אמן חושים ליום הולדת 50

חוגגים יום הולדת ורוצים אירוע בלתי נשכח? אמן חושים ליום הולדת 50 יעשה עבורכם את העבודה!

אם גם אתם רוצים לחגוג יום הולדת ולהבטיח לכלל המוזמנים אירוע מוצלח ובלתי נשכח, אמן חושים ליום הולדת 50 הוא התשובה עבורכם. מופעי אמני חושים הפכו מבוקשים בשנים האחרונות, לאחר שהענף נחשף לראשונה על הבמות הגדולות של תוכניות הפריים טיים. עד לפני החשיפה בתוכנית הגדולה שכללה אמני חושים המציגים בזה אחר זה שלל אלמנטים מרשימים, מופעי הקוסמים היו מבוקשים ומוכרים הרבה יותר. מיד לאחר תום התוכנית שהצליחה להפנט למסך ילדים ומבוגרים כאחד, חלה עליית ביקוש משמעותית למופעי אמן חושים ליום הולדת 50 בפרט ולכל אירוע בכלל. אמני החושים החלו להתאים את עצמם לרצונות הציבור וכיום ישנם לא מעט מופעים מותאים כמעט לכל צורך. מופעי אמן חושים ליום הולדת 50, מופעי אמן חושים לבר/בת מצווה, מופעי אמן חושים לחתונות, לערבי צוות וערבי גיבוש חברתי הם רק חלק קטן מרשימת המופעים הקיימים כיום. אסף סלומון אשר עוסק מזה לא מעט שנים בתחום מציע לכל לקוחותיו מופעים מותאמים לכל צורך, ומצליח להפוך כל אירוע שגרתי לכזה שאי אפשר לשכוח. אז אם גם אתם רוצים להפנט את כלל המוזמנים למופע שלם ועוצר נשימה, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות אודות אומנות החושים.

חיזוי עתידות וקריאת מחשבות הם רק חלק מהאלמנטים המשולבים במופעי אמן חושים מקצועי – התכוננו למופע עוצר נשימה

ראשית, חשוב לפתוח ולומר כי בניגוד למופעי הקסמים, המזוהים בעיקר עם ילדים, מופעי אמן חושים ליום הולדת 50 יצליחו לרתק אנשים בכל הגילאים לכל מהלך המופע. מופעי הקסמים כוללים לא מעט אלמנטים המשלבים מוצרים פיזיים כמו קלפים, כדורים, טבעות וכובעים. חלק נכבד מהחפצים הללו אינם באמת תמימים כמו שהם נראים וכוללים כיסים נסתרים, קלפים כפולים או דבוקים ועוד. מסיבה זו אנשים מבוגרים, המכירים את כלל החפצים שרק נראים תמימים, פחות מתלהבים ממופע קסמים. לעומת זאת, מופעי אמן חושים ליום הולדת 50 כוללים בעיקר טריקים מחשבתיים שאינם משלבים חפצים פיזיים. אסף סלומון, אמן חושים מקצועי מזה לא מעט שנים למד להכיר את אופן החשיבה של הקהל, כך שהוא יודע להשתיל מחשבות בתת מודע, לנצל היטב את אופן חלוקת הקשב הטבעית ליצירת הסחות דעת ולייצר אלמנטים של קריאת מחשבות והעברתם מאדם לאדם ללא מילים או סימנים. אלמנטים כאלה, שאינן משלבים חפצים פיזיים כלל, לא משאירים לקהל את האפשרות "להאשים" את הצלחת האלמנט בכך שהחפצים לא באמת תמימים וכוללים כיסים נסתרים או חלקים גמישים. מופעי אמן חושים ליום הולדת 50 מצליחים לרתק כל קהל בכל גיל, מה שהופך אותם למתאימים לכל אירוע. אז רגע לפני שגם אתם בוחרים להפוך את האירוע שלכם למוצלח במיוחד ולשלב מופע אמן חושים ליום הולדת 50 או כל מופע אחר ממבחר עשיר של אפשרויות, חשוב שתכירו מספר נקודות חשובות אודות הטריקים השכיחים ביותר של אסף סלומון, אמן חושים מקצועי ומיומן.

