אמן חושים וטלפתיה בזום אמן חושים אסף סלומון

אמן חושים וטלפתיה בזום – מופע עוצר נשימה המתאים לכל המשפחה

עם פרוץ נגיף הקורונה החלו לא מעט הגבלות שנועדו למגר את המגיפה, כאשר בראשן, ריחוק חברתי. הריחוק החברתי נועד למנוע שרשראות הדבקה ולכן ההתקהלויות במופעי תרבות שהכרנו לפני למעלה משנה, כבר אינם קיימים בעידן הקורונה. אחד הפתרונות הטובים ביותר כיום שמאפשרים לכם להמשיך ליהנות ממופעי תרבות של אמנים שונים  הוא מופע בזום. אחד המופעים המבוקשים ביותר כיום הוא מופע של אמן חושים וטלפתיה בזום. מופע זה מתאים לכל בני המשפחה בכל גיל ואולי זאת הסיבה המרכזית שהוא הפך מבוקש כל כך בתקופה האחרונה. בשנים האחרונות בכלל כל עולם אומנות החושים והטלפתיה עלו על נס. פריצתו של התחום החלה לפני מספר שנים כאשר שודרה תחרות בין לא מעט אמני חושים שהציגו מופעים מרשימים ועוצרי נשימה. מאז ועד היום ישנם לא מעט מופעי אמן חושים וטלפתיה בזום שיאפשרו גם לכם לשבת מול המסך ופשוט לא להאמין למראה עיניכם, ולא משנה בני כמה אתם. אז אם גם אתם מחפשים דרך להעסיק את כל בני משפחתכם וליהנות גם בתקופת הסגרים של ימי הקורונה, האפשרות של מופע אמן חושים וטלפתיה לגמרי יכולה להתאים לכם. אסף סלומון, אשר עוסק בתחום במקצועיות רבה מזה שנים רבות, מציע מגוון רחב של מופעים לבחירה כך שתוכלו להתאים עבורכם את המופע המעניין ביותר.

מה ההבדל בין אמן חושים לקוסם?

אבל רגע לפני שאתם נצמדים למסך ולא מאמינים למראה עיניכם, כדאי שתכירו כמה נקודות אודות מופע אמן חושים וטלפתיה בזום. ראשית, חשוב להדגיש כי אמן חושים וכן אמן טלפתיה, מציגים מופע שונה בתכלית ממופע של קוסם. במופעיהם של קוסמים הם עושים בעיקר טריקים פיזיים בעזרת קלפים, מוצרים שונים וזריזות ידיים. מופעי הקוסמים יכול להשאיר לכם יוון כלשהו לאופן פעולתם אך לעומת זאת, אמן חושים וכן אמן טלפתיה, עושים שימוש בעיקר בטריקים מחשבתיים, מה שלעיתים יגרום לכם לחשוב שהם בעלי כוחות על. טריקים מחשבתיים אשר נעשים במופעי אמן חושים וטלפתיה בזום מאפשרים לכל אמן חושים וטלפתיה ליצור מופע מרהיב ומרשים במיוחד שיותר את קהל הצופים בו פעורי פה. חשוב להדגיש ולומר כי גם אם מאוד נראה לכם שאמני חושים וטלפתיה הם אנשים בעלי כוחות מיוחדים, הם לא. הם פשוט מכירים היטב את און החשיבה של קהל הצופים בהם ועל ידי כך יודעים לבצע מגוון פעולות שיכוונו את המחשבה שלכם למקום שהם רוצים שהיא תגיע. ישנם לא מעט טריקים מחשבתיים בהם הם עושים שימוש במהלך כל מופע אמן חושים וטלפתיה בזום, כאשר המרכזיים שבהם הם יצירת הסחות דעת מקצועיות, יצירת אשליות, שימוש בחפצים פיזיים שרק נראים תמימים וכן גם שימוש באנשי מקצוע שתולים בין קהל הלקוחות המסייעים להם להשלים בהצלחה לא מעט שלבים בהופעה.

מגוון פעולות במופעי אמן חושים וטלפתיה שימשכו את תשומת ליבכם בלי שתרגישו

הסחות דעת מקצועיות – כל מופע אמן חושים וטלפתיה בזום כולל לא מעט פעולות הסחות דעת של אמן החושים. בעזרת הסחת דעתם של הצופים בו הוא יכול לבצע מגוון פעולות אליהן אף אחד לא ישים לב, שיסייעו לו להמשך הצלחת ההופעה. ישנן שיטות רבות בעזרתן כל אמן חושים וכן אמן טלפתיה יצליחו להסיח את דעתם של הקהל אך אחת השיטות השכיחות ביותר היא תנועות גדולות ובולטות במיוחד. באופן טבעי, תשומת הלב שלנו נמשכת אחר תנועות גדולות במיוחד, דיבור בטון גבוה, מילים מקוממות וחדות ועוד. כאשר אמן חושים וטלפתיה בזום עושה תנועה גדולה כלשהי (התנועה לא חייבת להיות פיזית, לעיתים גם צעקה פתאומית תספיק בשביל למשוך את כל תשומת ליבנו), כל תשומת הלב שלנו מתרכז בתנועה הגדולה, מה שמאפשר לאמן החושים לבצע עוד מגוון פעולות קטנות מתחת לרדאר שלנו. כלומר, אמן החושים עושה תנועות גדולות, מושך את כל תשומת ליבנו לתנועה הגדולה ובנתיים משלים כמה וכמה פעולות קטנות אליהין אנו כלל לא שמים לב. שיטה זו נחשבת לאחת השיטות הטובות והשכיחות ביותר בה כל אמן חושים וטלפתיה בזום עושה שימוש תדיר. 

