הנחיית אירועים על ידי אמן חושים

הנחיית אירועים על ידי אמן חושים תבטיח את הנאתם של כלל המוזמנים שלכם. חשבתם שאתם שולטים במחשבות שלכם? אמן חושים מקצועי יוכיח לכם אחרת!

לא מעט אנשים כיום בוחרים באפשרות של הנחיית אירועים על ידי אמן חושים מקצועי. אסף סלומון, אמן חושים מקצועי אשר עוסק בתחום מזה לא מעט שנים מציע לקהל לקוחותיו מבחר עשיר של מופעים מותאמים לכל אירוע. אז אם גם אתם רוצים להסתייע בהנחיית אירועים על ידי אמן חושים, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות אודות תחילתה של אומנות החושים בישראל, ההבדלים בין אמן חושים לבין קוסם מקצועי וכמובן כמה שיטות נבחרות בעזרתן אמני החושים יצליחו לתעתע בכם. עד לפני מספר שנים בודדות כל עולם אומנות החושים היה בחיתוליו בישראל. אנשים רבים כלל לא הכירו את התחום עד לעלייתה של תוכנית בפריים טיים ששידרה תחרות בין אמני החושים הטובים ביותר בישראל. התחרות החלה לצבור תאוצה עד שאט אט יותר ויותר אנשים נחשפו למגוון אלמנטים מרשימים ועוצרי נשימה. מיד עם תום התוכנית החלה עלייה בביקוש להנחיית אירועים על ידי אמן חושים מקצועי כך שכיום תוכלו לבחור את המופע המתאים ביותר לאופי האירוע ולגיל המשתתפים בו. בין כלל המופעים המבוקשים ביותר כיום ניתן למנות הופעות אמן חושים לאירועים עסקיים, לערבי צוות, לגיבוש חברתי, לימי הולדת ואף לאירועים גדולים כמו חתונות. אסף סלומון מציע לכל לקוחותיו מופעים מותאמים לכל אירוע ולכל גיל כך שאם אתם מחפשים הנחיית אירועים על ידי אמן חושים במטרה להבטיח את הנאתם של כלל המוזמנים, הוא התשובה הטובה ביותר עבורכם.

אמן חושים זה לא שם נרדף לקוסם! הכירו את כל ההבדלים המשמעותיים בין השניים

אנשים רבים סבורים שמופעי אמני חושים מקבילים למופעי קסמים מקצועיים ולכן הם פחות ידברו לקהל בוגר. אמני החושים עמדו בצילם של הקוסמים במשך שנים ארוכות אך ההבדל המרכזי בין המופעים השונים מהותי. בניגוד למופעי הקסמים המתמקדים בטריקים פיזיים וזריזות ידיים, ומזוהים בעיקר עם ילדים, מופעי אמני חושים מתמקדים בטריקים מחשבתיים ויצליחו לרתק כל קהל בכל גיל. במופעי קסמים המתמקדים בעיקר בטריקים פיזיים וזריזות ידיים נעשה שימוש רב בשלל חפצים שונים כמו כובעים, טבעות, כדורים, קלפים ועוד. החפצים הללו פעמים רבות לא באמת פשוטים כמו שהם נראים וכוללים כיסים נסתרים, קלפים כפולים או דבוקים וחלקים גמישים בחפצים קשיחים. השימוש בחפצים פיזיים גורם לקהל הצופים לתלות את הצלחת כל אלמנט בכך שהחפץ לא באמת תמים ופשוט כמו שהוא נראה. ההצלחה של הקהל להסביר לעצמו כיצד הקוסם הצליח לבצע את הקסם, מורידה לא מעט את מפלס ההתלהבות, מה שגורם אט אט לאיבוד עניין במופע. ככל שאתם בוגרים יותר, כך כנראה שתכירו יותר טריקים וחפצים מיוחדים וכך תדעו בדיוק כיצד הקסמים עובדים. לכן, מופעים אלה מזוהים בעיקר עם ילדים שעדיין לא הספיקו להכיר את כל השיטות והחפצים המיוחדים. לעומת זאת, הנחיית אירועים על ידי אמן חושים מקצועי תתמקד בעיקר בטריקים מחשבתיים ללא שימוש בחפצים פיזיים. אלמנטים שאינם כוללים חפצים לא יאפשרו לקהל הצופים לתלות את ההצלחה בחפץ מיוחד, מה שהופך את המופע לעוצר נשימה. אסף סלומון מופיע רבות בפני קהל מבוגר שנותר פעם אחר פעם ללא מילים. אז אם גם אתם מתעניינים בהנחיית אירועים על ידי אמן חושים, אל לכם לחשוש להשתעממותו של הקהל המבוגר באירוע שלכם.

