אמן חושים לאירועים בתל אביב

אמן חושים לאירועים בתל אביב – רוצים להפיק אירוע מוצלח ובלתי נשכח? אמן חושים מקצועי יעשה עבורכם את כל העבודה

בשנים האחרונות אנשים רבים בוחרים להזמין שלל מופעים של אמן חושים לאירועים בתל אביב. מופעיו של אסף סלומון, אמן חושים מקצועי הפכו מבוקשים במיוחד לאחר שנים ארוכות של חוסר היכרות עם עולם אומנות החושים. תחילת הדרך של אומנות החושים בישראל החלה עם עלייתה של תוכנית טלוויזיה בפריים טיים ששידרה תחרות בין כל אמני החושים בישראל. כל הצופים בתוכנית נשארו המומים לנוכח המופעים המרהיבים וכך אסף סלומון בפרט וכלל אמני החושים בישראל הפכו אט אט למבוקשים במיוחד. בשל הביקוש הגדול מופעי אמן חושים לאירועים בתל אביב מותאמים כיום לכל אירוע שתבחרו כך שרבים נהנים מנוכחותו של אמן חושים לאירועי יום הולדת לכל הגילאים, בר/בת מצווה, חתונות, אירועים חברתיים, אירועי חברה ועוד. אם גם אתם רוצים להפוך כל אירוע שגרתי ומשעמם לכזה שאי אפשר לשכוח, אסף סלומון המציע את שירותיו בתור אמן חושים לאירועים בתל אביב הוא התשובה הטובה ביותר עבורכם. אז רגע לפני שאתם ממהרים להזמין את אחד ממופעיו של אסף סלומון בהתאם לאופי האירוע שלכם, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות אודות כל עולם אומנות החושים.

אמן חושים הוא שם מכובס לקוסם? ממש לא! הכירו את ההבדלים המהותיים בין מופעיו של קוסם מקצועי לבין מופעיו של אמן חושים

כפי שציינו מעלה, כל עולם אומנות החושים עמד בצילו של עולם הקסמים במשך שנים ארוכות. עד היום יש רבים הסוברים שאמן חושים הוא שם מכובס של קוסם ולכן חשוב להדגיש את ההבדלים המהותיים ביותר בין אמן חושים לאירועים בתל אביב לבין קוסם, אותו אנו רגילים לראות מגילאי ילדות. ההבדל המרכזי והגדול ביותר בין מופעיו של אמן חושים לאירועים בתל אביב לבין מופעיו של קוסם מקצועי הוא טיקים מחשבתיים העובדים על מוחו של הקהל לבין טריקים פיזיים הכוללים בעיקר זריזות ידיים או שימוש בחפצים מיוחדים. מופעי הקסמים כוללים לא אחת ציוד מיוחד כמו כובע עם כיסים נסתרים, חפצים שרק נראים קשיחים אך בפועל חלקם גמישים ורכים, קלפים מיוחדים ועוד. בעזרת שילוב של חפצים אלה וזריזות ידיים, הקוסם המקצועי מצליח לייצר לא מעט אלמנטים מרשימים. לעומתו, אסף סלומון, אמן חושים בתל אביב, אינו משתמש בחפצים פיזיים כמעט כלל, מה שהופך את המופע כולו למרשים הרבה יותר. אנשים רבים תולים את כל הצלחתו של הקוסם בחפץ בו הוא משתמש במהלך המופע, מה שפוגע ברמת ההתלהבות. לעומת זאת, אמן חושים בתל אביב המבצע אלמנטים ללא חפצים פיזיים שניתן "להאשים" כלל, מצליח לבצע אלמנטים מרשימים הרבה יותר שישאירו גם את המבוגרים בחבורה מרותקים ועצורי נשימה.

אמן חושים מקצועי לומד להכיר את הפעילות המוחית של הצופים בו ולנצל אותה לטובתו – הכירו את הטריקים המחשבתיים של אמני החושים

מעבר להיעדר חפצים פיזיים, אסף סלומון, אמן חושים בתל אביב עושה שימוש בלא מעט טריקים מחשבתיים. במהלך הכשרתו, אמן חושים מקצועי לומד להכיר את אופן החשיבה של העומדים מולו וכך הוא יודע לנצל לטובתו את פעילות המוח הממוצעת. טריקים מחשבתיים אלה נחשבים למרשימים במיוחד ובעזרתם ניתן לייצר אלמנטים של קריאת מחשבות, ניחושים מדויקים, העברת מידע מאדם לאדם ללא מילים או מגע כלל ועוד. אז איך הם עושים את זה? אספנו עבורכם חלק מהשיטות השכיחות ביותר בעזרתן כל אמן חושים לאירועים עסקיים בתל אביב מצליח להשלים את הופעתו המרשימה. הטריק המחשבתי הראשון הוא שליטה כמעט מלאה בתשומת הלב שלכם. אסף סלומון שבין השאר מציע את שירותיו בתור אמן חושים לאירועים עסקיים בתל אביב, יודע כיצד למשוך את תשומת ליבם של הצופים בו ללא שהם יכולים להתנגד לכך. אחת השיטות הטובות ביותר לעשות זאת היא ליצור תנועה גדולה וקולנית במיוחד. במהלך לימודיו, אסף סלומון למד כי תנועות גדולות, פתאומיות וקולניות במיוחד מושכות את תשומת לב הצופים באופן טבעי ואוטומטי ללא שהם יכולים לשלוט בכך. בעזרת שיטה זו הוא יוצר תנועות גדולות בצידו האחד של הבמה, ומשלים פעולות קטנות, עדינות ושקטות בצידו האחר של הבמה ללא הבחנת הקהל.

כך מצליחים לקרוא מחשבות ולהעביר מידע מאדם לאדם ללא מילים או מגע – עובדים על התת מודע

שיטה נוספת ושכיחה אף יותר היא החדרת מסרים לתת מודע של הקהל ללא שהמודע שלהן מבחין בכך. אמן חושים לאירועים בתל אביב יודע להחדיר מסרים לתת מודע של העומד מולו כך שכאשר הוא מתבקש לבחור מילה, מספר, שם, שיר או ציור, הוא בוחר בדיוק במידע שהוחדר כבר לתת מודע שלו ללא שהוא הבחין בכך. בעזרת יכולת זו אמן חושים לאירועים בתל אביב מצליח לייצר אלמנטים עוצרי נשימה שמשאירים כל קהל, בכל אירוע ובכל גיל ללא נשימה. אז איך ניתן לעקוף את המודע ולהגיע ישירות לתת מודע שאתם שואלים? יש כמה וכמה שיטות וכעת נציג את אחת השיטות השכיחות ביותר. אסף סלומון, אמן חושים לאירועים בתל אביב מציב תמונה הכוללת מידע מסוים במרחק כזה שהמודע לא מבחין בה אך התת מודע קולט אותה היטב. במהלך לימודיו, כל אמן חושים לאירועים בתל אביב למד שהתת מודע קולט הרבה יותר מהמודע שמוסח לא אחת משלל מקרים ומצבים. התת מודע מצלם היטב את תוכן התמונה בעוד המודע כלל לא הבחין בה, מה שאומר שבתת מודע של הקהל כבר יש מידע כך שכאשר הוא יידרש לשלוף אותו, הוא ישלוף בדיוק את מה שאסף סלומון, אמן חושים לאירועים בתל אביב ידע שהוא ישלוף.

דילוג לתוכן