אמני חושים לאירועים אמן חושים אסף סלומון

אמני חושים לאירועים – יש אמנים ויש אמנים

האירוע הגדול מתקרב, הכל כבר מוכן, יש אולם יפה, אוכל טוב, ירים וריקודים, אבל משהו חסר.. אתם מחשים אחר תוכן מעניין שישמח את המוזמנים הרבים אבל אין לכם רעיון מתאים.

אם גם אתם רוצים תוכן שמצד אחד ילהיב – ומצד שני גם ישתף את הקהל באתגר, וישאיר אותו עם מחשבות של עוד.. אמני חושים לאירועים הם האנשים הנכונים בזמן הנכון.

למה דווקא אמן חושים?

מופעים, זמרים וריקודים הם תוכן די שכיח, שבני נוער ומבוגרים נחשפים אליו מידי יום. אם ברצונכם להרשים את האורחים עם תוכן מפתיע, מלהיב ובלתי רגיל – אמן חושים ישראלי יעשה את העבודה. בניגוד לזמרים או תחרויות ריקוד, אמני חושים הם דבר נדיר יותר על מרקע הטלוויזיה, בטח ובטח כשמדובר בהופעה חיה מול קהל. אמני חושים לאירועים הם בעלי כישרון להלהיב את הקהל ולסקרן אותו במופעים שנראים-מטא פיזיים ומותירים את קהל הצופים פעורי פה והמומים.

אמן חושים ישראלי עם ניסיון רב מן הסתם גם מכיר היטב את הקהל הישראלי על נגזרותיו השונות ויודע להתאים את החוויה הנכונה על פי סגנון האנשים. השיתוף של הקהל בתרגילים השונים, בשילוב חוש ההומור ופתיחות הופכים את המופע לבלתי נשכח לקהל באירועים גדולים וקטנים כאחד.

ומה לגבי ימי הולדת?

אם גם אתם מחפשים המלצות לימי הולדת, בוודאי תשמחו לשמוע שמופעים של אמני חושים לאירועים אינם סגורים לסגנון אירוע אחד: ימי הולדת, בר ובת מצווה, שבתות אירוח ושבתות חתן, חתונה, אירוסים ועוד – אמן חושים ישראלי איכותי ידע להתאים את המופע לשמחה המשפחתית ולהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח.

אז איפה אפשר למצוא אחד כזה?

טוב, זו כבר שאלה רצינית. יש אמני חושים לאירועים משלל גוונים וסגנונות, אבל אמן חושים שמכיר מגוון רב של קהלים ויש באמתחתו גם מגוון מופעים בהתאמה לסוג האירוע, הגילאים בקהל והמיקום – זה כבר דבר נדיר, אבל קיים – אסף סלומון, אמן החושים שעלה לאחרונה לכותרות בתקשורת המיינסטרימית, הוא אחד כזה.

שילוב נדיר של אינטליגנציה לצד חוש הומור מתובל היטב, חביב על הקהל באופן מעורר השראה, ויודע להתאים באופן מושלם את החוויה הנכונה לאירוע.

אסף סלומון הוא אמן חושים ישראלי שהחל את דרכו בעולם אמנות החושים לפני מספר שנים ופרץ לתודעה בתוך זמן קצר. בבחירות לכנסת ה- 21, לקראת פרסום התוצאות, השתתף אסף בתוכנית הבוקר ברשת 13 ובה חזה במדוייק את תוצאות הבחירות – מה שהדהים את כל הצופים באותו בוקר.

אסף ניחן בכישרון רב "לקלוט" את הקהל כמו גם הכישרון המופתי להפקת תרגילי אמנות חושים מרהיבים לצד יכולות מטא-פיזיות שאינן ניתנות להסבר. אסף שבה כבר קהלים רבים שזוכרים היטב את המופע הבלתי נשכח שנחשפו אליו באירועים כאלו ואחרים, ויכולים להמליץ בצורה הכי ברורה: מחפשים אמן חושים לאירוע שלכם ולא יודעים את מי לבחור מכל אמני חושים לאירועים? המלצות לימי הולדת? רק אסף סלומון.

אסף סלומון: הניסיון מדבר

  1. ניסיון רב עם קהלים שונים – קהל דתי, חרדי, מסורתי, מעורב, עולים ועוד – המדינה הקטנה שלנו מורכבת מאינספור מגזרים, עדות, סגנונות חיים ואמונות. אסף סלומון בעל ניסיון רב בהפקת אירועים לכל סוגי הקהלים ומתוך כך גם יודע להתאים היטב את התוכן במופע לסגנון הקהל וערכיו.
  2. ניסיון רב עם גילאים מגוונים – אירוע יום הולדת לילדים, אירועי בר מצווה או בת מצווה, חתונה, אירוע אירוסין או חינה, שבת חתן או שבת נופש ועוד : לכל גיל יש את המופע בשבילו, וכשמדובר באסף – הניסיון עושה את ההבדל. מופע מותאם לכל גיל, תוכן ותרגילים ייחודיים בהתאמה לגילאים השונים, לעולמות התוכן שמעניינים אותם ועוד. אם אתם רוצים ללכת על בטוח – אסף ייתן את התשובה. גם כשמדובר בקהלים המורכבים מגילאים שונים – אסף סלומון יודע היטב להרכיב מופע עם תוכן שידבר גם אל המבוגרים וגם אל הצעירים בקהל, ובמלאכת מחשבת טווה חוויה בלתי נשכחת לכל משתתף וצופה. ותאמינו לנו במילה שלא כל אמני חושים לאירועים יודעים או רוצים לעשות את זה.
  3. ניסיון רב בסוגי אירועים שונים – בר או בת מצווה, חתונה, נופש או שבת משפחתית – שום אירוע אינו דומה למשנהו, וחובה להתאים אותו היטב לשמחה המשפחתית ולציפיות שיש מאמני חושים לאירועים. לא כל אומן אמנם משקיע מאמצים בהתאמה בין סוג האירוע למופע, אך מלאכת ההרכבה של המופע דורשת תכנון על מנת להביא לקהל חוויה בלתי נשכחת. אם גם אתם מחפשים אמן שיעניק מופע ייחודי בשמחה שלכם – אסף סלומון הוא האדם הנכון לאירוע שלכם.
  4. ייחודיות ותוכן מרהיב – כמו בכל תחום מקצועי, יש אמנים ויש אמנים ויש ה-אמני חושים לאירועים. לא סתם פרץ אסף סלומון לתודעה הציבורית בישראל: התרגילים שמביא אסף, הסגנון והתכנים המרהיבים ייחודיים רק לו, ולא פעם אמני חושים אחרים ניגשים אליו לאחר המופע כשהם נדהמים בעצמם, בבקשה ללמוד את סודות האמנות הייחודית שמביא עימו אסף. ניסיון של שנים סייע לאסף ליצור תרגילים ומופעים שמשאירים את הקהל בתדהמה, בסקרנות אינסופית וברצון לעוד.

אם גם אתם רוצים לשדרג את האירוע שלכם עם אמן חושים ישראלי, במופע מרהיב שיהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח, צרו קשר עם אסף והעניקו לכם ולקהל המוזמנים באירוע חוויה של אמנות חושים מופלאה. ניפגש בשמחות!

דילוג לתוכן