אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון אמן על חושי קוסם בירושלים

אמן על חושי, קוסם בירושלים

בחיים, ישנם דברים שחייבים לראות בעיניים כדי להאמין שהם אכן אפשריים. תכירו את אסף סלומון, אדם שנראה בדיוק כמו כולם, אבל ניחן ביכולות מדהימות ויוצאות דופן בתחום המסתורי והקסום של אמנות על חושית וקריאת מחשבות האחר (טלפתיה). אלפי אנשים כבר נטלו חלק בחוויה המופלאה של מופע שכזה, ואחרי שתקראו את השורות הבאות, גם אתם תרוצו לראות את הקסם במו עיניכם. אז אם אתם מחפשים אמן על חושי וקוסם בירושלים, סביבתה או בכל מקום אחר בישראל, הגעתם למקום הנכון. מופע על חושי-טלפתי – כל הסודות נחשפים…

מהו מופע טלפתיה?

טלפתיה (או בשמה המקצועי "מנטליזם") מוגדרת כיכולת להבחין במחשבותיו, רגשותיו ותחושותיו של אדם אחר, מבלי שזה חשף את אלו במודע. זוהי תופעה המכונה "פסבדו-מדעית", אשר לא נמצאו הוכחות לקיומה, אך אמנים על-חושיים מדהימים כמו אסף מוכיחים שהיא קיימת (לצד אחרים שמנסים להוכיח זאת, אך עושים זאת באופן לא מקצועי ולא אמין). כל מופע טלפתיה וקוסמות, בירושלים או בכל מקום אחר אליו תרצו שאסף יגיע, יחשוף אתכם לשואו בידורי מלהיב שבמרכזו פעילויות שונות בשיתוף הקהל, אשר המכנה המשותף לכולן טמון ביכולתו של האמן לקרוא ולפרש גלי טלפתיה המועברים ממוחם של אנשים אל החוץ באופן בלתי מודע.

ומה מיוחד במופע הטלפתיה והקוסמות של אסף?

אסף סלומון לקח את הכישרון המולד והמתפתח שלו בתחום צעד אחד קדימה, והפך אותו למופע הנחשב ליוצא מן הכלל גם בתוך הז'אנר הייחודי לכשעצמו. הופעותיו של סלומון, המתאימות לילדים ולמבוגרים כאחד, כוללות בין שעה לשעתיים של אלמנטים מרהיבים תוך שימוש בחפצים, פעולות ואלמנטים מחיי היום. החל ממטבעות וגפרורים, דרך חבלים ועד לגומיות וקלפים. ההופעה מותאמת לקהל הצופה, כאשר גם במופע הקוסמות מול ילדים וגם במופע הטלפתיה העל חושית למבוגרים, נוטל הקהל חלק פעיל. ההופעות מתאימות לקשת רחבה של אירועים, לרבות ימי הולדת, ימי גיבוש, אירועים משפחתיים, מסיבות הפתעה ועוד.

את דרכו המקצועית החל אסף בגיל צעיר, שעה שהתאהב ברעיון הקוסמות לו נחשף בילדותו, והחל לרכוש השכלה, ידע וניסיון בתחום. את שנותיו הראשונות על במת המופעים עשה כקוסם ילדים, אך עד מהרה גילה נדבך נוסף ביכולותיו ו"פלש" לתחום העל חושי-טלפתי ואל מופעי המבוגרים. כיום הוא נחשב לעילוי של ממש בתחום, מופיע בערוצי הטלוויזיה ומול מפורסמי ישראל. תמו הימים בהם היה נחשב לקוריוז בשל העובדה כי הוא מנהל אורח חיים דתי – עניין נדיר בעולם האמנות העל-חושית. כיום מדובר באישיות מוכרת ומוערכת על ידי קולגות ומביני עניין.

כשמחפשים אמן על חושי בירושלים, יש רק כתובת אחת. אסף סלומון – התכוננו למופע שישאיר אתכם עם פה פעור.

דילוג לתוכן