אמן חושים ליום הולדת בחיפה

עם אמן חושים ליום הולדת בחיפה כמה חבל זה שהאירוע מתקיים רק פעם בשנה

עוד פעם יום הולדת ועוד פעם אתם מנסים לחשוב על רעיונות יצירתיים שיהפכו את האירוע הרבה יותר מעניין. כן, אנחנו יודעים, כולם נתקלים באותה הבעיה, שוב ושוב. הרי במציאות בה כולנו מכורים למסכים, בעולם בו כולם כבר קצת 'ראו הכל', איך בכלל אפשר לחדש? אז זהו, שמצאנו לכם פתרון. אמן חושים ליום הולדת בחיפה הוא אמן במה אשר מבצע בעצם, את השואו הגדול מכולם. משום שלא כמו זמר או רקדן, ליצן או שף פרטי, המגיעים עם הופעה המחדדת את הכישרון שלהם בלבד, אמן חושים בחיפה, עושה משהו גדול בהרבה מזה. הוא נעזר בחושים שלכם, במשתתפים מהקהל, כדי ליצור הופעה בה אתם וכמובן, בעל השמחה, הופכים לחלק אינטרקאקטיבי מההופעה כולה.

איך נראית הופעה של אמן חושים ליום הולדת בחיפה

אמן חושים לאירועים בחיפה לא תמיד מגיע עם אותה ההופעה בדיוק. הרי אנחנו צריכים לקחת בחשבון את המשתנים המאפיינים כל אירוע. יש מי שדווקא יבחרו באומן כדי למלא את הרובריקה החסרה, בין הדוברים השונים בכנס גדול לעובדי החברה, יש מי שיבקשו מהאומן לבצע הופעה שלמה, סביבה יוקם כל האירוע. כך שהיתרון של אמן חושים לאירועים בחיפה, הוא הוורסטיליות. היכולת לגוון מתבטאת בשני מישורים. מצד אחד, ההופעה מתאימה לכל קונסטלציה. אתם רוצים לארגן משהו משפחתי או בחוג חברים מצומצם בפארק? זו לא בעיה, מעוניינים לקיים הופעה באולם אירועים דווקא? גם בשביל זה, אמן חושים אסף סלומון נמצא כאן. צריכים משהו קצר? מחפשים מענה להופעה קצת יותר ארוכה? לכל אחד מהסיטואציות, יש למי לפנות לקבלת עזרה. בנוסף, חשוב לזכור, אנחנו מדברים על הופעה המתאימה לכל גיל. כך שגם אם אתם רוצים לקיים אירוע לכבוד יום הולדת של סבא בחוג כל בני המשפחה וגם אם אתם מעוניינים בפעילות המותאמת לילדים, אבל בלי שההורים ירגישו מוזנחים, גם בשביל זה, יש הופעה בה אנחנו יכולים, פשוט, ללכד את כל המוזמנים ליום ההולדת.

מה כוללת ההופעה ומה תקבלו בחבילת השירות

כאמור, האופן בו אמן חושים אסף סלומון יבחר לנהל את האירוע, תלוי בבחירות שלכם. אבל, יש כמה דברים שתמיד נכנסים במסגרת היחסים שבין האומן ובין הלקוח:

ראשית, תמיד תתנהל שיחה מקדימה, כדי להבין את התמונה הכללית:

היופי בהופעה אישית לכבוד יום הולדת, היא התחושה של האינטימיות. חישבו על כך, האומן נכנס אל תוך הבית שלכם, מתחבר למשפחה ואל החברים הקרובים, הוא צריך לדעת כמה פרטים כדי שההופעה תתאים לכם בדיוק. לעיתים האומן ישאל אתכם שאלות אישיות, יבדוק האם יש אורח מסוים אותו הייתם רוצים להעלות על הבמה. אולי יש בדיחות שאפשר יהיה לשלב בתוך החוויה כולה? בשביל זה, השיחה המקדימה היא חשובה כל כך.

האמן מגיע עם כל הציוד הדרוש לו להופעה מושלמת

הכיף הגדול בהזמנה של אמן חושים אסף סלומון הוא שאתם, מי שמזמינים את ההופעה, פשוט לא צריכים לעשות כלום. בין אם אתם הורים עייפים המעוניינים להפוך את היום הולדת לאירוע נפלא, אבל בלי לעבוד קשה ובין אם אתם רוצים להפוך את היום הולדת של החבר מהעבודה לאירוע מקפיץ ומיוחד, למעשה, מהרגע בו קבעתם את התאריך, אתם משוחררים ולא צריכים עוד להכין שום דבר עבור האומן.

כולם אוהבים קסמים

זה תמיד נדמה כאילו אנחנו חיים בעידן בו אי אפשר יותר להרשים אף אחד. לפעמים זה נדמה כאילו כולנו כבר שקועים במסכים במידה כזו, עד שאנחנו לא מסוגלים להבחין במה שמתרחש לנו, מתחת לאף. אבל האמת היא שונה. אם יש משהו אותו אמן חושים אסף סלומון אומר תמיד, זה שבסוף, כולנו ילדים. כולם רוצים להתרגש, לראות דברים מפתיעים, כולם אוהבים קסמים. הופעה שלמה, בה הקהל הוא חלק אינטגרלי מההופעה. כאשר יש מי שבזכות כישרון נפלא וכריזמה, פשוט יודע איך לתבל את האירוע באופן מושלם, כולם יכולים להתחבר באמת ולהפוך לחלק ממה שקורה עכשיו, על הבמה.

כמה אנחנו צריכים משהו שיצחיק אותנו. יום הולדת היא הזדמנות נהדרת פשוט לצאת קצת מהשגרה. ליהנות ביחד, להקשיב ולצחוק. העבודה של האומן היא להפוך את האירוע למיוחד באמת, התפקיד שלכם הוא לקבוע את התאריך המתאים לכם.

דילוג לתוכן