אמן חושים לארועים מיוחדים אמן חושים אסף סלומון

כל מה שצריך לדעת על מופע של אמן חושים לאירועים מיוחדים

כאשר אנחנו מתכננים אירוע, בין אם הוא אירוע פרטי ובין אם הוא אירוע מטעם חברה בה אנו עובדים, חשוב לצקת לתוכו תוכן. התוכן באירוע הוא הדבר המשמעותי ביותר באירוע, הוא מה שאנשים יזכרו לאחר מכן, הוא מה שיהפוך את האירוע לאירוע מוצלח יותר או פחות. זה נכון, אנשים רבים אוהבים באירוע שלהם להביא את כל היצירתיות שבהם לידי ביטוי ולהפגין את כישוריהם, אך כאשר מדובר באירוע מיוחד, כמו יום הולדת עגולה לאדם יקר, כמו בר מצווה או בת מצווה, כמו מסיבת הפתעה לאדם אהוב וכו', מומלץ להזמין מישהו מבחוץ שיעביר תוכן איכותי ובצורה מקצועית ביותר. הזמנת אמן חושים לאירועים מיוחדים, הפכה בשנים האחרונות לאחת האטרקציות המרגשות ביותר שישנן באירועים – גם באירועים פרטיים וגם באירועי חברה. אסף סלומון הוא אמן חושים לאירועים מיוחדים ומנוסה בקריאת קהלים שונים והתאמת תוכן מדויק לכל קהל יעד בתחום של מופעי אמנות חושים.

מתי יתאים להזמין אמן חושים לאירועים מיוחדים?

מופע של אמן חושים הוא מופע שלא משאיר אדם אחד אדיש. גם האנשים הסקפטים והסרקסטים ביותר מבין המוזמנים לאירוע נשארים עם פה פעור ושוברים את הראש, איך הדברים שהם רואים וחווים קורים. מופע של אמן חושים לאירועים מיוחדים מתאים לכל סוג של אירוע, כאשר על פי סוג האירוע האמן יתאים את המופע שלו לקהל היעד. מופע של אמן חושים לאירוע פרטי כמו בר מצווה או בת מצווה, יכלול בתוכו ברוב המקרים קטע בו חתן או כלת בר או בת המצווה, משתלבים במופע ועושים בעצמם קטע קצר יחד עם האמן – כמובן שלא כל אמן חשוים לאירועים פרטיים משלב קטע כזה ויש לברר זאת עם כל אמן בפני עצמו. אם אתם מזמינים אמן חושים לאירוע פרטי כמו יום הולדת עגול – גם אז בהתאם לגיל המוזמנים יתאים את עצמו אמן החושים לאירוע. בנוסף ניתן להזמין אמן חושים לאירועים מיוחדים של חברה, כמו הרמת כוסית, חנוכת משרדים חדשים או חגיגות רבעון מוצלח ביותר. אסף סלומון הוא אמן חושים אשר מתוך ניסיון רב שנים מתאים לכל קהל את המופע הייחודי לו.

כיצד בנוי מופע של אמן חושים לאירוע פרטי?

כאשר אתם פונים להזמין מופע של אמן חושים לאירוע פרטי שלכם, ובמידה ותפנו לאמן חושים עם ניסיון רב עם מגוון קהלים, יתאים לכם אמן החושים את המופע עבור המוזמנים שלכם. המופע יבחר על פי גילו של קהל היעד, מינו של קהל היעד ועוד פרמטרים אשר הופכים את המופע ממופע טוב למופע בלתי נשכח. לרוב אמן חושים לאירועים מיוחדים, יוכל לתת לכם את המענה המדויק עבור הצרכים שלכם, כמובן שזה תלוי בניסיון שלו מול קהלי יעד שונים. מופע של אמן חושים לאירוע חברה לא יראה כמו מופע של אמן חושים לאירוע פרטי כמו בר מצווה. בדרך כלל במופע פרטי בו יש חתן או כלת שמחה, ישלב האמן במופע קטע עם כלת או חתן השמחה. את התוכן שיועבר במופע, יבחר אמן החושים בהתאמה למוזמנים ולאדם אשר לכבודו החגיגה. בכל מקרה בו אתם מזמינים אמן חושים לאירועים מיוחדים, חשוב לתת מענה על כל השאלות הנשאלות וזאת בכדי לדייק עד כמה שניתן את המופע לסוג הקהל. מופע של אמן חושים לאירועים מיוחדים הוא מופע שלעולם לא מאכזב אם עושים את עבודת ההכנה הזאת כיאות.

