אמן חושים לאירועים בפתח תקווה

אמן חושים לאירועים בפתח תקווה – אסף סלומון

חיפשתם אמן חושים לאירועים בפתח תקווה? הגעתם לאתר הנכון! אסף סלומון הוא אמן חושים לאירועים מנוסה ומוכר בתעשייה, בעל יכולות פנומנליות לרתק את הקהל ולהציג בפניו מופע קוסמות ואמנות חושים ייחודי, מהנה ומוצלח במיוחד! אסף סלומון אמן חושים לאירועים בפתח תקווה, בני ברק, תל אביב וכל הארץ המופיע בפני קהל חרדי, דתי וחילוני ומול ילדים, בני נוער ומבוגרים ללא יוצא מין הכלל, אמן חושים לאירועים המתאים לאירועים קטנים, בינוניים וגדולים, אמן חושים לאירועים בפתח תקווה המתאים לאירועים פרטיים או עסקיים ואם אתם  צריכים להזמין אמן חושים ליום הולדת בפתח תקווה שתהנו ממנו ותהיו מרוצים ממנו, אתם יותר ממוזמנים להתקשר עכשיו לקבל את כל הפרטים על המופע, מחירים, תאריכים פנויים וכדומה!

מזמינים אמן חושים בפתח תקווה? אסף סלומון הוא הבחירה הראשונה!

דברו עכשיו עם אסף סלומון, אמן חושים לאירועים בפתח תקווה מוכר ומוביל בתעשייה, בעל ניסיון עשיר ורזומה ענק של הופעות בטלוויזיה, במופעי תרבות, באירועים פרטיים ועסקיים כאחד. לאסף יש כמה מופעים המותאמים לקהל, סדנאות קסמים וכן אפשרות לרכישת אביזרי קוסמות המתאימים לביצוע הקטעים לרכישה דרך האתר! מוזמנים לבקר באתר, לקרוא אודות אסף סלומון ולעבור על עשרות הביקורות וחוות הדעת של אורחים שביקרו במופע של אסף ונהנו מכל רגע. חייגו עכשיו להזמנת אמן חושים לאירועים בפתח תקווה גם בתקופת הקורונה! אסף מופיע בכל מקום העומד בתנאים לקיום האירוע ולא נותן לווירוס הקטן לנצח אותו או את האורחים שלו בשום מצב! ההופעות מבוצעות בצורה הבטוחה ביותר והאורחים ממשיכים ליהנות מהמופע ללא שום בעיה! מוזמנים לראות אמן חושים לאירועים בפתח תקווה בפעולה, בלייב ובגודל טבעי באירוע הבא שלכם!

שריינו תאריך למופע אמן חושים לאירועים בפתח תקווה עוד היום!

הזמינו עוד היום אמן חושים לאירועים בפתח תקווה מקצועי ומנוסה, אסף סלומון, לפני שכל התאריכים נתפסים. כולנו תקווה שבקרוב מאוד כל המגבלות יוסרו ואפשר יהיה לקיים אירועי תרבות ומופעים בכל חלל ולכל גודל של קהל. ברגע שיוסרו כל המגבלות יהיה ביקוש עצום להזמנת אומנים ומופעים ולכן אם החלטתם לבחור אמן חושים לאירועים בפתח תקווה, זה הרגע הטוב ביותר לקבוע עם האמן ולהזמין את האולם ואת התאריך לקיום האירוע והמופע! כך תוכלו להבטיח להיות בין הראשונים שייהנו מהמופע ולא תצטרכו לדחות שוב ושוב את האירוע! חייגו עכשיו למידע נוסף, פרטים, תאריכים ומחיר! מוזמנים לגלוש באתר ולקרוא עוד על אסף סלומון, לראות תמונות, ללמוד על אומנות המנטליזם והטלפתיה ביהדות וכדומה!

אסף סלומון – אמן חושים לאירועים בפתח תקווה, בני ברק, רמת גן והסביבה!

חייגו עכשיו להזמנת אמן חושים לאירועים בפתח תקווה לכל אירוע שיש לכם: קטן או גדול, לילדים או למבוגרים, ליום הולדת, בר מצווה או כל אירוע אחר! נשמח להגיע ולתת לכם חוויה מהסרטים ואת מופע אמן חושים לאירועים בפתח תקווה הטוב ביותר שאפשר לראות! אסף סלומון הוא אמן חושים ליום הולדת בפתח תקווה בעל ניסיון של למעלה מ-15 שנה בהופעות במהלכן הקהל תמיד קשוב, רתום למופע, לוקח בו חלק ונהנה מכל רגע. אסף הכין 3 סטים של הופעות: הופעת קלוז-אפ, הופעת מעבר בין השולחנות בשיתוף הקהל והופעות למבוגרים המתאימות לחבורת הייטק וכדומה לשילוב קהל החברה הקטעים, שילוב מידע פנימי שנכנס בהומור ובשנינות לטקסט המופע ועוד.

