד דברים שישמטו את לסתותיכם. הייחוד במופע כזה הוא שהוא מאוד דינמי, מאוד אנרגטי ומשלב בו גם את האורחים והקהל. דמיינו לעצמכם את הסבתא או הדודה עולות לבמה ונדהמות לגלות שאמן החושים יודע בדיוק על מה הן חושבות. כמובן שהסיטואציות אשר נוצרות במופעים כאלו בעיקר כאשר מדובר במופע של אמן חושים לבר מצווה בחיפה מעוררות הרבה צחוק, תדהמה וריגוש אצל הקהל.

לרוב יתחיל המופע בקסמים פשוטים לקהל הצעיר ולאט לאט מורכבים יותר לקהל הבוגר, ולאחר מכן המופע יגלוש אט אט לכל הנושא של אמנות חושים, הו אז יפעיל אמן החושים שלכם את החוש השישי שלו ויתחיל להפעים את האורחים שהגיעו לחגוג אתכם.

האם אפשר להזמין אמן חושים לאירועים בחיפה שמתקיימים במקום פתוח?

מופעים של אמן חושים, משלבים הרבה אביזרים – החל מקלפים ועד רהיטים, לוחות, צבעים וכל העולה על דעתכם. לרוב כל מה שיזדקק לו אמן החושים הוא תאורה טובה, במה נוחה ומערכת הגברה שתאפשר לו לנוע במרחב בחופשיות ולהישמע אל מרחוק. כמובן שכאשר מדובר באירוע מצומצם שאינו כולל משתתפים רבים, יתכן והתנאים אותם ידרוש אמן החושים יהיו שונים.

אם כן, בין אם אתם מתכננים אירוע של גיבוש החברה מהמשרד, אירוע משפחתי או בר מצווה לבן, אמן חושים בהחלט יכול להיות מענה מעולה גם לקהל צעיר, גם לקהל בוגר ואפילו לילדים קטנים ולזקנים. כולנו ראינו את אמני החושים הגדולים מדהימים אותנו פעם אחר פעם דרך המסך ואמרנו לעצמנו "נו.. זו לא חוכמה, זו טלוויזיה", ובכן, כאשר תתקלו במופע של אמן חושים במופע שתהיו אכן נוכחים בו ולא תצפו בו רק דרך המסך, תיווכחו לגלות כי יש למופע שכזה השפעה עצומה על אנשים. התדהמה על פניהם וגם על פניכם המארחים תהיה כל כך גדולה שהלב לא יפסיק להתרגש.

רוב מופעי אמנות החושים משלבות הומור, קלילות, הרבה מוזיקה ומספקות אווירה של מתח והתרגשות מההתחלה ועד הסוף. ולכם כאשר האירוע יסתיים מובטחים עשרות טלפונים ושאלות – "איך הוא עשה את זה?" "אתה גילית לו?" כמובן שאחרי האירוע ימשיכו עוד לדבר עליו והוא ייזכר בראשם וליבם של האנשים שנכחו במופע זמן רב. בכל מקרה בו תחליטו להזמין מופע של אמן חושים לאירוע שלכם ודאו כי אמן החושים שלכם מקצועי ובררו אתו מה הוא נותן במופע שלו והאם הוא מתאים את המופע שלו לקהל.

דילוג לתוכן