מופע טלפתיה הזום אמן חושים אסף סלומון

מופע טלפתיה בזום – כך תצליחו ליהנות גם בסגרים!

אחת הדרכים היצירתיות והמעניינות ביותר להעביר את הזמן בתקופת הסגרים של ימי נגיף הקורונה היא מופע טלפתיה בזום. כיום יש לא מעט אמני חושים ואמני טלפתיה המציעים הופעות זום מעניינות ומרשימות במיוחד עבור קהל לקוחותיהם. אם גם אתם מוצאים את עצמכם חסרי מעש ומשועממים בחלק ניכר משעות ביממה בימי הסגרים, כדאי שתכירו את אחת האפשרויות הפופולריות והמעניינות ביותר כיום – מופע טלפתיה בזום. אך רגע לפני שאתם ממהרים להזמין מופע טלפתיה בזום לכל הקרובים לכם, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות אודות המקצוע. ראשית, חשוב לפתוח ולומר כי בשנים האחרונות כל עולם הטלפתיה ואומנות החושים עולה על נס. תור הזהב החל את דרכו לפני מספר שנים עם תחרות על ירידת מקומו של אורי גלר. תוכנית זו חשפה לעיני רבים והעלתה את המודעות לתחום אומנות החושים והטלפתיה (השונה בתכלית מעולם הקסמים).

עליית הביקוש למופעי אמני חושים

מאז ועד היום לא ישנם לא מעט מועין של אמן טלפתיה וכן אמן חושים אשר מצליחים לרתק את כלל הקהל, וממש לא משנה מה גילו. אחת הסיבות המרכזיות בגינן מופע טלפתיה בזום הפך שכיח ומבוקש במיוחד בתקופת פרוץ נגיף הקורונה אשר כופה עלינו סגרים בזה אחר זה, היא העובדה כי מופעים אלה מתאימים פשוט לכולם. אנשים בכל הגילאים מוצאים את עצמם פשוט מהופנטים למסך תוך התעניינות בכל פעולה ובכל שלבי המופע. לכן, אם גם אתם מעוניינים באפשרות זו של מופע טלפתיה בזום, אסף סלומון, אשר עוסק בתחום במקצועיות ובמיומנות רבה, ישמח להעניק לכם, לבני משפחתכם ולכל החברים הקרובים (איסורי ההתקהלות אינם רלוונטיים למופעי זום, בהם כל צופה נמצא בביתו) מופע טלפתיה בזום שלא יאפשר לכם להוריד את העיניים מהמסך.

ההבדל המשמעותי ביותר בין קוסם לאמן חושים

חשוב להדגיש ולומר כי קיים הבדל משמעותי בין קוסם לבין אמן חושים, אמן טלפתיה. ההבדל המרכזי והמשמעותי ביותר ביניהם מסתכם בכך שקוסמים עושים בעיקר טריקים פיזיים שניתן לראות במהלך הקסם. לעומת זאת, אמן חושים וכן אמן טלפתיה עושים בעיקר טריקים העובדים על המוח והמחשבה של הצופים בהם. הם אינם תמיד עושים שימוש בחפצים פיזיים ולעיתים קרובות מכוונים את מחשבתם של הצופים בהם למקום שהם בוחרים. יש להבהיר כי גם אמן חושים וכן אמן טלפתיה אינם בעלי כוחות על טבעיים, גם אם מאוד נראה לכם שיש להם כאלה. אנשים רבים סבורים כי מופע טלפתיה בזום כולל כוחות על טבעיים בשל העובדה הפשוטה כי בחלק נכבד מהאלמנטים כלל לא משולבים חפצים המסייעים למופע. קהל הצופים רגיל לראות חפצים מפוקפקים, במות, שולחנות, כוסות או כיסים הגורמים להם לחשוב שוודאי הם הגורם המרכזי להצלחת הקסם בעזרת טריק כלשהו, אך כאשר הם צופים באפשרות זו של מופע טלפתיה בזום הכולל בעיקר את המחשבה ללא חפצים מיותרים, הם לא אחת נוטים לחשוב כי אין דרך אחרת לבצע את המופע ללא כוחות על. ובדיוק מסיבה זו חשוב להדגיש כי גם אמן חושים או אמן טלפתיה, מקצועי ומנוסה ככל שיהיה, כולל טריקים ושיטות עבודה מאוד סדורות ושכיחות בקרב אנשי המקצוע בתחומו.