בא לכם לראות אמן חושים בפתח תקווה? אסף סלומון הוא האמן הראשון שכדאי להזמין!

מופעי אומנות החושים מבוקשים ופופולריים מאוד בישראל ובכל העולם. אומנות החושים התפתחה מאוד והיום יש אומני חושים רבים אשר המנסים לכבוש את הקהל. אסף סלומון הוא מחלוצי אומנות החושים בישראל ובמהלך הקריירה שלו פגש ואירח אומנים ומפורסמים רבים בפינה בטלוויזיה שהייתה לו בתוכנית אירוח בערוץ 2. בנוסף אסף התפרסם לאחר שניבא את התוצאות המדויקות של שתי מערכות בחירות בישראל! לאסף יש יכולות בלתי מוסברות וכישרון בלתי ניתן לערעור בתחום אומנות החושים. הוא נמצא בתחום מגיל צעיר, למד וחקר על אומנות החושים מכל זווית אפשרית, בין אם מדעית או מכל היבט אחר. אסף יצר מופע אומן חושים מבריק ודינמי שמשתף את הקהל ומראה לו את הלא יאומן פעם אחרי פעם!

רוצים לקחת חלק במופע אומן החושים של אסף סלומון? השאירו פרטים ושריינו תאריך למופע הבא!

רוצים להדהים את האורחים שלכם ולספק להם מופע מושקע ומוערך בעל תהודה ארצית מאומן חושים, קוסם ומנחה אירועים שיכול להוביל את האירוע שלכם לכל אורכו? הגעתם למקום הנכון. אמן חושים בפתח תקווה! נשמח לתת לכם פרטים נוספים בהקדם האפשרי ולקבוע אתכם פגישה ללא עלות וללא מחויבות לבחינת הזמנת אסף לביצוע המופע והנחייה באירוע הבא שלכם! לאסף ניסיון רב בהנחיית אירועים והוא יכול להיות המופע המרכזי או מופע קוסמות ואומן חושים פותח לפני כל מופע אחר. אסף מנוסה בהופעות במגזר הציבור והפרטי והופיע על גביי במות רבות מכל הסוגים ובפני כל הקהלים, כל קהל מקבל את המופע בהתאמה לדרישות ולניואנסים שצריכים להילקח בחשבון בהתאם לגיל האורחים, הרקע שלהם והמקום ממנו הם באים. אסף מנוסה בהופעות לקהל חילוני, דתי וחרדי ומתאים את תוכן המופע לקהל ללא בעיה.

מה זה אומן חושים?

אמן חושים הוא קוסם מהדור החדש. אומן חושים הוא בעצם קוסם ברמה אחרת לגמרי, אדם בעל כישרון מלידה לחוש את האדם הנמצא מולו ובעזרת שיטות מתקדמות וניסיון בביצוע קטעי מחשבה, יש ביכולתו לפענח את האדם העומד מולו ולגרום לו לחשוב, לדבר ולפעול בדיוק לפי רצונו! זהו כוח אמיתי ויכולת מדהימה של המוח האנושי הבאה לידי ביטוי ונמצאת בפעולה בלייב, על הבמה, מול הקהל ובהשתתפות הקהל! אומנות החושים הדהימה את כל העולם ותרגילי קריאת מחשבות, השתלת מחשבות, טלפתיה וניחוש מספרים, ציורים וקלפים, הם קטעים מבוקשים ופופולריים בישראל ובכל העולם, בתחום שרק הולך ומתפתח משנה לשנה. אסף סלומון היה כאן מההתחלה, הוא הינו אמן חושים לאירועים בפתח תקווה ובכל אזור המרכז, הוא מכיר ומבצע את כל הקטעים המוכרים שיש באומנות החושים ומשלב בהם הומור, סיפורים ונותן ערך מוסף לקהל בכל מופע בו הוא נמצא!

יש לכם אירוע בקרוב? מהרו לשריין תאריך למופע אומן החושים הסוחף של אסף סלומון!

הביקוש למופעי תרבות ואומנים בשנת 2020 ובשנת 2021 היה רב אך אירועים רבים נאלצו להידחות או להתבטל לגמרי. משפחות רבות חוו מפח נפש ונאלצו לבטל בר מצווה, בת מצווה וימי הולדת שלא יחזרו… חלק מפחדים לעשות אירוע בתקופה הזאת וחלק פשוט לא יכולים כי האורחים עצמם לא יגיעו, כל אחד מסיבותיו. אין ספק שזו תקופה מאתגרת לכולם אך נעבור אותה יחדיו והדבר הנכון לעשות הוא לראות כמה חודשים קדימה ולהזמין כבר עכשיו אולם ומופע אמן חושים לאירועים בפתח תקווה ולהיות מוכנים בזמן! להתראות ובהצלחה!

דילוג לתוכן