אמן חושים לפורים אמן חושים אסף סלומון

בפורים הקרוב נשמח ונצהל! אמן חושים לפורים!

מחפשים אמן חושים לפורים? אסף סלומון הוא אמן חושים לאירועים מיוחדים שידהים האורחים ויחשמל את החדר! בפורים כולנו כבר נצהל ונשמח לא רק על בוא החג אלא כל ההתגברות על המן הרשע של שנת 2020 הלא היא הקורונה! שריינו כבר עכשיו תאריך לאירוע הבא שלכם לפני שכל התאריכים ייתפסו! הזמינו אמן חושים לפורים ולא סתם אמן חושים אלא אל אסף סלומון, מאומני החושים המובילים והידועים בישראל! אסף סלומון הוא אמן חושים לאירועים מיוחדים המופיע כבר מעל 15 שנה רחבי הארץ ומצליח לסחוף, לרתק, לשעשע ולהחכים את הקהל שלו בכל פעם מחדש בין אם אלו ילדים, בני נוער או מבוגרים.

אמן חושים לפורים – אסף סלומון

בפורים הקרוב נוכל בעזרת השם להתחפש, לשמוח ולצהול כפי שאנו עושים כל שנה. השנה ברור מה תהיה התחפושת המובילה… אבל אנו כולנו נחגוג את הניצחון על הקורונה ומה יותר מהנה ונפלא מאשר להזמין אמן חושים לאירועים משמחים! גלשו באתר לקרוא המלצות וחוות דעת של לקוחות מרוצים שכבר צפו במופע אמן החושים המסקרן והמושקע ביותר בישראל. אסף סלומון מוכר וידוע בכל הארץ בהופעותיו במגזר החרדי והחילוני כאחד, הופיע בפינת טלוויזיה בערוץ מוביל והדהים את כולם שכשחזה את תוצאות הבחירות פעמיים! אומנים ידועי שם אחרים כמו אורי גלר משבחים את מופע אמן החושים של אסף סלומון אשר מצליח בקסם אישי רב לרתק גם את הקטנים וגם את הגדולים. צריכים אמן חושים לפורים? אסף סלומון הוא האיש שלכם!

קסמים, קריאת מחשבות, חידות – אסף סלומון – אמן חושים לפורים

אמן חושים לפורים זה מה שאתם צריכים! אחרי שנה של ישיבה בבית, עם הרבה דאגות וחששות הגיע הזמן שנצא לרחובות! ואין חג מתאים יותר לחגוג ניצחון על רשע, חג בו הילדים יכולים לשים מסכות אבל מהסוג הנכון הפעם… לצאת ולחגוג את ניצחון החיים. שריינו תאריך להופעת אמן חושים לפורים של אסף סלומון, מבכירי אומני החושים בישראל! מוזמנים לגלוש באתר, לקרוא תגובות של לקוחות, לראות תמונות, לשמוע סיפורים ולהרים טלפון להזמנת אמן חושים לפורים 2021!

אמן חושים לאירועים מיוחדים – אסף סלומון

מחפשים אמן חושים לפורים? במופע אמן החושים של אסף סלומון תקבלו הרבה יותר מזה. כמו כולנו גם אסף סלומון נאלץ לראות איך העבודה שהוא אוהב לעשות נקטעת באיבה בשל המגפה שפקדה אותנו. אסף ניצל את הזמן לבנות קטעים חדשים למופע אמן החושים המדהים שלו ובפורים הקרוב הוא יעלה עם הקטעים החדשים שנוצרו במיוחד למופע הקרוב! מוזמנים להזמין אמן חושים לפורים הקרוב ולקבל את המופע המושקע והמיוחד ביותר בארץ של אמן החושים המפורסם אסף סלומון! חייגו עכשיו לפרטים והזמנות או השאירו שם וטלפון באתר לחזרה מהירה אליכם.

מופע אמן חושים לפורים מותאם לילדים!

אסף סלומון מוכר בזכות יכולתו לנבא במדויק את תוצאות הבחירות פעמיים ופינת הטלוויזיה בערוץ השני שניהל בה אירח סלבריטאים, פוליטיקאים ואומני וביצע תרגילי מחשבה מתקדמים שמשאירים בפה פעור את כל מי שצופה בהם. מופע אמן החושים שלאסף סלומון לא יורד לבדיחות גסות וכדומה ושומר על רמה גבוהה, במופע המשלב ידע מהתנ"ך, סיפורים ואנקדוטות, קוריוזים ובדיחות בגובה העיניים, המתאימים גלם לילדים וגם למבוגרים. במופע אמן חושים לפורים חדש אסף יציג את כל הארסנל שלו: מנטליזם, טלפתיה, קריאת מחשבות, קסמים, חידות ועוד – הכול בשיתוף הקהל! מופע אמן החושים של אסף סלומון מתאים את עצמו לקהל, בין אם זה בבר מצווה, שבת חתן או באירוע עסקי.

