אמן חושים לאירוע פרטי אמן חושים אסף סלומון

כל המידע על אמן חושים לאירוע פרטי

בשנים האחרונות, ניתן לראות כי ישנה עליה גדולה בהזמנת אמנים לאירועים פרטיים. אם בעבר היה נהוג לחגוג ימי הולדת ואירועים פרטיים בצורה פשוטה וצנועה בבית, ללא יותר מידי אטרקציות מלבד אוכל טוב ושתייה משובחת, כיום אנשים נוהגים לארגן הפקה מאוד גדולה גם עבור אירועים קטנים כמו יום הולדת או מסיבת רווקות. הפקה גדולה אינה קשורה במספר האנשים והמוזמנים כמובן, אלא בתוכן שיוצקים לתוך כל הסיפור הזה של האירוע. נכון להיום אנשים רבים אוהבים להזמין לאירוע שלהם אמנים, בין המופעים האהובים ביותר באירועים פרטיים ישנו מופע של אמן חושים לאירוע פרטי. אסף סלומון, אמן חושים ומעביר סדנאות ומופעים, בעל ניסיון רב ביצירת מופעים של אמן חושים לאירוע פרטי. במידה ואתם מתעניינים בהזמנת מופע של אמן חושים לאירוע פרטי, חשוב לברר היטב על ניסיונו של האמן ועד כמה יודע להופיע מול קהל באירועים פרטיים.

מה כדאי לדעת לפני שמזמינים אמן חושים לאירוע פרטי?

אם אתם מתכננים אירע פרטי כגון: יום הולדת, מסיבת רווקים או רווקות, בר או בת מצווה וכו', עליכם לדעת כי ישנם בתחום של אמן חושים לאירוע פרטי, תוכלו למצוא עשרות, אם לא – מאות, אמני חושים שונים. כאשר אתם מבררים על אמן חושים לאירועים – עליכם להבחין בין אמן חושים שמבצע בעיקר קסמים ויוצר מעין מופע קוסמות, לבין אמן חושים שהוא מנטליסט לאירועים. מנטליסט הוא למעשה אמן אשר מבצע קסמים שהם על חושיים שיוצרים אצל הקהל תדהמה גדולה מאוד ורצון עז להבין כיצד זה קרה. בין קוסם למנטליסט הבדל גדול, קוסם עובד על דברים מוחשיים ופיזיים יותר, לעומת זאת, מנטליסט הוא למעשה אמן המחשבות. עבודתו של המנטליסט היא לתעתע את מחשבותינו, לערער את ידיעתנו וליצור מופע מפעים שלא ניתן להישאר אדישים אליו בשום דרך. אסף סלומון הוא אמן חושים, במופעיו אפשר לצפות לראות אמנות של מנטליסט לכל הגילאים.

מתי כדאי להזמין אמן חושים לאירועים שאינם פרטיים?

לרוב אירועים אשר אינם נחשבים לאירועים פרטיים אלו אירועי חברה. באירועי חברה מאוד נהוג להזמין אטרקציות שונות, ולא להשאיר את התוכן לחברי הארגון, אלא לחברה חיצונית כלשהי, אשר מספקת שירותי תוכן לאירועים. בין אם האטרקציה הינה ארוחת ערב עם שף צמוד, בין אם האטרקציה הינה טיול ג'יפים משותף ובין אם מופע כלשהו, תפקידה של האטרקציה שאתם מזמינים לאירוע חברתי הינה: לגבש, לשמח וליצור חוויה משותפת, כזו אשר תעלה את המורל של העובדים והעובדות ותיצור אווירה טובה ומחודשת במשרד ואף מחוצה לו. ללא ספק, הזמנת מופע של אמן חושים לאירועים מסוג זה הינה בחירה מאוד מוצלחת והימור שתמיד מצליח. במופע של אמן חושים לאירוע פרטי או אירוע חברה, אפשר למצוא בין היתר – גם צחוק, גם חוויה וגם הרבה גיבוש. טרם מזמינים מופע או סדנה של אמן חושים לאירוע פרטי או לאירוע חברה מומלץ לברר היטב מה ניסיונו ומה מהות המופע של אותו אומן חושים.

מה כלול במופע של מנטליסט לאירועים?

כאשר אתם מזמינים אמן חושים לאירוע פרטי שאתם מתכננים, כדאי לברר האם הוא אמן חושים אשר מתמחה בקוסמות או שמא הוא מנטליסט לאירועים – שזהו מופע אחר לחלוטין. מופע של מנטליסט לאירועים, הוא מופע רב עוצמה שמשלב בו – משחק בקלפים, קריאת מחשבות, משחקי תעתועים מוחיים ועוד. פעמים רבות, אנשים נוטים לחשוב כי מופע של אמן חושים לאירוע פרטי עלול להיות ילדותי, אך הדבר כלל לא כך, המופע מדהים מבוגרים וצעירים באותה מידה בדיוק ואף יותר.