אמן חושים לאירועים מיוחדים – מה במופע?

מופעים של אמן חושים לאירועים מיוחדים נראים שונה אלו מאלו, וכמובן שתלוי מיהו אותו אמן חושים אשר מעביר אותם. בכל מקרה מופע של אמן חושים לאירועים מיוחדים, בשונה ממופעים שונים שתזמינו עובר האירוע שלכם, הוא מופע חוויתי שיוצר אינטראקציה בין אמן החושים לקהל ובין הקהל לעצמו. במקים רבים המופע יכלול גם מספר קסמים בסדרי גודל שונים וברמה שונה בהתאם לגיל הקהל, ולאחר מכן יבתחיל מופע שיכלול משחקי קלפים, קריאת מחשבות וטלפתיה. הרעיון של אמן חושים הוא לתעתע את מוחו של האדם, ועל אף שודאי נתקלתם בכך לא פעם במסך הקטן – בתעתועי מוח של אמני חושים שונים, עד שלא תחוו זאת במציאות לא תוכלו להבין בכלל את גודל התדהמה והרושם שמשאיר מופע של אמן חושים לאירועים מיוחדים על הקהל.

כיצד לבחור אמן חושים שיתאים לאירוע?

כאשר מדובר במופע של אמן חושים לאירועים מיוחדים, מומלץ לבחור אדם בעל ניסיון לא רק בביצוע הקסמים ותעתועי המוח, אלא גם אדם אשר יודע לעמוד מול קהל ובעל ניסיון מוכח בעמידה מול קהל ומופעים מסוג זה. פעמים רבות בעת הזמנת תוכן חיצוני לאירוע פרטי, נוצר מצב בו האמן שמגיע להופיע, מנוסה אך ורק עם קהל יעד מסוג אחד ואינו באמת יודע או ניסה להופיע מול קהלים שונים. במקרים בהם הקהל הוא צעיר יותר יש לברר כי אמן החושים ובעל ניסיון בהופעה מול צעירים או נוער, אם מדובר בקהל יעד שכולו מורכב מנשים או גברים, גם אז יש להתאים את המופע לסביבה ולא להמשיך במופע רגיל. במילים פשוטות  – הניסיון הוא פקטור מאוד חשוב בנושא הזה. חשוב לזכור כי כל אמן חושים לאירועים מיוחדים, שונה לחלוטין מהאחר, ומעביר מופע שונה לחלוטין ממופע של קולגה למקצוע ולכן כדאי לראות המלצות, לברר פרטים ולדבר עם אמן שנראה לכם מתאים עבורכם לבירור מעמיק יותר על אופי המופע ותוכנו. בחירה נכונה תהפוך את האירוע שלכם לאירוע בלתי נשכח שכל הנוכחים בו יהנו להיזכר.

אסף סלומון מעביר מופעי אמנות חושים ותעתועי מוח לאירועים מיוחדים כבר מספר שנים ובעל ניסיון בהתאמת מופעים למגוון קהלים. אם יש לכם אפשרות להתייעץ עם אדם בעל ניסיון עשו זאת. בין אם תבחרו בקוסם, אמן חושים, מנטליסט או כל טלנט אחר שיגיע אל האירוע שלכם ויהפוך אותו למעניין ביותר, עשו זאת עם טעם ובהתבוננות בצרכיכם ובקהל היעד שלכם. במילים אחרות, אם את אמא אשר מעוניינת להזמין לבת שלה אשר חוגגת בת מצווה מופע של אמן חושים לאירוע, זיכרי להתאים את המופע לגילאים של הילדה ולא לגילאים של החברים והמכרים שלך. דברים אשר מרשימים אותך יכולים להיראות פחות מלהיבים עבור נערים ונערות בני 12 ולהיפך.

לסיכום נאמר כי כל אירוע בין אם פרטי ובין אם אירוע חברה, חשוב לצקת בו תוכן איכותי שמתאים לקהל היעד המסויים שיהיה באותו אירוע. אם אתם בוחרים להזמין אמן חושים לאירוע שלכם, ודאו כי הוא בעל ניסיון במופעים מסוג זה גם עבור סוג הקהל אותו יהיה באירוע שלכם. אל תהססו לשאול, לברר, לשאול ולקבל המלצות ממכרים, חברים ומרשת האינטרנט. וחגגו היטב את האירוע כך שלא ישכח במהרה ויזכר לשנים ארוכות על ידי חתן או כלת השמחה ועל ידי שאר המוזמנים.

דילוג לתוכן