הכירו את הטריקים המחשבתיים של אמני החושים והטלפתיה 

היכרות עם חלק מהטריקים המחשבתיים שכל אמן חושים מקצועי יעשה עליכם בקלות רבה תאפשר לכם להבין ולעיתים אך להרגיש כי אכן מדובר בהטעיה מחשבתית כלשהי. אז הנה לכם כמה מהטריקים השכיחים ביותר בהם אמני חושים ואמני טלפתיה בוחרים לעשות שימוש בעת הופעותיהם. הטריק הראשון והשכיח ביותר הוא כמובן הסחות דעת. כפי שציינו מעלה, מופע טלפתיה בזום כולל בעיקר הטעיות מחשבתיות ופחות טריקים פיזיים שניתן לראות. אחת השיטות המוכרות ביותר היא הסחות דעת מקצועיות של אמני החושים והטלפתיה במהלך הופעתם. הם מכירים היטב את אופן חשיבתו ותשומת ליבו של הצופה בהופעתם כך שהם יודעים לנצל את הדבר לטובתם ולהשאיר את הצופים המומים. הסחות דעת מקצועיות נעשות במגוון דרכים כאשר המרכזית שבהן היא תנועות גדולות להעלמת תנועות קטנות. אמן חושים מקצועי יודע כי תנועות גדולות תופסות את תשומת ליבם של הצופים בו. לכן, פעמים רבות הוא בוחר לעשות מגוון תנועות גדולות כדי למשוך את כל תשומת ליבם של הצופים לתנועה הגדולה, כך שהם כלל לא ישימו לב לתונה הקטנה. התנועות הגדולות אינן חייבות להיות פיזיות, לעיתים גם מילים נוקבות במיוחד או אף צעקות יצליחו למשוך את תשומת לב הצופים ובעצם כך יאפשרו לאמן החושים לבצע את הפעולות הקטנות בלי שהם שמים לב.

שותפי סוד מהקהל ויצירת אשליות

הטריק השני כולל שותפים של אמן החושים בין קהל הצופים. בלא מעט מקרים, מופע טלפתיה בזום בפרט ואף מול קהל של ממש בכלל, ישנם שתולים אשר מסייעים לכל צרכיו של אמן החושים בעת הופעתו. שיטה זו מצריכה מיומנות רבה של השתולים על מנת שיוכלו לבצע את המוטל עליהם ללא שכלל הצופים יבחינו בכך. אפשרות נוספת שבעזרתה אמני חושים רבים מצליחים לייצר מופע טלפתיה בזום שמשאיר את כלל הצופים פעורי פה היא שימוש במוצרים פיזיים אשר נראים תמימים במבט ראשוני, אך כוללים חלקים נסתרים המאפשרים לאמני הטלפתיה ליצור אלמנטים מרשימים. כפי שציינו מעלה, מוצרים מעין אלה שכיחים בעיקר אצל קוסמים ופחות אצל אמני חושים, אך גם הם בוחרים מידי פעם לעשות שימוש באפשרות זו. לעיתים הם בוחרים לעשות שימוש במוצרים שאינם נראים בשל מימדיהם הפיזיים. אסף סלומון מכיר היטב את כלל השיטות הטובות והמתקדמות ביותר לטובת יצירת מופע טלפתיה בזום ברמה גבוהה במיוחד להנאתם של כל הצופים. מעבר לכלל השיטות הללו, אמני חושים מקצועיים מכירים את דרכי החשיבה של הצופים ועל ידי כך יכולים אף ליצור מעין אשליות אופטיות מטעות לקהל הצופים ועל ידי כך להסתיר שלבים במהלך הופעתם. כך או כך, ללא כל צל של ספק מופע טלפתיה בזום ירתק גם אתכם למסך, ולא משנה בני כמה אתם.

כך תצליחו לבחור נכון את המופע הטוב והמתאים ביותר עבורכם אז רגע לפני שאתם בוחרים את המופע הטוב והמתאים ביותר עבורכם, חשוב לדעת כי כיום יש לא מעט אנשים המתיימרים להציג מופע טלפתיה בזום ברמת מקצועיות ללא דופי, אך לא כולם באמת מצליחים לעשות זאת. לכן, אל לכם לבחור את המופע שלכם באופן שרירותי. במטרה להצליח לבחור נכון, כדאי שתקפידו על שני צעדים פשוטים. הצעד הראשון הוא היכרות מעמיקה עם טעמכם האישי, סגנון המופע שתרצו לראות וגיל הצופים הממוצע. שלב היכרות זה יאפשר לכם להתמקד למופעים רלוונטיים לטעמם האישי של כלל המעוניינים במופע. הצעד השני כולל סקירה מהירה ברשת אודות כלל אמני החושים אשר מציעים את שירותיהם באפשרות זו של מופע טלפתיה בזום. היכרות עם כמה וכמה נותני שירות והשוואה ביניהם תאפשר לכם להצליח לבחור נכון את המופע הטוב והמתאים ביותר לטעמכם. אסף סלומון, אשר עוסק בתחום במקצועיות רבה, ידע לרתק אתכם למסך בשלל מופעים לבחירה.

דילוג לתוכן