מופע של אמן חושים

מופע של אמן חושים – התכוננו למופע עוצר נשימה

מופע של אמן חושים הופך מבוקש יותר ויותר בשנים האחרונות. אם עד לפני מספר שנים אנשים רבים כלל לא ידעו מזה אמן חושים, הרי לנו שכיום יש לא מעט סגנונות מופע של אמן חושים שהפכו מבוקשים במיוחד. לפני מספר שנים שודרה תחרות של לא מעט אמני חושים בפריים טיים שגרמה להיכרות מעמיקה עם התחום. לפני שניגע בכמה נקודות חשובות אודות מופע של אמן חושים וההבדל בין מופע זה למופעי קוסמים אותם אנו מכירים מזה שנים ארוכות, חשוב להדגיש שתוכלו לבחור מבין שלל אפשרויות מופע של אמן חושים, אמן חושים לילדים, אמן חושים למבוגרים ואף מופע אמן חושים וטלפתיה בזום לכל בני המשפחה. גם בעידן פרוץ נגיף הקורונה אשר גרמה להשבתת כל עולם התרבות והמופעים, אמני חושים רבים מציעים מופעים בזום, מה שמאפשר כמובן לשמור על מרחקים ולהימנע מהתקהלויות. אסף סלומון, אמן חושים מקצועי ומיומן, מציע מבחר מופעי אמן חושים לילדים, מופעי אמן חושים למבוגרים וכן מופעי אמן חושים לכל בני המשפחה. אז אם גם אתם מתעניינים בעולם הטלפתיה ואומנות החושים ורוצים לפנק את ככל בני משפחתכם במופע עוצר נשימה, חשוב שתכירו את כל ההבדלים בין מופע של קוסם לבין מופע של אמן חושים.

הכירו את שורש ההבדל בין מופעי קוסמים למופעי אמני חושים – טריקים מחשבתיים לעומת טריקים פיזיים הכוללים חפצים וזריזות ידיים

אנשים רבים אשר לא מכירים לעומק את כל עולם הטלפתיה ואומנות החושים סבורים כי מופע של אמן חושים זהה למופע של קוסם פרט לשם המופע, מה שגורם להם לוותר על אפשרות זו. לכן, כדאי לחדד את כל ההבדלים העיקריים בין מופע של קוסם לבין מופע של אמן חושים. ראשית, כלל מופעיהם של קוסמים רבים ומקצועיים ככל שיהיו כוללים לא מעט מוצרים פיזיים כגון קלפים, כדורים ואף יונים חיות היוצאות לפתע מן הכובע. לעומתם, מופע של אמן חושים אינו חייב לכלול כמות גדולה של מוצרים פיזיים. הסיבה לכך נובעת משורש ההבדל בין מופע של קוסם לבין מופע של אמן חושים. מופע של קוסם מתרכז בעיקר בטריקים פיזיים הכוללים זריזות ידיים. טריקים אלה של קוסמים רבים יצליחו להשאיר אתכם פעורי פה, אך ברוב המקרים תוכלו לנחש בדיוק כיצד הם עבדו. הטריקים הפיזיים הכוללים בעיקר זריזות ידיים לא גורמים לנו לחשוב שאמן המופע בעל כוחות על טבעיים, אלא ברוב ככל המקרים אנו יכולים להבין בדיוק כיצד הטריק התבצע. לעומת זאת, מופע של אמן חושים מתרכז בעיקר בטריקים מחשבתיים ללא מוצרים פיזיים או זריזות ידיים. מופע של אמן חושים הכולל טריקים מחשבתיים מרשים הרבה יותר בהשוואה למופע של קוסם בשל העובדה הפשוטה כי במקרים רבים הטריקים אינם כוללים שום מוצר פיזי הגורם לכם לחשוד בו, תרגישו שאמן החושים אכן מצליח לקרוא מחשבות או לחזות את העתיד. אסף סלומון מציע מגוון סוגי מופע של אמן חושים מקצועי ומיומן שישאיר אתכם ללא עצורי נשימה.

