אמן חושים ליום הולדת בפתח תקווה

אמן חושים ליום הולדת בפתח תקווה – אסף סלומון

מחפשים אמן חושים ליום הולדת בפתח תקווה? אסף סלומון הוא אמן חושים ליום הולדת בפתח תקווה, רמת גן, תל אביב וכל הארץ, בעל ניסיון הופעות עשיר על כל הבמות ולכל המגזרים! חייגו עכשיו למידע על מופע אמן חושים ליום הולדת של אחד מבכירי התחום בתעשייה, אסף סלומון וקבלו את כל המידע על מופע טלפתיה בפתח תקווה של אמן חושים מקורי, מפתיע, מצחיק ובעל כישרון טבעי ולכל מה שקשור לעל טבעי! אמן חושים בפתח תקווה שיהפוך את האירוע שלכם לחוויה יוצאת דופן ומיוחדת במינה, אמן חושים ליום הולדת בעל ניסיון עשיר של מעל 15 שנה המופיע בכל הארץ עם מופע קריאת מחשבות, מנטליזם וטלפתיה מיוחד במינו!

איפה מוצאים אמן חושים ליום הולדת בפתח תקווה?

אסף סלומון הוא אמן חושים ליום הולדת בפתח תקווה המופיע המון בעיר ובסביבתה, בבני ברק, תל אביב, ירושלים ובכל הארץ. אסף מופיע בפני קהל צעיר או בוגר יותר, בקרב הקהל הדתי, החרדי והחילוני וביצע הופעות רבות בבתי ספר, מתנסים, אולפנות, במות של מופעי תרבות, אירועי בר מצווה, שבת חתן, ימי הולדת לקטנים ולגדולים ועוד. מופע אמן חושים ליום הולדת של אסף סלומון יכול להתאים גם לאירועים עסקיים, לחברות הייטק וכדומה המחפשות אטרקציה בעלת ערך מוסף, דבר שאסף השקיע בו רבות ופיתח מופע ייחודי לקהל עסקי. לפרטים על מופע זה ועל מופע אמן חושים ליום הולדת בפתח תקווה לילדים ובני נוער השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

למי מתאים מופע של אמן חושים ליום הולדת בפתח תקווה

אמן חושים ליום הולדת בפתח תקווה מתאים לכל הגילאים, החל מילדים בני 8 ומעלה ואסף סלומון דואג להתאים את המופע לקבוצת הגיל אליה הוא מוזמן. מופע אמן חושים ליום הולדת בפתח תקווה מתאים למי שעדיין לא ראה אמן חושים בפעולה. אסף סלומון הוא גם קוסם וגם אמן חושים המשלב את כל העולמות ומעלה מופע חוויתי בהשתתפות הקהל, מלמד כמה קסמים את הילדים או את חתן האירוע ומופיע יחד איתו בקטע המדובר! גלשו באתר של אסף סלומון וקראו אודות אסף והמופע, עברו על הביקורות וצפו בסרטונים מהמופע על מנת להבין במה מדובר. מוזמנים לקבל עוד מידע גם בטלפון או דרך המייל ולשריין תאריך למופע הבא שלכם!

שריינו תאריך למופע אמן חושים ליום הולדת בפתח תקווה עוד היום!

צריכים להזמין אמן חושים ליום הולדת בפתח תקווה? מגבלות התו הסגול והירוק מקשות על אומני ישראל אך אסף סלומון לא מוותר על ההופעות וממשיך להופיע בכל מקום ואולם שעומדים בתנאים! הביקוש להופעות, אירועים וכדומה גדול ביותר אך הציבור נפגע ורבים לא זכו לממש את יום ההולדת שלהם ונאלצו לעשות אירועי יום הולדת מצומצמים בבתים. הביקוש להופעות, אטרקציות ואירועים גדולים רק הולך וגובר ולכן מומלץ לכל מי שמחפש מופע אמן חושים ליום הולדת בפתח תקווה לחייג עכשיו אל אסף סלומון ולשריין תאריך להופעה כך שכאשר מגבלות התווים השונים יוסרו וניתן יהיה להופיע מול קהל רב ללא ריחוק, יהיה לכם כבר תאריך משוריין לאירוע שלכם!

מופע טלפתיה בפתח תקווה – אסף סלומון

אסף סלומון הוא אמן חושים בפתח תקווה מיוחד במינו ויוצא דופן המעלה מופע אומן חושים וטלפתיה ייחודי, אנרגטי, מסתורי ואיכותי, שמצליח לגעת בקהל, להדהים אותו, להצחיק אותו ולהביא אליו את אומנות החושים במיטבה! הביקורות מהללות והקולגות מפרגנות. אסף סלומון זכה לעבוד במקצוע שהוא אוהב ומוכשר בו לאחר שגילה כבר מגיל צעיר את יכולותיו המיוחדות לתקשר עם הקהל ועל ידי לימוד ואימון רב הצליח לשכלל את יכולותיו האומנותיות בתחום אומנות החושים ולבנות מופע אומן חושים מושקע וסוחף שרבים כבר ראו ועוד רבים רוצים לראות! בואו להיות בין הבאים שיזכו להיות הנוכחים ולקחת חלק פעיל בקטעי המנטליזם המדהימים וקריאת המחשבות במופע של אסף סלומון!

קסמים, תרגילי מחשבה והומור – מופע אומן החושים של אסף סלומון

אסף סלומון ניחן בכישרון מיוחד ללכוד את הקהל, לרתק אותו, להפתיע אותו ולהביא אליו את אומנות החושים בשיאה. המופע מכבד את הקהל ומתאים את עצמו לכל מגזר. אסף בעל זיקה אישית ליהדות והוא משלב במופע אנקדוטות והגיגים מהתנ"ך והקשר המסתורי בין דת למגיה, קוסמות, תת מודע ועל טבעי, באים לידי ביטוי בצורה המהנה והמעניינת ביותר במופע אומן החושים של אסף. הקהל נהנה ממופע כייפי, מרתק ומצחיק בלי לרדת למקומות נמוכים, בלי להעליב את הקהל או להיות בוטים והוא ההוכחה לכך שניתן גם היום להצליח בלי ליצור מופע וולגרי ונמוך אלא להיפך, להשקיע בתוכן חכם שהקהל מתחבר אליו הרבה יותר וכך להופיע ערב שלם בהצלחה ובהנאה! אם אתם מחפשים אמן חושים ליום הולדת בפתח תקווה או כל אירוע אחר, אף סלומון הוא הכתובת.

" חוויה מאלפת חושים ומהנה במיוחד, המופע של אסף סלומון כייפי ממש ומומלץ!"

בואו לאתר של אסף סלומון לקרוא תשבוחות וביקורות של אורחים שהזמינו את המופע אמן חושים ליום הולדת בפתח תקווה ונהנו מכל רגע, קולגות בעלות שם עולמי בתחום כמו אורי גלר ואחרים שמפרגנים לאסף שמצידו רק מחכה לשוב להופעות מלאות מול קהל רב, בלי מסכות ובלי כל הגבלות. בינתיים ההופעות ממשיכות כרגיל גם בתנאים המגבילים! שריינו תאריך לאירוע הבא שלכם עבור מופע אומן החושים של אסף סלומון ותרימו את האירוע שלכם לרמות שלא הכרתם! מזל טוב, להתראות ובהצלחה!

דילוג לתוכן