אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון מופע טלפתיה לבר מצווה

מופע טלפתיה לבר מצווה

בשנים האחרונות החלו מופעי הטלפתיה ואומנות החושים לכבוש את הקהל בארץ ובעולם. המופעים, תפקידם לשמש חלק ממופע קסמים משודרג המשאיר את המשתתפים במופע עם פה פעור. מופע טלפתיה לבר מצווה שמתוכנן ומוצג על ידי אמן החושים אסף סלומון, הופך כל בר מצווה או בת מצווה לחוויה של ממש. אז מדוע זה כדאי? התשובות בהמשך.

בר מצווה – אירוע מיוחד

אם בעבר בר מצווה או בת מצווה היו מסתכמים ברבע עוף וריקודים, הרי שכיום מופע טלפתיה הופך כל בר מצווה משמימה לחגיגה אמתית ואיכותית. במופעי הטלפתיה של אסף סלומון נעשים מגוון קסמים שכוללים את שיתוף הקהל בכל הנוגע לאומנות חושים.

אמן חושים לבר מצווה – יתרונות של מופע טלפתיה לבר מצווה

מופע טלפתיה לבר מצווה הופך את האירוע שלכם לייחודי, מעניין ומרתק. באמצעות המופע כל האורחים נהנים תוך שהם משתתפים במופע והם חלק בלתי נפרד ממנו.

אבל מה זה בכלל אומן חושים שמבצע מופע טלפתיה לבר מצווה?

אמן חושים הוא אדם שנולד עם יכולת לגלות דברים על אנשים ועל הסביבה. לאמן החושים קיים מעיין חוש שישי שבזכותו הוא יודע יותר פרטים משאר האנשים בסביבה. אמן החושים משתמש ביכולות שלו להעלות מופעים קסמים שכוללים הפנוט, משחקים עוצרי נשימה, גילוי פרטים סודיים על המשתתפים, והוא מבצע מגוון 'טריקים' שמשאירים את המשתתפים המומים. אסף סלומון הוא בין היתר אמן חושים לבר מצווה ועורך מופעי קסמים למגוון קהלים.

אסף סלומון הוא אמן חושים וקוסם המתמחה באירועי בר מצווה. אסף מגיע למקום האירוע, מתחיל במופע קסמים שכולו גילויים משעשעים על חתן בר המצווה או בת המצווה וסביבתו, הוא גורם לאנשים לפעול באופן מצחיק קרוא מחשבות, ויוצא במופע קסמים עוצר נשימה.

איך מתכננים את מופע הקסמים?

אחת הסיבות שמופע קסמים הוא מופע מומלץ במיוחד לבר או בת מצווה היא היכולת לשבת עם אסף סלומון ולתכנן איתו את האירוע. אסף יעזור לכם לבחור את הקסמים שהוא מבצע ולהתאים אותם להקל הילדים וההורים, ומתוך כך לבנות אירוע מושלם ומרתק.

ילדי בר או בת מצווה שאסף הופיע באירוע שלהם, מעידים כי בזכות המופע האירוע היה מהמיוחדים ביותר בכיתה! בתכנון המופע ניתן קבל מגוון רעיונות לאירוע תוך שאסף יוצר אטרקציות מפתיעות ומיוחדות לאירוע.

לסיכום, אם אתם מעוניינים באירוע יוצא דופן, חשוב לפנות לאסף סלומון ולהבין כיצד הוא יכול לשדרג את האירוע שלכם בצורה מושלמת. בדרך זאת תוכלו להפתיע את האורחים, את ילד או ילדת בר המצווה, להיות מקוריים ואף להפתיע את עצמכם!

דילוג לתוכן