הכירו חלק מהטריקים השכיחים ביותר בהם כל אמן חושים משתמש במופעיו – משיכת תשומת לב הקהל על ידי תנועות גדולות וקולניות

אז האם באמת מופע של אמן חושים משלב כוחות על טבעיים המאפשרים לו לקרוא מחשבות או לחזות את העתיד? התשובה היא לא. אמן חושים מקצועי ומיומן מכיר היטב את אופן החשיבה והפעילות המוחית של כולנו, מה שמאפשר לו לנצל את זה לטובתו וליצור אלמנטים עוצרי נשימה. במהלך לימודי אומנות החושים כל אמן חושים לומד להכיר היטב לא מעט דרכים להחדרת מסרים לתת מודע, לתפוס את קשב הקהל וליצור שלל אשליות שיאפשרו לו לבצע את פעולותיו מבלי שתבחינו בכך. רגע לפני שתזמינו כרטיסים לכל משפחתיכם למופעי אמן חושים, הנה לכם כמה מהדרכים השכיחות ביותר בהן נעזר כל אמן חושים בעת הופעתו. ראשית, הסחות דעת. כפי שציינו לעיל, אמן חושים מקצועי יודע להסיח את דעת הקהל ולבצע מגוון פעולות ללא הבחנתם. אחת השיטות הטובות ביותר שעובדות על המוח שלנו כל פעם מחדש היא יצירת תנועות גדולות. באופן אינסטינקטיבי, אנו מבחינים בתנועות גדולות אשר מושכות אל כל תשומת ליבנו. בדומה לכך, גם טונים גבוהים במיוחד יגרמו לנו מיד לסובב את הראש אל עבר מקור הרעש. מופע של אמן חושים מקצועי כולל לא מעט תנועות גדולות וטונים גבוהים בכדי להעלים את התנועות הקטנות מעיניהם של הקהל. אסף סלומון המציע שלל סגנונות מופע של אמן חושים, עושה לא מעט שימוש בשיטות הללו.

יצירת אשליות, שימוש בחפצים תמימים וסיוע של שתולים היושבים בקהל

שיטה נוספת בה משתמשים לא מעט אמני חושים בכדי להעלים פעולות קטנות מעיניהם של הקהל היא יצירת אשליות. כפי שהזכרנו לעיל, מופע של אמן חושים מקצועי כולל לא מעט טריקים מחשבתיים אשר מתבצעים תוך היכרות מעמיקה עם אופן המחשבה. היכרות מעמיקה זו מאפשרת לכל אמן חושים מקצועי לנצל אותה לטובתו וליצור מעין אשליות לעיניהם של הקהל. גם שיטה זו מאפשרת לבצע מגוון פעולות קטנות ומהירות ללא הבחנת הקהל. אם לא די בכך, ישנה אפשרות נוספת של שימוש בחפצים אשר בעיניהם של הקהל נראים תמימים למדי, אך בפועל כוללים חיבורים בלתי נראים למקום עליו הם מונחים או לא מעט כיסים צדדיים שלא ניתן לראות. שימוש בחפצים "תמימים" אלה מאפשר ליצור לא מעט אלמנטיים מרשימים במופע אך חשוב להדגיש כי השימוש בחפצים הללו שכיח במיוחד במופעי קוסמים. גם אמני חושים נעזרים בהם מפעם לפעם אך הם שכיחים הרבה יותר בעולם הקסמים. עוד אפשרות בה אמני חושים רבים עושים שימוש במופעיהם היא סיוע של אנשי מקצוע שתולים בקהל. מופע אמן חושים וטלפתיה בזום פחות איפשר להיעזר בשתולים בקהל אך אפשרות זו שכיחה במיוחד במופעים על הבמה. השתולים אף הם מכירים היטב את עולם הטלפתיה ואומנות החושים כך שהסיוע בהם כלל לא מורגש. בעזרת כלל השיטות הללו אמני חושים מצליחים להחדיר לכל קהל הצופים בהם מסרים לתת מודע, להעלים מעיניהם פעולות קטנות ומהירות בעזרת פעולות גדולות וקולניות שמושכות את כל תשומת הלב וכן לבצע מגוון אלמנטים פיזיים בסיועם של שתולים בקהל או חפצים שרק נראים תמימים ופשוטים.

בחרו נכון את המופע המתאים ביותר עבורכם

אם גם אתם רוצים ליהנות משלל סוגי מופע של אמן חושים, אמן חושים למבוגרים, אמן חושים לילדים וכן מופע אמן חושים וטלפתיה בזום לכלל בני המשפחה, חשוב לדעת כי אסף סלומון עוסק בתחום במקצועיות רבה מזה לא מעט שנים. אסף סלומון מציע מגוון מופעים שיוכלו להתאים לכל גווני הקהל ויצליחו להשאיר מבוגרים וילדים פעורי פה כאחד. כל שנותר לכם לעשות זה לבחור את המופע המתאים ביותר עבורכם ולהתחיל ליהנות ממופע עוצר נשימה שיצליח לעבוד גם עליכם.

דילוג לתוכן