אסף סלומון מה זה טלפתיה אמן חושים אסף סלומון

תמיד שאלתם את עצמכם מה זה טלפתיה?

אמן טלפתיה יכול לענות לכם על השאלה מה זה טלפתיה בצורה הטובה ביותר וגם להמחיש לכם כיצד היא עובדת. אמן טלפתיה כמו אסף סלומון יוצר במופע שלו קסמי טלפתיה ומסביר לקהל בסדנאות שלו כיצד היא עובדת. המושג טלפתיה נקשר גם ביהדות וגם בפסיכולוגיה ומהווה מעין תפיסה על חושית ובעזרתה ניצן לקרוא מחשבות או לשדר מחשבות ממוח אחד לשני ללא מלים, רק על ידי כוח הנמחשבה ומניפולציות תת הכרתיות.

מה זה טלפתיה – מופע אומן החושים של אסף סלומון

אמן טלפתיה מקצועי יידע להסביר לכם מה זה טלפתיה על ידי הדגמה או על ידי הסבר מומחש. הטפתיה היא מושג מוכר העולם המיסטי, בפרה פסיכולוגיה, באומנות, במדע הבדיוני ובבידור. זו היכולת לשים לב באופן מודע או לא מודע בקשת רחבה של רגשות, מחשבות, תחושות של אדם אחר ללא כל עזרה או גירוי חושי מצד האדם קורא המחשבות או מפעיל הטלפתיה אעם תרצו.

מה זה טלפתיה בהגדרה

שואלים מה זה טלפתיה? טלפתיה היא פשוט: תקשורת על חושית. מקור המילה ביוון העתיקה, 'טל' זה מרחק, ו-'פתיה' רגש, מהמילה פתוס. כלומר היכולת של אדם להרגיש, לחוש ולגלות רגשות או מחשבות מרחוק של אדם אחר ללא נגיעה או הפעלת אלמנט פיזי אחר, בין אם במודע או שלא במודע. בהרבה מקומות היא מילה נרדפת לכוח על טבעי וטלפתיה מצויה בחל משחר ההיסטוריה אפילו ביהדות. 

מה זה טלפתיה ואיך היא קשורה טלקינזיס

טלקינזיס זה היכולת של אדם להשפיע על החומר, גם כן מרחוק. זהו תחום פרה פסיכולוגי שלפעמים נגשר גם לחוש השישי, היכולת לחזות דברים, להזיז דברים וכדומה. מחקרים גילו שלפני כל פעולה יש מחשבה שמקורה בכוונה, המגיעה ממערכת העצבים במוח. יש טוענים שאנשים מסוימים ניחנים ביכולת להזיז חפצים ללא מגע, על ידי כוח המחשבה בלבד, ומכיוון שהמחשבה של האדם קשורה גם לאלמנטים פיזיים במוח ובגוף, הם מצליחים גם לקרוא את מחשבותיו טרם הוצאת לפועל על ידי פעולה כלשהיא  כמו דיבור הזזת יד וכדומה.

אמן טלפתיה וקריאת מחשבות – אסף סלומון

בעולם יש כל מיני תופעות בלתי מוסברות וכמה אנשים שניחנו בכוחות מיוחדים. אם תרצו תקראו לזה כוחות על טבעיים אך הדברים הללו קיימים ויש לא מעט אמני חושים מפורסמים בעולם וגם בישראל שהצליחו להגיע לקהל הרחב תודות לכישרונם המיוחד והיכולת הייחודית שלהם להתחבר עם הקהל ולתקשר אתו ברמה על חושית גבוהה ביותר. אסף סלומון הוא מבכירי אמני החושים בישראל העוסק בתחום כבר מעל 15 שנה. אסף חקר את תחום הלא מודע, למד, בנה ויצר מופע אמן חושים מרהיב ומהפנט המתבסס על שילוב בין מתודות מדעיות לבין אומנות, היסטוריה ובזכות כשרונו הטבעי (או העל טבעי…) הצליח לרתק אלפי צופים בהופעת אמן החושים שלו בכל רחבי הארץ. מוזמנים לגלוש באתר וללמוד על אסף, לקרוא ביקרות והמלצות ולהזמין את מופע הטלפתיה ומופע אמן החושים המיוחד שלו לכל אירוע, לילדים או למבוגרים.