היכרות מעמיקה עם אופן החשיבה ואופן פעולת המוח שלנו

יצירת אשליות – כפי שציינו מעלה, אמן חושים וכן אמן טלפתיה מכירים היטב את אופן החשיבה של קהל הצופים בהם. במהלך לימודם את תחום אומנות החושים (שאגב, ניתן ללמוד) הם מתמקדים לא מעט באופן החשיבה, אופן פעילות המוח ואפשרות ליצירת אשליות. בעזרת ידיעות אלה, אמני חושים רבים יודעים ליצור מעין אשליות בעיניהם של הצופים בהם, מה שכמובן מאפשר להם להשלים מופע מוצלח ועוצר נשימה. בעזרת האשליות ניתן גם להשלים כמה פעולות ללא הבחנתם שם קהל הצופים וגם ליצור אלמנטים מרשימים במיוחד בעזרת האשליה עצמה. אסף סלומון מציע עבור לקוחותיו מגוון מופעים שונים לבחירה. מופע אמן חושים וטלפתיה בזום ומופע קסמים בזום הם רק חלק מרשימת האפשרויות שלכם.

לא כל החפצים תמימים – ישנם לא מעט חפצים בעלי חלקים נסתרים שאתם לא רואים!

שימוש בחפצים תמימים – השימוש בחפצים תמימים שכיח במיוחד במופעי קסמים אך גם מופע של אמן חושים וטלפתיה אינו מדלג על השימוש בהם לחלוטין. כפי שאתם וודאי מכירים, ישנם לא מעט חפצים אשר נראים לכלל הצופים כתמימים, על אף שבפועל הם כוללים כיסים נסתרים, חיבורים לשולחן עליו הם מונחים ועוד. בעזרת חפצים "תמימים" אלה ניתן וליצר לא מעט אלמנטים מרשימים שירכיבו מופע שלם ומרשים במיוחד. מופע של אמן חושים וטלפתיה כולל בעיקר טריקים מחשבתיים ופחות טריקים פיזיים בעזרת חפצים מיוחדים, אך במופעי קסמים הדבר שכיח במיוחד.

אנשי מקצוע שתולים בקהל המסייעים לאמן החושים לבצע מגוון פעולות

הסתייעות בשתולים – אחת השיטות הישנות ביותר בכל עולם מופעי אומנות החושים, הטלפתיה וכן הקסמים היא הסתייעות באנשי מקצוע שתולים בין קהל הצופים. הסתייעות באנשי מקצוע מאפשרת לאמן החושים לבצע מגוון אלמנטים שלא היה מצליח לבצעם ללא שיתוף הפעולה של חברו, השתול בין קהל הצופים. בעידן הקורונה כאשר הופעות אמן חושים וטלפתיה בזום, אפשרות זו פחות שכיחה מבין כל הארבעה שהצגנו. אז אם גם אתם מעוניינים לפנק את כל המשפחה והחברים במופע עוצר נשימה, ללא כל צל של ספק מופע אמן חושים וטלפתיה בזום זה המופע הטוב ביותר עבורכם. אסף סלומון מאפשר לכם בחירה בין שלל מופעים שונים כך שתוכלו להתאים את המופע המתאים ביותר לקהל הצופים בו ותבטיחו את הנאתם של כולם. אך רגע לפני שאתם בוחרים, מומלץ לערוך מעין סקר שוק קצר ברשת אודות כלל האפשרויות העומדות לרשותכם. כיום יש לא מעט הופעות אמן חושים וטלפתיה בזום שיוכלו להתאים לכם. בעזרת רשת האינטרנט תוכלו להכיר את כלל האפשרויות השונות ואך לקרוא חוות דעת אודותיהם מאנשים שראו את ההופעות. כל שעליכם לעשות זה לערוך מעין סקירה מהירה אודות מופעי אמן חושים וטלפתיה ברשת, לאתר כמה שיותר אפשרויות שונות, לבחור את המתאימה לכם ביותר ולקרוא כמה שיותר חוות דעת אודותיה. קריאת כמה וכמה חוות דעת חיוביות וממליצות תבטיח לכם מופע מרהיב ועוצר נשימה.

דילוג לתוכן