אמן חושים לבר מצווה בחיפה

לאירוע בלתי נשכח – אמן חושים לבר מצווה בחיפה

הילד אוטוטו חוגג יומולדת והפעם זה איננו עוד יום הולדת, מדובר בגיל מחייב, בגיל מצוות – 13 המפורסם. ההכנות לבר מצווה עוד לפני שמדברים בכלל על החגיגות הגדולות, הן לא מעטות כלל. הילד לומד ומשנן את הפסוקים שלו שעות על גבי שעות, לצד זה יש לדאוג לאולם, לתאום מול בית הכנסת, לבגדים, להוציא הזמנה ומה לא? העצה הטובה ביותר היא – התחילו בתכנונים כמה שיותר מוקדם ואל תשאירו שום דבר לרגע האחרון, כי תמיד יישאר גם כך עוד משהו קטן אחד שאתם צריכים לסגור. והכי חשוב, אולי כעת זה נראה לכם הכי רחוק, אבל סגרו כבר עכשיו את כל הנושא של התוכן בבר המצווה, וזאת בכדי שלא תגיעו למצב בו כל האמנים שתרצו להזמין יהיו כבר תפוסים באירועים אחרים ולא של הבן היקר שלכם.

כל ילד וכל הורה מעוניין לעשות א המקסימום בשביל שבנו יהיה מרוצה ומאושר ביום הבר מצווה שלו ומופע של אמן חושים ליום הולדת בחיפה הוא אחד הדברים שאפשר לומר ישמחו בוודאות את בנכם אשר עולה למצוות. כיום ישנם לא מעט אמנים אשר מספקים מופע של אמן חושים לבר מצווה בחיפה, אך חשוב לא להתבלבל בין אמן חושים וקוסם, שכן אמן חושים בחיפה יספק לכם מופע מרהיב שישלב בו גם קסמים, וקוסם יעשה קסמים בלבד.

למה לצפות ממופע של אמן חושים לבר מצווה בחיפה?

אמן חושים לבר מצווה בחיפה יספק לכם הרבה מעבר למופע. אסף סלומון הוא אחד מאמני החושים המפורסמים בישראל, ובמופעיו בבר מצוות הוא משלב מופע משותף עם חתן בר המצווה. כלומר טרם האירוע יעבדו אמן החושים וחתן בר המצווה על מספר קסמים וטריקים וידהימו את כל החברים, המכרים והמשפחה שלכם. בנוסף מופע של אמן חושים בחיפה בדרך כלל ישלב קסמים, ככל שהקהל יהיה מבוגר יותר כך הקסמים יותאמו לגילו ויהיו מתוחכמים יותר, אמן חושים לבר מצווה בחיפה ישלב במופע קסמים שידהימו גם את המבוגרים שחשבו שקסמים כבר אינם יכולים להרשים אותם.

מופע של אמן חושים ליום הולדת בחיפה הוא מופע מלא באנרגיה, מעיף ומעורר, ויכול להבטיח לכם שגם הדודים הציניקנים ביותר ימחאו כפיים ויסחפו באנרגיה הזו. עליכם לצפות להרבה אקשן, הרבה שיתוף פעולה של אמן החושים עם הקהל שהוא למעשה המשפחה והחברים שלכם, והרבה מוזיקה והנעה לפעולה.

כאשר מדובר במופע של אמן חושים בחיפה ולא במופע של קוסם, תהיו צפויים לקבל מופע מרהיב ולא ייאמן של תעתועי מחשבה, קסמים שישלהבו את הקהל והמוזמנים שלכם והרבה אקשן ואנרגיה. כמובן שלא כל אמן חושים עובד עם כל קשת הגילים, כאשר מדובר בבר מצווה גילם של המשתתפים באירוע הוא מגוון, החל מילדים קטנים, בני נוער, מבוגרים וזקנים ובכל זאת חשוב שהמופע ייגע בכולם ולא יפסח על אף אחד מהחברים, המכרים והמשפחה שהגיעו לאירוע שלכם להשתתף בשמחתכם, לכן בחרו אמן חושים שיש לו מופעים המיועדים לאירועים כמו בר מצוות, ימי הולדת לילדים וכמו כן מופעי אמנות חושים לקהל בוגר יותר.

אסף סלומון, הוא בהחלט אמן חושים שעונה על כל אלו ואת מופעיו הוא בונה על פי קהל היעד במופע וזאת כדי שכל המשתתפים באירוע יוכלו ליהנות. בין היתר במופעים כאלו יש שילוב של הקהל, לכן חשוב מראש לומר לו מי הם הדודים או החברים הפילפלים שירצו ודאי להשתתף ואת מי בשום אופן לא להזמין לבמה, אפילו לא בצחוק. למרות שלפעמים ישנן הפתעות וכדאי לתת גם לאמן החושים לבחור את הנציגים מהקהל על פי תחושותיו – בכל זאת מדובר באמן חושים…

היכן כדאי לקיים מופע של אמן חושים לבר מצווה בחיפה?

לכאורה, השאלה נראית פשוטה ואפילו מיותרת, אך אנשים רבים תוהים למה זקוק אמן החושים בכדי להעביר את המופע שלו והאם המקום שהם סגרו יהיה נוח עבורו. האם כדאי שהמופע יהיה במקום פתוח? או שאולי מומלץ לעשות את המופע במקום סגור? עד כמה חשוב שהקהל יהיה מרוחק מאמן החושים? באיזה מרחק כדאי להציב את הכיסאות מהבמה? כל אלו שאלות לגיטימיות ועליכם לשאול אותן את האמן אשר מגיע אליכם לאירוע – למה הוא זקוק. לרוב התשובה תהיה: במה, מערכת סאונד ותאורה טובה. בהחלט, הדברים החשובים הללו, ברוב המקרים יספקו את צרכיהם של רוב אמני החושים, אולם לעתים יזדקקו האמנים שתזמינו גם לחפצים אחרים, כגון שולחן, כיסא, לוח מחיק וכו'.

דילוג לתוכן