אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון אמן חושים לאירועים מה חשוב לשאול

אמן חושים לאירועים – מה חשוב לשאול?

בעבור האירוע שלכם תרצו לקבל את הטוב ביותר. על מנת להבטיח לאורחים שלכם רמה גבוהה של אירוח ולעצמכם ראש שקט, אל תמהרו להתפשר על פחות מהטוב ביותר. בבואנו לבחור אטרקציות ומופעים לאירוח כדאי להקפיד על בחירה באמנים מומלצים, מוכשרים ובעיקר, בעלי ניסיון בהופעות מול קהל באירועים. בענף אומנות החושים פועלים בישראל כמה אמנים מוכשרים מאוד אותם תוכלו להזמין אל האירוע שלכם. כאן תוכלו למצוא רשימה של שאלות אותן כדאי לכם להפנות אל כל אמן חושים לאירועים בו תבחרו.

כמה שנות ניסיון יש לך?

ניסיון משחק תפקיד חשוב בתחום האירועים. אמן חושים בעל ניסיון יודע טוב יותר איך לעמוד מול קהל, לאלתר, להצחיק, לרתק, לעודד את הקהל להשתתף במופע, להדהים ולעורר סקרנות ועניין לקראת המופע. אל תחששו לשאול את האמן העומד מולכם כמה שנות ניסיון יש לו והאם הוא כבר הופיע בעבר באירועים. כיום, כל אמן חושים לאירועים יוכל להציג בפניכם סרטונים מתוך מופעים באירועים, בקשו את הסרטונים או חפשו אותם בעצמכם אונליין.

מה כולל המופע?

מופע אומנות החושים של אסף סלומון כולל קריאת מחשבות, טלפתיה, עצירת שעונים, כיפוף מתכות, ניחוש מספרי טלפון, הזזת חפצים בכוח המחשבה, דמיון מודרך ושאר קסמים. על מנת שלא להיות מופתעים לשלילה כדאי לברר מול כל אמן חושים בו בחרתם מה כולל המופע שלו בדיוק.

לאלו אירועים הוא מתאים?

מופע אמן חושים לאירועים יוכל להתקיים בכל מתחם אירועים קטן או גדול. אמן חושים בעל ניסיון יודע להתאים את המופע לסוג האירוע ואופי הקהל. אומנות חושים מרתקת ומדהימה בכל גיל. המופע מתאים לאירועי בר/בת מצווה, ימי הולדת, מסיבות סיום, ערב חברה, ימי גיבוש וכיף, כנסים, השקות, חוג בית, חנוכת בית, חתונות, שבת חתן ועוד.

אסף סלומון כקוסם דתי מציע גם מופע אומנות חושים בעבור הקהל הדתי מסורתי.

מהו משך המופע?

ישנם אמנים המתחילים את המופע כאשר הם מסתובבים בין האורחים ומקסימים אותם כבר במהלך קבלת הפנים. אחרים מספקים מופע של 45 דקות עד שעה וחצי. הקפידו לברר מול כל אמן וספק בהם בחרתם לאירוע שלכם מהו משך המופע, בהתאם לכך תדעו לשלב אותו בלוח הזמנים של האירוע.

האם הקהל משתתף במופע?

ההשתתפות של הקהל במופע מהווה חלק בלתי נפרד מהמופע של אסף סלומון. הצופים נהנים מאוד לקחת חלק פעיל במופע, לחוות בעצמם את קריאת המחשבות ולהישאר פעורי פה אל מול יכולות הטלפתיה. כל מופע אומנות חושים יהיה מוצלח, מרתק ומהנה יותר תוך השתתפות פעילה של הקהל. בהתאם לכך, ההמלצה באופן חד משמעי היא על אמן חושים לאירועים המאפשר ואף מעודד השתתפות של הקהל.

אלו הכנות נדרשות לקראת המופע?

מופעי אומנות חושים אינם דורשים מכם כל הכנה מוקדמת. פרט לבמה עליה יוכל אמן החושים להופיע וציוד הגברה לא תתבקשו בהכנות נוספות. אמן החושים מביא עמו את כל ציוד הדרוש לו בעבור המופע. במהלך המופע כדאי יהיה להפסיק הפעלה של אטרקציות נוספות במתחם על מנת לאפשר לאורחים להתמקד במתרחש על הבמה.

איך הקהל מגיב למופע?

מופעי אומנות חושים של אסף סלומון – אמן חושים ייחודי ואטרקטיבי זוכים להצלחה רבה וביקוש רב בכל רחבי העולם. הקהל הישראלי האינטליגנטי אוהב מאוד תרגילי קריאת מחשבות וטלפתיה. תוספת של מופע אומנות חושים תצליח לשדרג ולהעשיר כל אירוע. הקהל מרותק לבמה במהלך המופע, משתתף באופן פעיל במופע, נהנה מאוד, צוחק, משבח וממשיך לחשוב על המופע ועל האירוע שלכם

דילוג לתוכן