אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון מופע טלפתיה לבר מצווה

מופע טלפתיה לבר מצווה

הגעת הילד לגיל מצוות היא אירוע שקורה רק פעם אחת בחיים. לכן משפחות רבות, גם אם הן באות מרקע חילוני לגמרי, מבינות שיש לחגוג את האירוע הזה ולתת לילד את כל תשומת הלב. הפקות בר מצווה הפכו להיות מושקעות יותר ויותר, ואחת האטרקציות המסקרנות ביותר שתפסו תאוצה בעשור האחרון היא הזמנת מופע טלפתיה לבר מצווה. אז מה ההבדל בין מופע של קוסם לבין טלפתיה והאם זה בכלל מתאים לילדים? כל הפרטים במאמר הבא.

גיל 13 הוא גיל חשוב ביהדות. הגעת הילד לגיל מצוות נעשית בצומת לב רבה, בין אם מדובר במשפחות חילוניות או חרדיות. החגיגות הפכו להיות מושקעות יותר ויותר, בטח עם עלייתן של הרשתות החברתיות, בהן כל אחד מעלה תמונות און ליין. לכן הזמנת מופע טלפתיה לבר מצווה נעשית פופולארית יותר ויותר בקרב כל המגזרים.

למה בעצם להזמין מופע טלפתיה לבר מצווה ולא קוסם?

היהדות מקושרת למשהו רוחני ועמוק, וגם טלפתיה מקושרת למשהו עמוק. לכן, במובנים רבים, החיבור מתבקש. למרות שהורים רבים חוששים שמופעי טלפתיה עלולים להיות מפחידים או עמוקים מידיי לגיל הילדים, בטח לילדים הצעירים יותר, אמן חושים וטלפת מנוסה כמו האמן אסף סלומון יידע להתאים את המופע לגילאי כל החוגגים במקום ולעשות את המופע בהלימה לאירוע. הייתרון של מופע טלפתיה הוא שהטלפת לא צריך ציוד מורכב או מקום ספציפי לעמוד בו ולכן הוא יכול להסתובב בין האורחים ולבצע את המופע לאורך כל הערב.

התאמת מופע טלפתיה לבר מצווה לגיל הילדים

לרוב, כשמזמינים מופע טלפתיה לבר מצווה, הטלפת המנוסה יישב עם הילד לשיחה מקדימה ובה ישאל אותו שאלות על חייו, על הדברים החשובים לו, על משפחתו וחבריו הקרובים, כך שיוכל להכניס את התכנים האלו למופע. לפעמים השיחה מתנהלת סמוך לאירוע ולפעמים בנפרד מהאירוע, כדי שהטלפת יוכל להתכונן למופע.

כך אפשר להתאים את המופע בקלות לגילאי האורחים, לשלב את המשפחה והחברים וליצור ערב בלתי נשכח. גם העובדה שהטלפת עובר בין האורחים ועורך למעשה מופעים אישיים קצרים עוזרת לו להתאים את התכנים לגילאים השונים ולהפתיע את כולם.

התאמת מופע טלפתיה לבר מצווה לתקציב

מאחר והמופע יכול להימשך לאורך כל האירוע, קל להתאים את המופע לתקציב. בשיחה המקדימה אפשר לציין גם את התקציב ואת משך ההופעה, וכך האמן יכול להסתובב בין האורחים לאורך כל הערב או להתמקד במופע מרכזי לאחר המנה העיקרית או מנת הבניים בסעודה. העובדה שלא צריך ציוד רב והאמן יכול להגיע בגפו משפיעה מאוד על התקציב של המופע וכך גם אם ישנן אטרקציות נוספות באירוע, המופע  יוכל להתאים בקלות לתקציב.

התאמת המופע לכל המגזרים

מאחר ואירוע בר מצווה הוא אירוע בעל אופי דתי, רבים מבני המשפחה הדתיים יגיעו לאירוע. לכן אמן חושים וטלפת מנוסה יתאים את המופע לכל המגזרים. מאחר וגם במגזר החרדי מתחילים להזמין יותר ויותר מופעי טלפתיה, מתוך הבנה שהקסמים המבוצעים שונים מהקסמים אשר נאסר לעשותם בכתבי הקודש.

כאשר מזמינים מופע טלפתיה לבר מצווה אפשר להתאים את המופע בקלות גם לדתיים וגם לחילונים כך שכולם ייהנו מהאירוע.

לסיכום, הזמנת מופע טלפתיה לבר מצווה עדיפה על הזמנת קוסם, אשר לרוב מגיע עם ציוד רב וצריך מקום ספציפי להופיע בו. מופעי הטלפתיה הופכים להיות פופולאריים יותר ויותר מאחר ואפשר להתאים אותם בקלות לגילאי האורחים, לחילונים ולדתיים.  אמן החושים והטלפת המנוסה אסף סלומון מזמין אתכם לשיחת התייעצות ללא התחייבות.

דילוג לתוכן