לאילו אירועים יכול להתאים מופע של מנטליסט או אמן חושים?

עד כה דיברנו על הזמנת אמן חושים לאירוע פרטי או לאירוע חברה, אך לאילו אירועים פרטיים יכול להתאים המופיע של האמן חושים או מנטליסט? על זה נדון כעת. קיימים מספר סוגי מופעים של אמני חושים, חלקם חוויתיים, חלקם פחות, חלקם משתפים את כל הקהל, חלקם משתפים מספר בודד של אנשים מהקהל, חלק ממופעי אמנות החושים מבוססים אך ורק על פעלולים מנטליים הקשורים בפסיכולוגיה וחלק מהמופעים משלבים בהם קסמים פשוטים יותר, כן כן, גם שליפת פרחים מהכובע. מלבד זאת ישנם מופעים של אמן חושים לאירוע פרטי שמטרתם גיבוש וישנם כאלו שמטרתם לספק מופע באירוע מסוים. במידה ואתם מתעניינים בערב גיבוש חוויתי, אולי עליכם לברר לגבי סדנה כלשהי אשר משלבת אמן חושים לאירוע פרטי, או לפחות לברר שהמופע אשר הזמנתם הוא מופע אשר מוגדר חוויתי.

אם אתם מתכננים אירוע כמו בת מצווה או בר מצווה, אשר עשוי להיות עם קהל יעד שמורכב ברובו מנוער וילדים, כדאי להתייעץ עם מנטליסט לאירועים ולברר מולו אילו פעלולים ודברים הוא יכול לשות במופע. מלבד זאת, ניתן לשלב במופעים כמו יום הולדת ובר מצוות סדנאות אשר ניתנות לחתן וכלת בר ובת המצווה שמלמדות אותן מספר מצומצם של פעלולים ולשלבם במופע מול הקהל הגדול ביום האירוע, מחווה מעין זו מאוד מרגשת את בעל או בעלת השמחה ועלה את ביטחונו העצמי. במופעי בר מצווה ובת מצווה של מנטליסטים ואמני חושים מקצועיים, נהוג לשלב במופע קטע משותף של אמן החושים עם חתן או כלת בר ובת המצווה. לכן, בעת הזמנת אמן חושים לאירוע פרטי מסוג זה, מומלץ לברר מולו האם הוא מספק גם סדנאות מסוג זה. אסף סלומון, אמן חושים לאירוע פרטי שנוהג לשלב במופעיו את חתני וכלות השמחה.

כאשר אנחנו מתכננים אירוע, יש הרבה לחץ מכל הכיווינם, בשנים האחרונות כל אירוע פרטי הפך להיות הפקת ענק עבור המארגנים שרוצים לשמח את קרוביהם ולהפוך את יום שמחתם לאירוע מוצלח ביותר. זה מתחיל במיקומים מרהיבים, סירטונים מושקעים, שירים שמקליטים לכבוד האירוע, אוכל מושקע וכמובן התוכן שיוצקים לאירוע הוא הדבר החשוב ביותר. התוכן הוא זה שיכול לעשות את השינוי בין אירוע נחמד לאירוע מדהים, או בין אירוע גרוע לאירוע מעולה. אנחנו בהחלט נסלח למארגנים אםן האוכל לא יהיה לטעמינו, אם המפיות יהיו לא מספיק רכות ואם העוגה תהיה מתוקה מידי, אבל אם התוכן יהיה משעמם אז אנחנו פחות נצליח ליהנות מהאירוע ולא נסלח למארגנים בקלות.

מופע של מנטליסט או אמן חושים לאירוע פרטי הוא משהו שלא ניתן לשכוח אותו, אירוע אשר משלב מופע כזה יזכר בקרב מי שהגיע אליו למשך תקופה מאוד ארוכה ולמעשה יהפוך לאירוע בלתי נשכח. אל תמעיטו לעולם ברמת התוכן אותו אתם יוצקים לאירוע שלכם. בין אם מדובר באירוע פרטי ובין אם מדובר באירוע של חברת ענק – מופע של מנטליסט יוציא מהנוכחים באירוע ניצוצות של התרגשות ותדהמה שהם לא יצליחו לחוות בשום מופע אחר. מנטליסט לאירועים בהחלט יכול להפוך כל אירוע לאירוע בעל משמעות שייזכר לשנים רבות.

דילוג לתוכן