אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון מופע טלפתיה ליום הולדת

מופע טלפתיה ליום הולדת – מה ההבדל?

מופע קסמים ומופע טלפתיה – מה ההבדל? בוודאי גם אתם, כמו רבים, שאלתם את עצמכם. כמובן, ששני הסוגים הם מרהיבים ומרתקים בפני עצמם, אך בשונה מקסמים – המבוססים על פעלולים, מיומנויות ידיים ועוד, ובסופו של דבר מביאים לקהל הצופים תופעה שאינם יכולים להסביר אותה, – הטלפתיה היא תחום אחר שנראית לקהל כמעין "קריאת מחשבות" או יכולת זיהויי כוונות של המשתתפים במופע על ידי אמן הטלפתיה. באומנות מסוג זה משתמש האמן בידע מתחום הפסיכולוגיה, שפת גוף וטכניקות של "קריאה קרה".

למי מתאים מופע טלפתיה?

טלפתיה היא אמנות שתרשים כל אדם ובכל גיל – יכולות שנראות "על טבעיות" תמיד מרתקות ומוסיפות עניין ולפעמים משאירות את הקהל עם שאלות בלתי פתורות וסקרנות רבה.

יום הולדת לילד, יום הולדת לבן או לבת הזוג, מסיבות שונות ועוד – מופע טלפתיה הוא מופע אומנותי שמרתק את הקהל יותר מכל מופע אחר שניתן להזמין לאירוע.

כמובן, שניתן להתאים את סוגי התרגילים השונים לפי טווח הגילאים הקיים: מבוגרים נהנים מסוגים אחרים של תרגילים מאלו שילדים ייהנו מהם. בעוד שילדים נהנים מתרגילים יותר 'ויזואליים' – בני נוער ומבוגרים נוטים להתעניין יותר במופע שיכלול תרגילי מחשבה, "קריאת מחשבות" וניחושים.

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים אמן טלפתיה?

כיום קיימים אמני טלפתיה, מנטליסטים וקוסמים שונים. עם זאת, לא כל אחד שיודע לבצע תרגילי טלפתיה יוכל גם לעונת על ציפיותיכם לאירוע הקרוב. הזמנת אמן טלפתיה שלא ענה על ציפיותיכם כרוכה באכזבה רבה ועוגמת נפש, במיוחד כשמדובר ביום הולדת עם חברים וקרובי משפחה.

כדאי מאוד לבדוק מספר דברים בטרם מזמינים מופע מאמן חושים:

  1. המלצות – האם קיימות המלצות לגביו? האם יש אנשים שקיבלו את שירותיו ויכולים לספר לכם על חוויותיהם מהמופע שלו באירוע שלהם? כשיש המלצות, יש יותר ביטחון שמדובר באדם שיוכל לענות על ציפיותיכם ושתצאו מרוצים מהמופע שלו.
  2. אמינות – בדקו, כיצד מדרגים אנשים ששכרו את שירותיו על רמת האמינות שלו? עמידה בזמנים, ציוד, עמידה בהבטחות לקראת המופע, תמורה הולמת למחיר ועוד. אמן חושים איכותי זוהי הוצאה לא מבוטלת, ומומלץ לקחת אדם שאתם יכולים לסמוך עליו בכדי שהתמורה תהיה משלמת.
  3. ניסיון – בדקו עם האמן – בכמה אירועים או ימי הולדת השתתף? לכמה מופעים הוזמן ואיפה? ולאילו גילאים? בדיקה זו יכולה לתת לכם הבנה מסויימת לגביי נקודות החוזק של האמן והיכולות שלו.
  4. תיאום ציפיות – לא הרבה אמנים מאפשרים לערוך כזה לפני המופע, וחבל. תיאום ציפיות הוא דבר חשוב ואמן שמאפשר את זה לפני המופע נותן הרגשת ביטחון גם לו וגם למזמיני המופע: הוא יודע מה סגנון הקהל – מה ילהיב יותר, ממה כדאי להימנע וכו', והמזמינים יודעים למה לצפות – ויוכלו באמת ליהנות מהמופע כשהכל כבר נסגר ולסמוך על האמן ללא צורך 'לעמוד על המשמר'.

אסף סלומון – אמן טלפתיה יחיד מסוגו

גם לעשות טלפתיה מרהיבה, גם לדעת להרכיב מופעים לטווחי גילאים שונים, גם לדעת להתאים לסגנון הקהל וגם לבדר – לא רבים האמנים שיודעים לשלב את כל אלו יחד.

אסף סלומון, כוכב עולה בשמי אומנות החושים ומי שהספיק להדהים בשידור חי את פאולה וליאון מערוץ 12, גלית ויואב מ"שישי בבוקר" ואת נועה רוזין ואלעד זוהר מ"פותחים יום" כשחזה במדוייק את תוצאות הבחירות לכנסת, יוכל להגיע גם לאירוע שלכם ולהדהים אתכם ואתם האורחים עם תרגילי קריאת מחשבות, תרגילי טלפתיה, חיזוי ועוד.

אם גם אתם רוצים להפוך את יום ההולדת המתקרב לחוויה של ממש – צרו קשר ותיהנו ממופע בלתי נשכח, וחוויה שתישאר אתכם עוד זמן רב.

דילוג לתוכן