אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון אמן חושים לבר מצווה דתית

שדרגו את האירוע – אמן חושים לבר מצווה דתית!

אם גם אתם מעוניינים באירוע לא שגרתי וחד פעמי, אם גם אתם מעוניינים להרשים את קהל האורחים ולשמח את חתן בר המצווה – המופע שלי הוא סוד הקסם של האירוע שלכם. אני – אסף סלומון- אמן חושים לבר מצווה דתית, הכנתי מופע חושי מרתק הכולל קסמי קלוז אפ וקריאת מחשבות המותאם למגזר הדתי

מה זה אמן חושים?

מחפשים אמן חושים לבר מצווה דתית? שמעתם על המופע ואתם לא יודעים מה זה? התכוננו להפתעה חד פעמית, מרשימה וייחודית שתשאיר אתכם ואת האורחים שלכם פעורי פה. אני אסף סלומון, אמן חושים בעל ניסיון של 15 שנים הכנתי עבורכם מופע טלפתיה וקריאת מחשבות במיוחד לחגיגות בר המצווה. אמן חושים הוא אמן המסוגל לדלות פרטים אישיים על פי שפת גוף, התנהגות ומבנה חיצוני של אנשים. באמצעות יכולות אלו הכנתי מופע מפתיע עשיר בהומור וצחוק לבר המצווה שלכם.

אירוע מקורי!

אם אתם מעוניינים בהפקת אירוע מקורי באמת – אמן חושים לבר מצווה דתית הוא המופע הייחודי ביותר שיראו האורחים שלכם. אני אתחיל להנעים את זמנם של האורחים כבר בשלב קבלת הפנים, בזמן האוכל אעבור בין השולחנות ואדגים מגוון קסמי קלוז אפ (קסמי תקריב) באמצעות חומרים שגרתיים מחיי היום יום (כמו גומיות, קלפים וכו'). המופע המרכזי של הערב יהיה מופע קריאת מחשבות הומוריסטי בשילוב חתן בר המצווה ושילוב הקהל במופע.

רוצים להפתיע, לרגש ולהרשים את האורחים שלכם? אמן חושים לבר מצווה דתית יהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח!

המופע המרכזי: קריאת מחשבות

המופע המרכזי הוא מופע טלפתיה וקריאת מחשבות במהלכו אחשוף פרטים משעשעים על הנוכחים באירוע ועל חתן בר המצווה. במהלך תכנון המופע אני נפגש עם חתן בר המצווה ומתאים את אווירת המופע לתחומי העניין של חתן בר המצווה, לתחביביו והלך הרוח של הקהל.

אמן חושים לבר מצווה דתית

כאדם דתי המופיע בתור אמן חושים לבר מצווה דתית למדתי להתאים את התכנים הטובים והנכונים ביותר למגזר הדתי. איתי תוכלו להיות בטוחים שכל התכנים שיועברו במהלך הערב בזמן המופע המרכזי וגם בשלב קבלת הפנים והאוכל יתאימו לילדים ולאווירה של כל הנוכחים באירוע.
רוצים להפתיע, להרשים ולרגש את האורחים שלכם?
התקשרו אלי עוד היום.
אסף סלומון – אמן חושים לבר מצווה דתית
והתחילו לתכנן אירוע ייחודי וחד פעמי.

דילוג לתוכן