מופע אמן חושים לבר מצווה

מופע אמן חושים לבר מצווה המותאם לכל הגילאים

כיום יש לא מעט מופעי אמני חושים המותאמים לילדים, למבוגרים או לכולם יחד. אם גם אתם מעוניינים להזמין מופע אמן חושים לבר מצווה של הבן שלכם, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות אודות המופעים הללו. עד לפני מספר שנים בודדות רוב המופעים השכיחים ביותר בתחום כללו בעיקר קוסמים. את מופעי הקוסמים אנו מכירים מזה עשרות שנים ואילו את מופעי אמני החושים התחלנו להכיר רק בשנים האחרונות לאחר ששודרה תוכנית תחרותית בפריים טיים שכללה אמני חושים רבים מכל רחבי הארץ המציגים שלל אלמנטים מרשימים במיוחד. רגע לפני שניגע בהבדלים בין מופע קוסם לבין מופע אמן חושים לבר מצווה או לכל אירוע שתבחרו, חשוב לדעת כי אסף סלומון אשר עוסק בתחום מזה לא מעט שנים מציע מגוון מופעים לכל הגילאים. מופעי הזום אף הם הפכו שכיחים ומבוקשים בשנה האחרונה כך שניתן להמשיך וליהנות ממופעיו עוצרי הנשימה של אסף סלומון גם מרחוק תוך שמירה על כל כללי הריחוק החברתי. מופעיו מותאמים גם לקהל דתי והוא מוזמן לא אחת בתור אמן חושים לבר מצווה דתית. אם גם אתם רוצים להפוך את האירוע לבלתי נשכח ולהבטיח את הטוב ביותר עבור קהל המוזמנים שלכם בעזרת מופע אמן חושים לבר מצווה, כדאי שתכירו את ההבדלים בין אמן חושים וטלפתיה לבין קוסם.

מופעי אמני חושים VS מופעי קוסמים – הכירו את כל ההבדלים 

את מופעי הקוסמים כולנו מכירים מזה עשרות שנים. במהלך מופעיהם הם מתמקדים בעיקר בטריקים פיזיים המסתכמים בזריזות ידיים. כנראה שלא תראו מופע של קוסם ללא חבילת קלפים, טבעות, כדורים כובעים או במות כאלה ואחרות. רוב ככל האלמנטים שהם יבצעו יהיו קשורים לזריזות ידיים או לשימוש בחפצים "תמימים" הכוללים כיסים נסתרים או תכונות שונות המאפשרות ביצוע טריק מושלם. לעומתם, אסף סלומון, המציע מופע אמן חושים לבר מצווה מתמקד בעיקר בטריקים מחשבתיים שאינם כוללים חפצים כלל. אמני חושים וטלפתיה מכירים היטב את אופן חשיבתו של הקהל ושלל דרכים להסיח את דעתו או להחדיר לו מסרים שונים לתת מודע. טריקים מחשבתיים אלה גורמים לקהל להישאר פעורי פה באופן תמידי לאורך כל המופע בשל העובדה הפשוטה כי הם לא מצליחים להסביר לעצמם כיצד אמן החושים מצליח לבצע את פעולותיו (שהרי לא תמיד משולבים חפצים פיזיים המאפשרים לעשות שימוש בזריזות ידיים או בכיסים נסתרים). אז איך אסף סלומון, אמן חושים מקצועי באמת יודע לעשות את זה? הנה לכם כמה מהשיטות השכיחות המשמשות כל אמן חושים מקצועי במהלך הופעותיו.

השיטות השכיחות ביותר בעזרתן אמני חושים מצליחים לבצע את מופעיהם – החדרת מסרים לתת מודע, הסחות דעת, שימוש באנשי מקצוע שתולים ועוד

לפני שניגע בשיטות השכיחות ביותר, חשוב להדגיש כי מופע אמן חושים לבר מצווה כולל אדם שמכיר היטב את אופן חשיבת הקהל ויודע לנצל אותה לטובתו. אמני חושים לומדים להכיר לעומק את פעילות המוח ופעילות התת מודע בכדי להצליח לבצע חלקים גדולים ממופעיהם. השיטה הראשונה בה אמני חושים עושים שימוש תדיר במהלך הופעותיהם היא משיכת תשומת לב הקהל לתנועות גדולות וקולניות במטרה להעלים מעיניהם תנועות קטנות ושקטות. אמני חושים מקצועיים ומיומנים יודעים שבאופן טבעי כל תשומת הלב מופנית למקור הרעש או לתנועה הגדולה, מה שמותיר להם אפשרות לבצע תנועות קטנות ושקטות ללא שהקהל יבחין בכך. השיטה השניה ואולי המוכרת מכולן בקרב מופע אמן חושים לבר מצווה דתית היא החדרת מספרים, שמות, ציורים ושלל מסרים לתת מודע. כפי שהזכרנו, אמני חושים מקצועיים יודעים כיצד עובד התת מודע במוחנו, מה שמאפשר להם לעשות בו שימוש כרצונם. בעזרת החדרת מסרים לתת מודע, אמני החושים מצליחים לנחש פעם אחר פעם את המספר, השם או הציור שהקהל הולך לבחור. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא למקם תמונה של המסר הנבחר בטווח הראיה של הקהל מחד, אך במרחק או בגודל כזה שלא יאפשר להם להבין בה מאידך. כלומר, המודע של הקהל אינו הבחין בתמונה אך בשל היותה בטווח ראייתם, התת מודע כבר זיהה אותה וידע לפלוט את המופיע בה ברגע הנדרש.

הבטיחו את הטוב ביותר עבור קהל המוזמנים שלכם – מופע מרשים שישאיר את כולם פעורי פה

שיטות נוספות המסייעות להשלמת מופע אמן חושים לבר מצווה בצורה מוצלחת ומרשימה הן שימוש בחפצים שרק נראים תמימים וכן שתולים מקצועיים בקהל. לא מעט אמני חושים נעזרים באנשי מקצוע שתולים בין הקהל המסייעים להשלמת חלקים שונים בהופעה בהצלחה. מופע אמן חושים לבר מצווה יכול לכלול אנשי מקצוע נוספים אשר יסייעו לאמן החושים על הבמה להשלים את החלקים המורכבים ביותר. אפשרות נוספת היא שימוש בחפצים שרק נראים תמימים אך טומנים בחובם כיסים נסתרים או חפצים נוספים. שיטה זו שכיחה בעיקר בקרב מופעי קוסמים אך גם מופע אמן חושים לבר מצווה דף יכול לכלול מעט מהם. כל שנותר לכם לעשות על מנת להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח ולהבטיח כי כל קהל המוזמנים לכם ישאר מרותק לאורך כל הופעתו של אמן החושים זה לבחור נכון את המופע המתאים ביותר. אסף סלומון מציע מופע אמן חושים לבר מצווה דתית, לחתונות, לאירועי חברה, לאירועים פרטיים ולעוד שלל הרכבים שתבחרו. מופעי אמן חושים וטלפתיה יהפנטו את כולם, ולא משנה בני כמה הם ומה תחומי העניין שלהם.

דילוג לתוכן