אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון מופע קסמים ואשליות

מופע קסמים ואשליות

מי אתה, אסף סלומון?

אז מי אחראי על אותו מופע קסמים ואשליות מדובר? ובכן, אסף הינו ילד-טוב-בני ברק שמעיד על עצמו שעוד בימי ילדותו הרחוקים, נמשך כמהופנט לעולם הקוסמות.

אסף עשה את צעדיו הראשונים עוד לפני גיל 14, כאשר הופיע אל מול קהל ילדים. כבר אז ניחן בכישרון רב, לצד יכולת מופלאה להתחבר לקהל ולגרום לכל צופה להתאהב בו. אחרי הפסקה קצרה חזר סלומון למקום בו הוא מרגיש הכי בבית בעולם – במת המופעים, והצלחתו לא איחרה לבוא. לישראלי הממוצע התגלה סלומון בשנת 2012, שעה ששבר את כוס החופה בחתונתו בכוח המחשבה בלבד, באירוע ששודר ישירות בערוצי הטלוויזיה המסחריים.

מאז ועד היום ממלא הבחור הדתי הצעיר אולמות מופעים מדי שבוע בקהל מגוון –  חילוני ודתי, צעיר ומבוגר, גברים ונשים – שנפעם בכל פעם מחדש מיכולותיו המדהימות. בין מופע אחד למשנהו, מציג סלומון פינת טלפתיה וקסם בתכנית שבועית בערוץ 2. זאת ועוד, אסף מרצה בפני קהלים שונים בנושאי זיכרון, שיווק ועוד.

מה כולל מופע הקסמים והאשליות של אסף?

מופע הקסמים והאשליות המיוחד של אסף כולל 90 הדקות (פחות או יותר) של קטעים קצרים בשיתוף הקהל מתחומי עולם הקסם השונים. החל מטלפתיה (קריאת מחשבות), דרך השפעה מאגית על אחדות זיכרון המשתתפים ועד אלמנטים הקשורים לניבוי, חלומות, תת מודע ועוד. המופע הינו אקטיבי, משעשע ומרתק.

אין בהופעה תכנים שאינם מתאימים לילדים, כך שמלבד מבוגרים, גם כל ילד מגיל 8-9 יוכל ליהנות מהמופע המדהים הזה. (אסף מציע גם הופעות ייעודיות לילדים קטנים יותר מגילאי 5 ומעלה). אם אתם ספקנים לגבי כל עולם הטלפתיה והאשליות, אין כל ספק – המופע של אסף סלומון יוציא מכם כל מילימטר של סקפטיות…

ניתן להזמין את אסף להופעות פרטיות לאירועים – ימי הולדת, בר/בת מצוות, חינות , שבת בר מצווה, וכדומה. גם אירועים עסקיים הם כתובת נפלאה למופעים של אסף. אז למה אתם מחכים? מופע קסמים ואשליות מבית אסף סלומון – תתכוננו להיות בהלם מוחלט, וליהנות מכל רגע שלו…

דילוג לתוכן