אמן חושים לאירועים ברמת גן

רוצים חוויה בלתי נשכחת? אתם חייבים לשמוע על אמן חושים לאירועים ברמת גן

אירועים הם דבר שרבים מאיתנו הולכים אליהם כל הזמן. עכשיו, אם נשאל אתכם בכנות האם אתם זוכרים את האירוע האחרון אליו הלכתם, אנחנו מניחים כי לא ממש תזכרו ממנו דבר. בסופו של יום איך אפשר לזכור הכל כשהכל קצת נדמה לנו כמו עוד מאותו הדבר. אלא שכאשר אנחנו מדברים על חוויה של הזמנת אמן חושים לאירועים ברמת גן, אנחנו יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי אולי המשתתפים לא יזכרו כל פעילות ופעילות של אותו אמן חושים ברמת גן, אבל הם לעולם יזכרו מה התחושה איתה הם יצאו בסופו של דבר.

אמן חושים לאירועים ברמת גן, אסף סלומון, הוא מי שאורי גלר המפורסם בכבודו ובעצמו סיפר על המופע שלו. מדובר על מי שלא רק משמש בתור אמן חושים לבר מצווה ברמת גן, לא מדובר על קוסם או ליצן שנותן מענה לצרכי בידור עבור ילדים רכים בשנים, אנחנו מדברים על חוויה על חושית כמעט ממנה יכולים רבים ליהנות בכל גיל, בכל מצב.

החוויה אותה עובר הצופה לאורך המופע, החוויה של ההפתעה כמו גם הצחוק המשוחרר וההתלהבות שמגיעים בעקבותיה, אלו הדברים שהופכים את ההופעה של אמן חושים לאירועים בתל אביב למשהו שרבים מעוניינים לחוות אותו לא פעם.

מה ההבדל בין אמן חושים לאירועים ברמת גן ובין קוסם או ליצן, מה הפעילות כוללת ומדוע זה האיש עבור אירוע של בר מצווה או בת מצווה, הכל במאמר הבא.

רגע, אתה קוסם?

אולי זה הזמן להגיד כי אסף סלומון, אמן חושים לאירועים ברמת גן הוא בהחלט לא קוסם כמו הקוסמים שאותם אנחנו מדמיינים בדרך כלל. לא מדובר על מי שמסתובב עם כובע של ליצנים וחיוך מוזר, אנחנו מדברים על מי שמצליח, בעזרת כוח המחשבה להחדיר רעיונות למשתתפים במופע, להפתיע אותם ולקרוא את הדברים שהם שומרים במוחם.

החוויה של התארחות בהופעה של אמן חושים לאירועים ברמת גן היא הרבה פעמים חוויה שמעוררת אצל המשתתפים רגשות מעורבים ממש. התחושה כי יש משהו שיודע לקרוא את המחשבות שלי, גם אם אנחנו מדברים על עבודה עם מספרים או עם זכרונות מהעבר, זו חוויה מטלטלת ומרגשת בעת ובעונה אחת.

אנחנו כמובן לא מתכוונים לכך שהאמן אסף סלומון משתמש בדברים אותם הוא יודע לרעה, אלא ההפך הוא הנכון. אנחנו מדברים על חוויה מעצימה, מרגשת, כזו שהופכת את כל המשתתפים באירוע לשותפים בסוד קטן. בניגוד לקוסם 'פשוט' שעושה כמה טריקים זולים ולעיתים עלול לתת לנו את התחושה כאילו הגענו להפעלה של ילדים קטנים בגן, כאן אנחנו מדברים על חוויה עוצמתית ומלמדת, שמאפשרת לנו רגע להתנתק מהחיים הפשוטים אותם אנחנו חווים ולהיכנס למימד אחר, לעולם של מיסטיקה.

איך אתה עושה את זה?

אז זהו, שכאשר קוראים לאותו אמן חושים לאירועים ברמת גן, המשנה באמת הוא לא איך אסף סלומון מבצע את התרגילים. מה שחשוב הוא לראות כיצד זה מפעיל את הקהל. כיצד הכריזמה שלו הופכת למשהו שממגנט את כל באי הבר מצווה באולם. אמן חושים לבר מצווה ברמת גן כמובן משתף בפעילות את ילד הבר מצווה מה שנותן תחושה של חשיבות גואה ועולה, של שייכות, של אירוע שמסתובב סביב בעל השמחה.

לא פעם דווקא התרגילים המשפחתיים שנערכים על הבמה, הם אלו שמייצרים איזו אינטימיות יוצאת דופן ומרגשת במידה רבה. אמן חושים לאירועים ברמת גן , אסף סלומון, לא קורא רק את העומדים על הבמה. הוא מבין את הקהל. האינטרקציה שנוצרת מתוך אינטואיציה אמיתית ועמוקה, הם אלו שמאפשרים לנו ליהנות ממופע קליל לכאורה אבל כזה שמכיל בתוכו לא מעט.

הזמנה של אמן חושים לאירועים ברמת גן יכולה להתאים למגוון פעילויות

אמן חושים ברמת גן יכול לתת לכם שירות מגוון. בין אם אתם מחפשים מי שינחה את הערב ובין אם אתם מחפשים איזה אטרקציה לפתע, כאשר אתם מזמינים אמן חושים ברמת גן, אתם יכולים פשוט להישען אחורה וליהנות מהמופע.

כמובן שתקבלו לפני ההופעה שיחה מאסף סלומון בה הוא יבין קצת מה אתם מחפשים, על איזה אירוע מדובר ואיזו חוויה אתם רוצים לחוות ביחד. אסף סלומון חי בשביל הבמה. להיות אמן חושים לאירועים ברמת גן זו שליחות, זו הדרך של אסף סלומון להביא שמחה וכיף גדול לכל מקום שאליו הוא מגיע. לכן חשוב לו כל כך ליצור אתכם קשר כבר משלבי התכנון המוקדמים, כדי להבטיח לכם שהכל יהיה כשורה.

אירוע זה משהו שלא קל לתכנן, לכן הכי כיף זה לקבל חוויה שלמה

לעיתים, לאורך תכנון של אירוע בין אם מדובר על בר מצווה ובין אם מדובר על הנחיה של טקס, אנחנו עלולים לראות כיצד עולה ההתלבטות הבלתי נמנעת על האופן בו יש לעצב את החוויה. האם אנחנו רוצים ללכת לכיוון היותר 'מצחיק' וכביכול 'קליל' או שדווקא אנחנו מעוניינים לייצר ביחד חוויה מעצימה. למה לבחור אם אפשר לעשות גם וגם?

אסף סלומון, אמן חושים לאירועים ברמת גן הוא זה שמגיע עם היכולת לייצר חוויה שנותנת לכל אחד את המענה המושלם. את החוויה המלאה שמערבת רגשות עזים, צחוק, זו שיכולה לרתק את כולם. מגדול ועד קטן.

אז אם אתם מחפשים חוויה שלא תוכלו להישאר אדישים אליה, אני, אסף סלומון מחכה לכם כאן.

דילוג לתוכן