אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון טיפים ליום הולדת

טיפים ליום הולדת שיעזרו לכם להקל על ההכנות

הזאטוט חוגג יום הולדת? יש הורים הבוחרים להפיק לבד את יום ההולדת של ילדיהם, אך בד"כ רב ההורים בוחרים באפשרות הזמנת מפעיל חיצוני כדוגמת קוסם – הנה כמה טיפים שתשמחו לשמוע

ראשית לפני שנגיע לעניין המפעיל עליכם לתכנן את האירוע לפרטי פרטים , עליכם לשאול את עצמכם את השאלות הבאות, את מי אנו הולכים להזמין? כמה חוגגים יבואו לחגוג? אולי עדיף לעשות את האירוע בחוץ ולא בבית? מה רב גילאי החוגגים שיחגגו עם בני/ביתי? איזה כיבוד ניתן לאורחים? וכמובן החלטה על תאריך ושעה.

לאחר שעניתם על כל השאלות – הגיע הרגע לבחירת המפעיל

האם להזמין קוסם? ליצן? או בכלל מספר סיפורים

ראשית כדאי להתייעץ עם הילד מה הוא מעדיף, לעיתים אני נתקל בילדים בני 7 שההורים הזמינו להם ליצנית לחגוג להם את יום ההולדת – כמובן שליצנית לגיל זה –  לעניות דעתי זה לא מתאים.
באם הילד החליט כי הוא רוצה קוסם – הגיע שלב מציאת הקוסם המתאים ביותר לילד, אך יש המון קוסמים? איך נמצא? ראשית קחו דף ועט והכינו רשימה של מס' קוסמים איתם ברצונכם לדבר.
התקשרו לקוסמים, בקשו המלצות, שוטטו באינטרנט, קראו תגובות , הסתכלו באתר האינטרנט שלהם – בדקו שהקוסם אותו אתם רוצים הוא אכן מקצועי, ובעל ניסיון עשיר בימי הולדת.
חשוב לדעת שקוסם עם ניסיון עשיר – המחיר שלו צפוי להיות מחיר מעט גבוה מקוסם שרק אתמול החל להופיע – אכן לפעמים משיקול כלכלי – נעדיף לקחת את הקוסם הזול אך לפעמים החיסכון של כמה שקלים – יכול גם להרוס את האירוע.
קוסם טוב הוא קוסם עם דינמיקה משותפת עם הילדים, ואת זה רוכשים לאחר המון הפעלות.

מיקום הופעת הקסמים:

ישנם הורים המעדיפים לעשות את האירוע בבית, ישנם המעדיפים לעשות אירוע בחוץ/פארק/גינה וישנם הורים ששוכרים מקום עבור אירוע זה.
מומלץ לחגוג את האירוע במקום סגור – בית או מקום ששכרנו עבור זה, מכיון שבחוץ הסיכוי שהילדים לא יהיו מרוכזים במופע הוא גבוה, וזאת עקב גירויים שונים, כמו כן כמובן יש גם מזג האוויר – שבקיץ – לעיתים מאוד חם, ובחורף – יכול לרדת גשם – לכן המלצה שלי לערוך את האירוע במקום סגור.
סדרו את הבית – שריינו פינה להופעת הקוסם, כדאי ומומלץ לפרוס על הרצפה שטיח או מחצלת עליו הילדים ישבו לאורך ההופעה!

כיבוד במהלך יום ההולדת :

ראשית לא צריך להשתגע, החליטו מראש מה אתם רוצים לתת לילדים יש הורים המעדיפים להכין לבד בד"כ נותנים לילדים פרוסת לחם עם שוקולד + מיץ פטל, אך יש הורים המעדיפים לא ללכלך את הבית ולהזמין הכל מוכן כמו פיצות לילדים/ נקניקייה – לאחר כשעה של פעילות בד"כ עושים הפסקה וזה הזמן לחלק לילדים את האוכל.
השתייה הכי מומלצת היא טרופית (יש היום טרופיות עם סוגר  – פקק – כך אין חשש שהמשקה ישפך)
לאחר ההופעה ישנו טקס קבלת עוגת היום הולדת – רצוי להכין עוגה עם שם הילד/ דמות שהילד אוהב.
לאחר טקס העוגה – גשו למטבח חיתכו את העוגה וחלקו לילדים.
רצוי לחלק לילדים את העוגה  ( בד"כ מוסיפים גם שקית הפתעות)  רק ליד הדלת בזמן  שהם יוצאים מהחגיגה הקסומה- כך חסכתם את הבלאגן של הלכלוך והבית יישאר נקי.

מאחל לכם יום הולדת שמח!!

דילוג לתוכן