אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון אמן חושים לפסח

אמן חושים לפסח

ממש כמו בטלוויזיה גם באירוע החג שלכם תוכלו ליהנות ממופע מרהיב המשלב בין מציאות לדמיון. קשה לתאר במילים את האווירה המחשמלת המרתקת המלווה את מופע אומנות החושים של אסף סלומון. כאמן חושים מוכשר ורגיש, אסף מסוגל להבחין בפרטים הקטנים ולגלות עליכם פרטים ולחזות את דרך המחשבה שלכם. אמן חושים מוכשר יצליח לדעת על מי ועל מה אתם חושבים מבלי לקרוא מחשבות. הוא יוכל לגלות פרטים שכבר שכחתם שאתם יודעים אך שפת הגוף שלכם עודה זוכרת ומספרת.

אמן חושים כאטרקציה לארוחה המשפחתית

אין מדובר בעוד מופע של אמן חושים סטנדרטי, מדובר במופע המהווה חוויה מרתקת ומרגשת לכלל האורחים. השתתפות פעילה של האורחים באירוע במופע הופכת אותו הרבה יותר מהנה, מרגש ומעניין. יהיה זה מופע וירטואוזי מרהיב בהשתתפות פעילה של המשפחה כולה ויסתיים בחוויה בלתי נשכחת.

המופע של אסף סלומון מתאים לאותם אירועים חשובים בהם תרצו להעניק לאורחים שלכם ערך מוסף. אם אתם מחפשים את הדרך להפוך עוד מפגש משפחתי שגרתי של חג פסח לחוויה בלתי נשכחת – מופע קריאת מחשבות, טלפתיה, קסמים ואומנות חושים הוא הדרך לעשות זאת.

אמן חושים דתי

המופע כולו מועבר בעברית תקנית תוך התאמה מלאה של התכנים לקהל דתי מסורתי. אסף סלומון כאדם דתי בעצמו מכיר היטב את המאפיינים של הקהילה ואת הדרישה למופע הולם. לקראת המופע אתם מוזמנים להעביר דגשים ובקשות מיוחדות לתכנים שתרצו או לא תרצו לשלב במופע אצלכם באירוע. מופע הקסמים ואומנות החושים מתאים לקהל דתי וחילוני כאחד.

מופע קסמים לכל המשפחה

חג הפסח הוא חג משפחתי בו אנו מבלים כמעט בכל יום עם המשפחה. את מופע אומנות החושים תוכלו לקיים בבית, בגינה ובכל מתחם אירועים בו תבחרו. התכנים במופע יותאמו לכל המשפחה תוך שיתוף של ילדים ומבוגרים מתוך הקהל במופע. שלא כמו מופע קסמים רגיל יהיה זה מופע בו נפעיל את כוח המחשבה, נציג תרגילי טלפתיה, נקרא מחשבות, נשתול מחשבות, נחדד את החושים, נעקוף את החושים ועוד. מופע של אמן חושים הוא מופע של חדשנות ורעננות. אם נדמה לכם שכבר ראיתם הכול והתנסיתם בכל סוגי המופעים – מופע פסח של אמן החושים אסף סלומון עתיד להפתיע אתכם.

כאמן חושים ישראלי מוכשר וכריזמטי, אסף סלומון מציג רמה גבוהה של מקצועיות עם ערך מוסף של הומור בכל מופע. השליטה הגבוהה באומנות החושים מוצגת יחד עם קסמים קלאסיים, הומור, יכולת אלתור ושאר הפתעות. כל שמגיע אל המופע נהנה ויוצא ממנו נרגש, מסוקרן ומחויך. האורחים לא יוכלו להפסיק לחשוב על המופע, לדבר עליו ולהחמיא לכם על הפקת האירוע המוצלח של השנה.

אם אתם מחפשים את הדרך להפוך את חג הפסח הזה מיוחד במינו הגעתם למקום הנכון. הקדימו להזמין מופע אומנות חושים לקראת החג ותיהנו מחוויה של פעם בחיים.

דילוג לתוכן