אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון קוסם חושף סודות מקצועיים

מי כבר רוצה להיות קוסם?

עולם הקסמים מתחלק למספר סוגים: קסמי במה, אלוזיות, קסמי קלוז-אפ, קסמי טלפתיה ועוד. למי ששוקל להיכנס לעולם זה, שיקח בחשבון שתחום הקסמים הינו תחום יקר ותובעני, לימוד הקסמים מצריך רכישת ציוד יקר, לימוד תוך קריאת מאמרים רבים ( שרובם באנגלית) וכמובן אימון רב. למרות מה שניתן לחשוב, ההשקעה הכספית היא לא המכשול שגורם לאנשים לוותר על חלומם אלא דווקא ההשקעה.

"בדרך כלל רוב האנשים שיצא לי להכיר" וחלומם היה להתעסק בתחום, רכשו קסמים בכסף רב ופשוט נשברו בקטע בו היו צריכים להתאמן בכדי שהקסם יעבוד בצורה מושלמת. בתחום הזה אין קיצורי דרך!" כך מספר לנו הקוסם ואמן הטלפתיה אסף סלומון שעוסק בתחום מזה 12 שנים. גם במקרה שלו הוא משתף, ההקרבה האמיתית נעשתה בתחום שעות האמון, כבר בגיל צעיר: "זכור לי שהייתי יושב שעות עם חפיסת קלפים ומנסה לבצע תעלולים שונים, הייתי קורא שעות חומרים באנגלית, צופה בסרטונים המלמדים נושאים מסוימים, ולקחו לי חודשים של אימונים בכדי לנסות ולקרוא את מחשבות האדם העומד מולי.

אסף סלומון 

אסף סלומון מבלה את רוב זמנו המקצועי בהופעות בימי הולדת, ועדי עובדים, חברות ואירועים מגוונים. "אני מתמקד בהופעות טלפתיה וקריאת מחשבות. מעבר לקריאת המחשבות, בהופעות אני חושף פרטים אישיים על אנשים, צורות ומספרים שאנשים חושבים עליהם. גיליתי שהדבר שמעניין היום את מרבית האנשים זה ה-כסף, בהופעותיי אני משלב את התחום הכספי כחלק מההופעה. לדוגמה, אני מבקש מאדם לחשוב על המספר הסידורי הנמצא לו בשטר מקופל בארנק – וחושף אותו, לקיחת שטר של 50 ש"ח ממתנדב וע"י כמה קיפולים פשוטים הופך את השטר אל מול עינו ל – 100 שקלים, או שטר של מתנדב נחתם, נקרע, נשרף ולאחר מכן נמצא שלם וחתום בתוך לימון שלם. התגובות של הקהל מדהימות למראה הפלא."

 

אסף לא אוהב לעשות את ההפרדה בין הבית לעבודה. מבחינתו כל רגע הוא הרגע הנכון לנסות קסם חדש.

לפני מספר שבועות, עלה סלומון לכותרות כששבר את הכוס בחתונה שלו (וגם כנראה את ליבם של חלק מהאורחים) בדרך מקורית של טלפתיה. מי שמצפה לטלפתיה, יתאכזב. זה היה על פיו רק טריק.

"לא אחשוף איך עשיתי את הקסם, מה שאני יכול לומר שבהופעותיי אני משתמש באלמנטים שונים כמו דמיון מודרך, פסיכולוגיה, שפת גוף, כך שכוחות על טבעיים לא היו שם."

לאחרונה הקוסמים בישראל מצאו דרך נוספת להרוויח כסף.  חברות שרוצות לקדם מוצר או מעוניינות  להעביר מסר שיווקי ללקוחות – משתמשות בשירותיי  אמני  טלפתיה וקוסמים, איך זה בא לידי ביטוי?

"כשאני מגיע לתערוכות מכירה שונות, לרוב אני נתקל בחברות שמשקיעות הון עתק בתערוכה ביצירת שילוט, רול אפ, אנשי מכירות ועוד. לא תמיד החברות מצליחות להעביר את המסר כראוי. חברה שמעוניינת לבלוט ולמכור בתערוכה חייבת לקחת מישהו שימכור עבורה את המוצר, בצורה מקורית ושונה מן המתחרים. הקסמים הם שונים. בעיקרם קסמי כסף, שכבר הזכרנו, נותנים סיכוי כלשהו לאדם העומד מולי לחזור הביתה עם סכום כסף נאה רק אם יצליח לבצע פעולה מסוימת בצורה מוצלחת. זה מוקד משיכה מעולה וגורם לרבים הגיע לדוכן ולהמתין בסבלנות בתור. בזמן שהם ממתינים לתורם, יש לי את הזמן בין הקסמים לשוחח איתם על ערכי החברה, להעביר מסרים תת הכרתיים לגבי המוצר המשווק על ידי דמיון מודרך ושפת גוף. לדעתי, באמצעות הקסם, המסר יועבר טוב יותר כי הוא עובד על מספר חושים בו זמנית ולכן ייקלט ויחקק בזיכרון האנשים – מה שיגרום להם בסופו של דבר לרכוש את המוצר". אז בפעם הבאה שאתם קופצים לתערוכה ופוגשים קוסם אולי לפני אתם מבקשים קסם – פשוט תשאלו אותו "כמה עולה?"

דילוג לתוכן