תנועה גדולה וקולנית שתצליח למשוך את כל תשומת הלב שלכם ללא רצונכם!

אחת הדרכים הטובות ביותר של אסף סלומון כמו אמני חושים רבים נוספים, להעלים מעיני הקהל לא מעט פעולות המסייעות להשלמת אלמנטים שונים היא הסחות דעת. אמן חושים מקצועי לומד להכיר את אופן חשיבתו וחלוקת הקשב של העומד מולו. חלוקת הקשב שלנו פעמים רבות אינה בשליטתנו, מה שמאפשר לאמן החושים לנצל זאת לטובתו. מופעי אמן חושים ליום הולדת 50 כוללים הסחות דעת על ידי תנועות גדולות. תנועות גדולות וקולניות במיוחד מושכות את כל תשומת הלב של הקהל באופן אוטומטי וכמעט בלתי רצוני, מה שגורם להם לפספס תנועות קטנות רבות המתרחשות במרחק קטן מהתנועה הגדולה. בעזרת שיטה זו אסף סלומון מצליח להשלים אלמנטים רבים במופעי אמן חושים ליום הולדת 50. כל שהוא צריך לעשות זה לייצר תנועה גדולה וקולניות במיוחד שתמשוך את תשומת ליבם של הקהל ותאפשר לו לבצע תנועות קטנות ומהירות ללא הבחנתם.

אז איך אמן החושים קורא מחשבות? הכירו אתהשיטות הטובות ביותר לעשות זאת!

דרך נוספת בעזרתה רוב אמני החושים משלימים חלק נכבד מכל האלמנטים במופעי אמן חושים ליום הולדת 50 היא השתלת מסרים לתת מודע ללא הבחנתו של המודע בכך. כיצד הם עושים את זה אתם שואלים? גם שיטה זו מבוססת על פער מסויים שאמני החושים יודעים לנצל לטובתם. הפער הוא ההבדל בין קליטת המודע לבין קליטת התת מודע. אסף סלומון המציע מבחר מופעי אמן חושים ליום הולדת יודע שהתת מודע קולט ומצלם דברים רבים הנעלמים מהמודע, מה שמאפשר להחדיר את כל אותם דברים (מילים, שירים, שמות, מספרים, תמונות ועוד) לתת מודע ללא הבחנתו של המודע בכך. החדרת מסרים לתת מודע יגרמו למתנדבי הקהל לשלוף בדיוק אותם כאשר הם יתבקשו לעשות זאת, ללא שהם יודעים שהמסרים הללו הוחדרו לתת מודע שלהם מספר רגעים קודם לכן. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא להציב תמונה קטנה בטווח הראייה של מתנדבי הקהל. התמונה צריכה להיות גדולה מספיק בכדי שהתת מודע יוכל לקלוט ולצלם אותה אך מנגד, קטנה מספיק שהמודע לא יבחין בה. אסף סלומון כמו אמני חושים רבים נוספים המציעים מופעי אמן חושים ליום הולדת 50, עושים שימוש בשיטה זו ובעוד רבות נוספות בכדי להצליח להשתיל לא מעט מסרים לתת מודע של הקהל וליצור אלמנטים מרשימים של קריאת מחשבות, העברת מסרים ועוד. מופעי אמן חושים ליום הולדת 50 בפרט או מופעי אמן חושים לכל אירוע בכלל מצליחים פעם אחר פעם להותיר את המוזמנים כולם עצורי נשימה, מה שהופך כל אירוע רגיל לכזה שפשוט אי אפשר לשכוח. אסף סלומון אשר עוסק בתחום מזה לא מעט שנים מציע לכל קהל לקוחותיו מבחר עשיר של מופעים מותאמים לכל צורך.

דילוג לתוכן