מופע אמן חושים אמן חושים אסף סלומון

מופע אמן חושים – שונה, מיוחד ומפתיע

עם כל יום שעובר עולה הביקוש למופע אמן חושים בקרב קהלים שונים. אירועים משפחתיים, מופעים ביתיים, מסיבות ומופעים עירוניים, מסיבות יום הולדת, אירועי עובדים ועוד, מבקשים כולם להכניס תוכן כיפי, מצחיק ומדהים בו – זמנית, מתוחכם ומהנה למסיבה שלהם.

אם גם אתם מארגנים אחת כזו, סיימו לסגור את הקייטרינג והאולם ובואו לקרוא למה אומנות חושים היא הדבר שיקפיץ את האווירה במסיבה הבלתי נשכחת שתארגנו:

  1. כי תמיד יש לו שפן בכובע – יכולת האלתור של אמן חושים מקצועי באמת יכולה להיות בלתי מוסברת. אמני חושים איכותיים יודעים להדהים את הקהל, להפתיע אותו, להביא את הדברים שלא ציפה להם כלל ולהפוך את הערב (או הבוקר) לקסום במיוחד. הקהל נותר מרותק לאורך כל המופע אמן חושים, לא משתעמם ומשתתף פעיל במופע.

  2. כי זה שונה ומיוחד – עוד פעם ליצן? סטנדאפיסט? שוב רקדנים? מן הסתם גם בכם עולה שעמום קל למשמע ההצעות האלו.. ואתם לא טועים. אין מישהו שלא הוזמן כבר למסיבה שכיכב בה אחד מאלו, או שלא צפה באחד מאלו בטלוויזיה בבית.

את רוצים להפתיע את המוזמנים? להסב להם הנאה עם מופע חדש ובלתי צפוי? מופע אמן חושים הוא התשובה. החליטו על תאריך המופע וצרו קשר עם אמן חושים שקיבלתם המלצות לגביו, או שסתם בא לכם שיככב בערב שלכם. ועשו זאת בזריזות.. הם נתפסים מהר.

  • כי הוא משתף את הקהל – זה לא עוד מופע: הקהל לא נשאר יושב במקומו בעוד הרקדניות מלהטטות על הבמה או הסטנדאפיסט מעביר סטנדאפ קורע. במופע אמן חושים האמן משתף את הקהל באופן פעיל ומהנה: משתתפים מגיעים לקדמת הבמה לקחת חלק בקסמים השונים, האמן שואל את הקהל שאלות, הקהל משתף פעולה עם בקשותיו של האמן ("ועכשיו ספרו עד חמש – 1.. 2.. 3..") והמוזמנים מרגישים חלק בלתי נפרד ממה שמתחולל על הבמה. בעת מופעים ביתיים, הקהל קטן יותר והאמן ממש חלק מהקבוצה, כך שהשיתוף של הקהל הוא מרכיב חיוני באירוע.

  • כי הוא ידידותי – כן, מי שנעדר את התכונה הזו לא יכול להיות אמן חושים אמיתי. כאשר חלק מהאומנות היא גם "לרדת אל הקהל", לשתף אותם בטריקים פשוטים, לעשות סמול טוקים ולשלב הומור ובדיחות , עבודת אומנות החושים הופכת לאומנות של ממש.. אומנות של יחסי אנוש, של ידידותיות ואדיבות, ושל יצירת קשר וחיבור בתוך ערב אחד.

איך לבחור אמן חושים מנצח?

אז אם גם אתם הגעתם לכאן והשתכנעתם שאמן חושים הוא הדבר שאתם צריכים במסיבה שלכם – הגיע הזמן לבחור את המנצח. איך בכלל בוחרים אותו?

  • המלצות – יש לכם חברים שאירחו מופע אמן חושים באירוע? אולי אמן חושים במסגרת מופעים ביתיים? צרו איתם קשר ותבינו האם הם אכן היו מרוצים ועד כמה. בקשו ברשתות החברתיות ובחוגי החברה הקרובים אליכם המלצות לאמני חושים איכותיים ומקצועיים, כאלו שיענו על ציפיותיכם לערב שלכם. אם החברים לא מכירים אחד כזה, הם בטח היו במסיבה כזו ויכולים להפנות אתכם לחבר אחר.
  • ניסיון – בדקו את רמת הניסיון של אמן החושים שבו אתם מתעניינים. צרו קשר איתו ושאלו אותו כמה שנים הוא מתעסק בתחום, עם אילו קהלים, האם יש לו ניסיון בקהל מסוג כמו שלכם? או אולי במסיבה מסוג שאתם מתכננים להרים? ניסיון רב מעיד על מיומנות גבוהה ועל יכולת התאמה טובה יותר של מופע אמן חושים לאירוע המתקרב.
  • קשר ראשוני – איך התרשמתם מהאיש? האם נהניתם לשוחח איתו? האם הוא הפגין ידידותיות ואדיבות? או שהיה חסר סבלנות וענה באופן קצר ומתומצת? כדי שגם אתם תרגישו בנוח, חשוב לקחת א שירותיו של אמן חושים שהתחברתם אליו ויש לכם "דיבור איתו" על מנת להבהיר לו את אופי הקהל, ההעדפות, שלפיהן יתכנן את המופע.
  • מופע ניסיון – יש לאמן מופע בקרוב? אולי יש סיכוי שתגיעו גם אתם? צרו קשר עם האמן ובדקו האם תוכלו להשתרבב להופעה קרובה ולקבל תמונה קלילה של המופע אמן חושים שלו. ייתכן ותתרשמו לטובה, וייתכן שתעדיפו לוותר.

אסף סלומון – אמן חושים ברמה אחרת

אז כן, זו ההמלצה שלנו. מה כל כך מיוחד בו?

נתחיל מהמקצוענות – אסף סלומון כבר הספיק להדהים את אורי גלר (זוכרים?) ואמנים ידועים נוספים שהתפעלו עד מאוד מכישרונו הבלתי נדלה. אפשר לומר שאסף הוא אחד הכישרונות הגדולים של העשור הזה, וגם לכם כדאי ליהנות מהכישרון הזה, רגע לפני שהיומן שלו לשנה הזו כבר מתמלא.

חוץ מהכישרון המבורך, אסף גם ניחן בחושים אנושיים טובים – מופע אמן חושים מתובל בהומור, הרבה צחוק ובעיקר – התחבבותו על קהלים רבים הופכת אותו לאומן שאין מיהו שצפה במופע שלו ולא ימליץ עליו שוב. פנקו גם אתם את המוזמנים באירוע שלכם עם מופע ייחודי ומלא בקסם – וגם בקסם האישי של אסף.

אז רגע לפני שהתאריך שלכם ייתפס – צרו קשר והבטיחו לעצמכם את המופע הבלתי נשכח של אסף סלומון אצלכם במסיבה!

דילוג לתוכן