"אסף סלומון יוצר מופע המתאים לקהל הצופה ומשתתף במופע ובאירועים עסקיים אפילו יכול לעבוד בשיתוף פעולה עם בעלי החברה להטמעת מסרים עסקיים או אישיים מהנים במהלך המופע הקשורים לעובדים ולחברה." במופע לילדים אסף סלומון מלמד את חוגג האירוע תרגילים ונותן לו להופיע גם הוא! אם חשבתם להזמין אמן חושים לאירועים מגוון ומיוחד, אסף סלומון הוא האיש שלכם! מוזמנים להשאיר פרטים או ליצור קשר עכשיו להזמנת אירוע מופע אמן חושים מדהים ומרתק לאירוע הבא שלכם, אמן חושים לפורים או לכל אירוע אחר שיש לכם בקרוב.

חייגו עכשיו לשריין תאריך למופע אמן החושים של אסף סלומון!

אמן חושים לפורים במופע מיוחד וחדש! מוזמנים לגלוש באתר ולראות דוגמאות לקסמים ותרגילי מחשבה מיוחדים המערבים עזרים טכניים אך בעיקר את מוחו המבריק של אסף סלומון שכבר מגיל צעיר ניחן בכישרון רב ויכולת לרתק את הקהל עם מופע אמן חושים מושקע ומדהים, בין הראשונים בארץ שכבר קנה לו שם בארץ ובעולם.

בין אם אתם מאמינים בטלפתיה או לא, חושבים שהכול זה אחיזת עיניים או לא, אנו מבטיחים לכם שאם תיקחו חלק במופע אמן החושים של אסף סלומון תישארו עם כמה תהיות ומחשבות שלא ציפיתם להם בוודאות! היופי של המופע הוא השיתוף עם הקהל שלוקח חלק פעיל במופע ולמעשה בלי השתתפות הקהל כל זה לא היה קורה! כך שבשונה ממופעים אחרים בהם הקהל מתחיל להשתעמם באמצע המופע ולנטוש או לאבד סבלנות, במופע אמן החושים של אסף סלומון כל רגע הוא חוויה בלתי נשכחת כי הקהל עצמו מעורב וכל אחד יכול להיבחר על ידי אסף לביצוע התרגיל הבא!

למה להזמין קוסם לאירוע כשאפשר להזמין אמן חושים!

לא סתם אמן חושים אלא אחד מאומני החושים המוכרים והמצליחים בארץ, אסף סלומון! תחום אומני החושים נהיה פופולרי מאוד בעולם ובישראל ובשנים האחרונות צצו כל מיני אומני חושים חדשים. אסף סלומון הוא מבכירי אומני החושים בארץ וגם מהראשונים!

כל מופע אמן חושים של אסף סלומון הוא חוויה חדשה ומהפנטת תרתי משמע…

מוזמנים לגלוש באתר ולקרוא תגובות של לקוחות שלקחו חלק באחד ממופעי אמן החושים של אסף סלומון ולהבין על מה מדובר. מופע אמן החושים של אסף סלומון הוא מופע מהפנט ומיוחד המשלב ידע רב, חידות, שאלות, קסמים ואלמנטים המשלבים את תורת הנסתר מהיהדות, מנטליזם ועוד!

כל אלה הופכים את מופע אמן החושים של אסף סלומון למופע המגוון והמיוחד ביותר בישראל בתחום מופעי אמני החושים!

לקראת פורים המתקרב ובא זה הזמן לשריין תאריך למופע אמן החושים של אסף סלומון!

בואו לחגוג יחד את החזרה לשגרה באירוע בלתי שגרתי! מופע אמן החושים של אסף סלומון יפתיע אתכם, ירגש אתכם, יצחיק אתכם ויגרום לכם להעלות חיוך על השפתיים. המופע מותאם לאירוע לפי סוג הקהל ומתאים לילדים, בני נוער ומבוגרים.

חייגו עכשיו לפרטים והזמנת אירוע, כדאי לשריין מראש תאריך מכיוון שכאשר ניתן יהיה להופיע התאריכים ייתפסו מהר מאוד. מוזמנים לחייג אל אסף עכשיו! להתראות!

דילוג לתוכן