האם זה אמיתי? מה זה טלפיה – אסף סלומון

הדעות חלוקות ואם תשאלו אדם פשוט ברחוב האם טלפתיה אפשרית ואמיתית, תקבלו תשובות חצויות. חלק יגידו שזה לא אמיתי וחלק יגידו שכן, יש דברים כאלה. ואתם? עבור מי שלא חווה בעצמו קסמי טלפתיה ולא השתתף במופע אמן טלפתיה מקצועי זה אולי נראה כמו מדע בדיוני. אבל כל מי שראה במו עיניו וחזה במופע של אסף סלומון, יכול לספר לכם שמה שהוא חשב לפני המופע על טלפתיה, קריאת מחשבות וכדומה, זה לא מה שהוא חושב על זה לאחר שצפה במופע. במלים אחרות אתם חייבים לראות בעצמכם את מופע אמן החושים שלאסף על מנת לדעת באמת האם אתם מאמינים בקריאת מחשבות וטלפתיה או לא. במהלך המופע אומן החושים שלו אסף מבצע דברים שלא תבינו איך הם קורים. ינחש מספרים, ציורים ומלים ולא תדעו כיצד זה קורה. בחלק מהמקרים אסף מלמד ומסביר איך זה עובד, מה זה עצמם מנטליזם וכיצד הוא יכול לשדר ולהטמין מחשבות בצורה מניפולטיבית במוח של אדם אחר ולגרום לו לחשוב מחשבות מסוימות, אותן הוא מתרגם למלים ופעולות שאסף יודע לחזות מראש שניה לפני שזה קורה.

מה זה טלפתיה? מה זה משנה… העיקר שזה מבדר ומהנה

על דבר אחד אי אפשר לחלוק. בין אם טלפתיה אמיתית או לא, כל מי שחווה בעצמו מופע טלפתיה או יותר מזה, משתתף בעצמו בקסם טלפתיה, יכול להגיד שיש דברים שאי אפשר להסביר ובטח תוהה עם עצמו מה זה טלפתיה. לפעמים יש הסבר פשוט ובסדנאות הקסמים שלו אסף מלמד את בעל השמחה באירוע לבצע קסמים אלו אותם הוא מבצע יחד עמו על הבמה מול הקהל.

ומעבר לכך, אין ספק שמופע טלפתיה הוא בידור ברמה הגבוהה ביותר, משהו שגורם לנו לחשוב ומוציא אותנו מאזור הנחות שלנו ואפילו משנה את כל מה שחשבנו על המציאות לפעמים.

רוצים לחוות מופע אמן טלפתיה מקצועי בעצמכם? מופע אמן החושים והטלפתיה של אסף סלומון הוא המופע שאתם צריכים להיות בו. זאת ההזדמנות שלכם לראות בעצמכם מה אמיתי ומה לא. אסף מרבה לשתף את הקהל במופע אמן החושים שלו ולמעשה כל המופע מבוסס על הקהל ובלי הקהל בעצם אין מופע. זה היופי הייחודיות של מופע אמן חושים: הקהל הוא חלק בלתי נפרד מהמופע. זהו לא עוד מופע שנשארים אדישים אליו וצופים בו מהצד. כל בן אדם במופע משפיע על המופע, כל מחשבה יכולה לשנות את הקסם הבא. בהחלט חוויה מיוחדת וחד פעמית ולכן כל מופע קצת שונה מקודמו בשל הדינמיקה הזאת המתרחשת בכל מופע בין אסף לבין הקהל.

נשמע מעניין? מסקרן לדעת מה זה טלפתיה באמת? רוצים לראות או להיות במופע אומן החושים של אסף סלומון? בשמחה רבה, צרו קשר או השאירו פרטים ואסף יחזור אליכם לשיחה במהלכה יבין מי אתם, מה האירוע שלכם ומה מתאים למופע הייחודי אצלכם.

עם ניסיון של מעל 15 שנה ומופע מושקע שרץ בהצלחה רבה בכל רחבי הארץ לאסף יש את היכולת להפנט כל קהל ולספק חוויה יוצרת דופן באירוע פרטי או עסקי לקטנים ולגדולים ללא כל בעיה.

מופע אמן החושים הטלפתיה של אסף סלומון כבר הוציא קריאות התפעלות והעלה חיוך על שפתותיהם אלפי אורחים באירועים בכל הארץ ומתאים למגזר הדתי, חרדי וחילוני ללא יוצא מין הכלל. אסף ממחובר לעולם הדתי אך יודע לשלב את היהדות בצורה ידידותית ומראה שהעולם והחיים תמיד היו מסתוריים והם עדיין כאלה לא משנה מהיכן הגעת ואיך אנשים אחרים מגדירים אותך, כולנו ילדים בפנים וכולנו אוהבים קסמים, לא?

חייגו עכשיו לקביעת פגישה או הזמנת תאריך למופע אומן החושים של אסף סלומון. להתראות, מזל טוב ובהצלחה!

דילוג לתוכן