אמני חושים שתולים בקהל ותנועות גדולות שימשכו את כל תשומת הלב שלכם – הכירו את השיטות בעזרתן אמן חושים מצליח ליצור מגוון אלמנטים עוצרי נשימה

במהלך הכשרתו של אמן חושים הוא לומד להכיר היטב את אופן הפעילות המוחית והחשיבה הטבעית של כל אדם. היכרות מעמיקה זו מאפשרת לו ליצור מגוון רחב של אלמנטים מרשימים במיוחד. רגע לפני שאתם בוחרים הנחיית אירועים על ידי אמן חושים, אמן חושים לאירועים עסקיים, אמן חושים לחתונות, לימי נולדת או לכל צורך, אספנו עבורכם חלק מהשיטות השכיחות ביותר בעזרתן אסף סלומון עושה לא מעט שימוש במהלך הופעותיו. השיטה הראשונה מאפשרת לו להסיח את דעת הקהל ברגע שהוא יבחר ללא שליטתם. אמן חושים מקצועי יודע שכל תנועה גדולה, מפתיעה וקולנית במיוחד תמשוך את תשומת לב הקהל באופן אוטומטי וכמעט בלתי נשלט. נתון זה מאפשר לו ליצור תנועה גדולה וקולנית במיוחד בצד השמאלי של הבמה ולבצע שלל תנועות קטנות ושקטות בצד הימני של הבמה ללא הבחנתם של הקהל. האפשרות לבצע מגוון פעולות ללא הבחנתם של הקהל מסייעת לכל אמן חושים להשלים לא מעט אלמנטים מורכבים שיותירו את כל הצופים בהם עצורי נשימה. שיטה נוספת ושמישה לא פחות היא הסתייעות בשתולים מקצועיים בקהל. אמני חושים רבים נעזרים באמני חושים שתולים בקהל המסייעים להם בכל צורך. שיטה זו אף היא מסייעת לכל אמן חושים מקצועי להשלים אלמנטים מרשימים במיוחד. חשוב להדגיש כי הנחיית אירועים על ידי אמן חושים מקצועי יצליחו לרתק כל קהל בכל גיל לאורך מופע שלם. אלמנטים רבים שנעשים בעזרת השיטות שצויינו מעלה ישאירו גם אתכם פעורי פה.

הדרך לקריאת מחשבות – כך אמן חושים מקצועי יצליח להערים על התת מודע שלכם!

השיטה הבאה מסייעת לאמני חושים להשלים את האלמנט המרשים ביותר הכולל קריאת מחשבות, ניחושים מדוייקים להפליא והעברת מידע מאדם לאדם ללא מילים. אז איך הם עושים את זה אתם שואלים? הנה לכם אחת הדרכים השמישות ביותר. אסף סלומון המציע שירותי הנחיית אירועים על ידי אמן חושים, אמן חושים לאירועים עסקיים או לכל צורך, יודע כי התת מודע של האדם מצליח לצלם ולשמור לא מעט תמונות שהמודע מפספס. כפי שהזכרנו, אמן חושים מקצועי לומר להכיר לעומק את הפעילות המוחית ואופן החשיבה הטבעית של העומדים מולו, כך שנוא יכול לנצל זאת לטובתו. אחד הנתונים החשובים ביותר בו כל אמן חושים עושה שימוש רב הוא הפער בין המודע לבין התת מודע. הפער הזה מאפשר לאמני החושים להצליח להחדיר מסרים, מילים או תמונות לתת מודע של העומד מולם מבלי שהוא יבחין בכך. לאחר החדרת המסר לתת מודע, האדם ידע לשלוף אותו במדוייק ברגע שיתבקש. אחת הדרכים היעילות ביותר להתגבר על המודע בדרך לתת מודע היא להציב תמונה הכוללת את המסר המועבר. התמונה חייבת להיות רחוקה מספיק בכדי שהמודע יפספס אותה אך גם לא רחוקה מידי בכדי לוודא שהתת מודע יצלם אותה היטב. הצבת התמונה במקום הנכון תגרום לכך שהמסר יחדור לתת מודע ללא הבחנתו של המודע בכך. שיטה זו מסייעת לאסף סלומון ולכל אמן חושים מקצועי לייצר מגוון רחב של אלמנטים מרשימים במיוחד. אז אם גם אתם רוצים הנחיית אירועים על ידי אמן חושים במטרה להבטיח את הנאתם של כלל המוזמנים לאירוע שלכם, חשוב לדעת לבחור נכון אמן חושים מקצועי ומיומן המציע מבחר מופעים מותאמים לאופי האירוע ולגיל המשתתפים בו. אסף סלומון המציע שירותי הנחיית אירועים על ידי אמן חושים, מאפשר לכם לבחור מופעי אמן חושים לאירועים עסקיים, לחתונות, לימי הולדת, לבר/בת מצווה, לערבים חברתיים ועוד.

דילוג לתוכן