המלצות לימי הולדת אמן חושים אסף סלומון

המלצות לימי הולדת

"יום הולדת יש רק פעם בשנה.." – אם גם אתם חוגגים בקרוב יום הולדת לאדם אהוב או לאחד הילדים ומחפשים המלצות לימי הולדת לשדרוג המסיבה, לתוכן מעניין ומוקע או פשוט לחוויה של הנאה – קיימות אינספור אפשרויות בתחום ימי ההולדת שניתן למצוא ברשת או מחוצה לה.

בסופו של דבר, גם אם מדובר ביום הולדת למבוגר או לילד – בשני המקרים החוויה היא זו שקובעת איך יישמר האירוע בזיכרון, גם לבעל השמחה וגם למוזמנים, ולכן השקעה בתוכן מהנה משתלמת. אז אילו המלצות לימי הולדת קיימות? ואיזו מהן המשתלמת ביותר?

הפעלה ליום הולדת למבוגרים

חשבתם שמבוגרים לא מתעניינים בהפעלות? טעיתם. לפעמים הם נהנים בהפעלות ליום הולדת למבוגרים אפילו יותר מילדים.. כי אין מה לעשות, בסופו של דבר אין מישהו שלא חולם לחזור להיות קצת ילד, ליהנות ממשחקים ומהדברים הפשוטים של החיים..

המלצות לימי הולדת בתחום ההפעלות למבוגרים יש בשפע, ביניהן משחקי חברה למבוגרים, סדנאות שוקולד או אפייה, סדנאות יצירה ועוד.. אבל מה עם קצת כיף משחרר שמעלה תדהמה, צחוק וסקרנות?

אחד הרעיונות הטובים מתוך המלצות לימי הולדת, שגם מוכיח את עצמו כחוויה חד פעמית ומהנה במיוחד הוא הזמנת אמן חושים, או בשמו השני – מנטליסט, ליום ההולדת: להיות מנטליסט זו לא עבודה קלה במיוחד, אבל ליהנות ממופע עוצר נשימה של מנטליסט אמיתי שהוא גם אמן רב-חושי, יכול להפוך את יום ההולדת לחוויה בלתי נשכחת.

ומה כוללת חוויה כזו?

תרגילים, קסמים ופעלולים מדהימים, שישאירו את המוזמנים פעורי פה ונדהמים, מסוקרנים לדעת – איך לכל הרוחות הוא הצליח לעשות את הדבר הזה? שיתוף הקהל בחוויה, משחקי ניחושים וקריאת מחשבות, תרגילים מעוררי פליאה (ומעוררי מחשבה לא פחות..) והכל בתיבול הומוריסטי שנון וידידותי.

אם גם אתם מעוניינים בחוויה כזו לאדם שלו אתם מתכוונים לחגוג – מומלץ לבחור מנטליסט מקצוען, עם המלצות לימי הולדת וביקורות חיוביות. אל תתביישו לבקש כאלו גם מחברים שהזמינו אמן חושים למסיבה, כדי להבטיח לכם ולמוזמנים חוויה כיפית ומהנה במיוחד.

הפעלה ליום הולדת לילדים

להיות מנטליסט לא אומר תמיד שהמופעים שלך מתאימים רק לקהל מבוגרים, כמובן.. אם נדבר בשפת הילדים, אפשר לקרוא לו פשוט – קוסם! וקוסם במסיבה של הילד או הילדה – לא ישאיר אף אחד אדיש.. מסיבות ימי הולדת לילדים הכוללות מופע של קוסם או אמן חושים הופכות להיות חוויה מדהימה לילדים, שלא ישכחו אותה לעוד זמן רב. בין המלצות לימי הולדת, ניתן לומר שהזמנת קוסם למסיבה תשדרג אותה פלאים ותעניק לילדיכם חוויה של כיף, הנאה, צחוק ותדהמה.

ממה הילדים כל כך נהנים?

אמני חושים עם ניסיון בימי הולדת כבר יודעים היטב אילו תרגילים ופעלולים מוציאים מהילדים את ה-וואו! הכי גדול. אלו יכולים להיות טריקים פשוטים ומגניבים, או לחילופין קסמים מרהיבים שמותירים את הילדים פעורי פה ונדהמים. חלק מהקוסמים מאפשרים להסביר לילדים את הסוד שמאחורי אחד הקסמים, שיוכלו גם הם לבצע את הקסם הזה בעצמם לאחרים.. ובכל מקרה, אמן חושים עם ניסיון בימי הולדת לילדים מן הסתם ידע גם להצחיק, לשעשע ולבדר את הילדים בחוויה שכולה כיף והנאה.

ומה אם מדובר בילדים בגילאים שונים?

הופעת קוסם ליום הולדת הייתה ונותרה אחת המלצות לימי הולדת הטובות ביותר מאחת הסיבות שמופע כזה מתאים למגוון רב של גילאים – ובסופו של דבר ניתן להכניס בו תרגילים וקסמים שונים שמותאמים לכל גיל וגודל בקהל ילדים מגוון..

אמן חושים מנוסה יוכל להבין בהקדם את הגילאים השונים בקהל ולהתאים קסמים שמהם יוכלו ליהנות ילדים בגילאים שונים – החל מגילאי גן ועד גילאי חטיבת הביניים.. בסופו של דבר, כל קסם מותיר פליאה ועניין רב בקרב קהל הילדים המסוקרן, וגם במקרה ויש ילדים בגיל אחר בקהל – קוסם איכותי ידע לאלתר במהרה ולהביא גם להם תוכן מעניין.

מחפשים אמן חושים או מנטליסט? אל תתפשרו!

אם גם אתם מארגנים מסיבת יום הולדת לאדם אהוב או לאחד הילדים ומחפשים המלצות לימי הודלת– אל תתפשרו אל אמן חושים מקצוען, מנוסה וידידותי. אסף סלומון – אמן החושים שפרץ לתודעה הציבורית בישראל כשחזה את תוצאות הבחירות לכנסת ה-21, בעל ניסיון רב במופעים לימי הולדת למבוגרים ולילדים כאחד. בנוסף למקצוענות ולכישרון הרב, אסף סלומון ניחן באנושיות וקסם אישי, שהופך את המופע לחוויה טובה בקרב ילדים ומבוגרים כאחד.

אסף סלומון מעניק מופעי יום הולדת לקהל רחב ומגוון, ובעל ניסיון רב בכל סוגי הקהלים, הגילאים, העדות והמגזרים.. אם גם אתם מעוניינים ליהנות ממופע אמנות חושים מופלאה במיוחד, הזדרזו ליצור קשר ולהזמין כדי להבטיח את המופע בתאריך שבו אתם מעוניינים. שיהיה במזל! 

דילוג לתוכן