אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון אמן טלפתיה לציבור הדתי חרדי

אמן טלפתיה לציבור הדתי/חרדי

בארצנו הקטנטונת יש מגזרים שאם לא הגעת מהם – לא באמת תוכל להבין אותם. המגזר הדתי והחרדי הוא אחד מהם.

קשה מאוד עד בלתי אפשרי להבין את הצרכים המדוייקים של המגזרים הללו על שלל זרמיהם ותפיסותיהם.. את האנקדוטות הקטנות של החיים שלהם, את תחומי העניין שלהם (שאדם חילוני ממוצע לא מודע להם כלל), את מה שמצחיק אותם – ואת מה שלא. אדם שלא הגיע מחברה דתית יתקשה מאוד להתאים להם מופע טוב, ועלול "ליפול" על קטנות, שבעיניהם הן רבות משמעות..

יש ביניהם לדוגמא, שבהוראת רבנים יעדיפו להימנע ממופעים שכוללים "קסמים". יש שיסכימו שלמוסדותיהם ייכנסו רק מופעים שמסר תורני בצידם, יש שיימנעו מהכנסת כל אמן שעלול להשתמש בהומור שאינו צנוע מספיק ועוד..

המשמעות היא שאם אתם מחפשים אמן טלפתיה לקהל דתי או חרדי – סביר מאוד שהתשובה הטובה ביותר תהיה לבחור אמן שמגיע משם..

איך לבחור אמן טלפתיה לציבור דתי או חרדי?

אז איך ניתן לבחור אמן שירים מופע טלפתיה איכותי לקהל דתי או חרדי? יש לנו כמה טיפים בשבילכם:

  • הניסיון עושה את ההבדל – חפשו אמן שיש לו ניסיון משמעותי בעבודה עם קהלים אלו. הניסיון הרב נותן יותר דיוק ממופע למופע ויותר הבנה של הקהל וההעדפות השונות שלו. אמן עם ניסיון יוכל להבין את הצרכים שלכם ביתר קלות, לעומת אמן חסר ניסיון, שייתכן ותצטרכו להסביר לו באופן מפורט מה כן מתאים ומה לא.
  • חי את העולם הדתי – כמו שכתבנו למעלה – אין כמו לקחת משהו שמגיע מהעולם הזה ומהחברה הזו, וכבר "חי" את הדברים. כשמדובר באמן כזה, תוכלו להיות רגועים ולסמוך עליו שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר.
  • המלצות – אל תתביישו לבקש המלצות מאנשים דתיים או חרדים שהזמינו את המופע שלו.  תוכלו לשוחח איתם ולשמוע את חוות דעתם על המופע ולדעת האם זה האמן שאתם בוחרים בו לאירוע.

מופע טלפתיה – באילו אירועים מתאים להזמין מופע כזה?

ברוך השם, לא חסרים אירועים במגזרים הדתיים: ביהדות יש הרבה סיבות למסיבות. אירוסין, חתונה, שבת חתן או שבת שבע ברכות, בר-מצווה ושבת בר-מצווה, אירועים משפחתיים שונים ואירועי חברה לקהילות ובתי כנסת, נופשונים בארץ ובחו"ל, בחגים וחופשים ועוד..

כל אירוע כזה יכול לקבל גוון חדש ולהפוך לחוויה כיפית במיוחד עם מופע אמנות חושים מרהיב. אמנות חושים וטלפתיה היא הופעה חוצת גילאים ומתאימה לכל שכבות קהל: התרגילים, ה'קסמים' המעניינים והניחושים שאין דרך להסביר איך.. כל אלו מותירים קהל מרותק ומסוקרן, שלרוב גם נהנה להשתתף ולקחת חלק במופע. כל אירוע וחוויה יכולים להשתדרג עם מופע טלפתיה מרהיב ולהפוך את האירוע או הנופש לחוויה בלתי נשכחת.

אסף סלומון – אמן הטלפתיה המוביל למגזר הדתי והחרדי

אם גם לכם יש טלוויזיה בבית, אולי שמעתם גם אתם על אסף סלומון – האמן שכבש את תוכניות הבוקר של רשת וקשת, עם תרגילים מהפנטים ואפילו חיזוי מדוייק של תוצאות הבחירות לכנסת ה- 21. אסף סלומון הוא אמן דתי, שנחשב לכוכב עולה בתחום אמנות החושים והטלפתיה.

הודות לחוק ה"דתיים השלובים" הוזמן אסף במהרה לעשרות אירועים שבהם הופיע עם 'קסמים', טלפתיות ותרגילי 'קריאת מחשבות' שהותירו את קהל המוזמנים המום ומרותק.

העובדה שאסף הגיע מבית דתי נותנת לו את האפשרות להופיע באופן חופשי וטבעי, ללא צורך במאמצים רבים כדי לבנות מופע מותאם לקהל דתי – הוא הגיע משם.

לאסף רזומה עשיר של הופעות במגוון רחב של אירועים משפחתיים, אירועים חברתיים, מוסדות חינוכיים ועוד.

אם אתם רוצים הופעה שהיא גם איכותית וכיפית במיוחד – וגם מותאמת לציבור דתי, הגעתם למקום הנכון. צרו קשר ותיהנו מחוויה בלתי נשכחת!

דילוג לתוכן